Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6421 til 6440 af 176851
-
Tysk A niveau 24 timers
ForumindlægHey Peeepz Ville hører om nogen derude ved hvad der forventes til den mundtlige Tysk Eksamen på A niveau i gymnasiet. Altså hvad de lægger vægt på osv. Derudover må i meget gerne fortælle mig lidt om hvordan selve fremlæggelsen skal struktureres. På forhånd - Vielen Dank -
2 hurtige til mundtlig eksamen
ForumindlægTo hurtige spørgsmål:I forbindelse med stykkevis linearitet og sumkurve, har jeg læst følgende:"Ved kummuleret frekvensfordeling kan F betegne betegne funktionen bestemt ved at f(x)= kummulerede frekvens af x."Er der ikke nogen der er sød, at forklare mig ovenstående?2. spørgsmål er ang... -
Forberede sig til skriflig engelsk eksamen , 2år HTX
ForumindlægHeeej Skal til engelsk eksamen i morgen. Hvordan forbereder man sig lige til en skriftlig eksamen Nogle som kender noget gode grammatik hjemmeside, så det lige kan blive finpudset.. Der står at man må bruge alle hjælpemidler i del 2.. Gælder det også egne opgaver fra skole forløbet ? -
Matematik eksame - rentes regning
ForumindlægJeg skal til en mundtlige eksame i mamtematik, og det vil være dejligt, hvis DU kunne hjælpe mig med dette spørgsmål? Bevis hvordan man finder sætningen for fremtidsværdien for annuitet, dvs; An = y*(1+r)n -1/r ved hjælp af eksponentielfunktionen -
Hjælp til 2 hf større skriftlig opgave
ForumindlægHejza. Jeg går på 2 Hf og jeg kunne godt tænke mig at skrive den større skriftlige opgave i matematik. Er der nogen der har nogle forslag til hvad jeg kunne skrive om i matematik? -
Hjælp til fysik kemi spørgsmål (Alfa, Beta og Gamma)
ForumindlægHejsa jeg har fået en række spørgsmål jeg skal svare på om det er alfa, beta eller gamma. Jeg kender ik så meget til dem. Men hvis I vil hjælpe mig vil jeg være taknemlig: Hvilken slags stråling? Kernen bliver lettere efter strålingen= Der opstår en ny proton i kernen= Atomnummeret bliver min... -
AT eksamen - er heelt lost!
ForumindlægHej allesammen det kan være I har før skrevet hvad man gør når man skal til eksame, men er ikke god nok på denne side til at finde info omkring fagene Jeg skal snart op til AT eksamen, og jeg har skrevet en synopsis om Den industrielle revolution. Jeg har både skrevet en problemformulering, og ... -
Kemi inddampning
ForumindlægEr der nogen der kan forklare hvad inddampning er i kemi -
Til salg: Bevissamling til MAT A og B
ForumindlægSelvom der er et stykke tid til, eksamen springer frem fra busken, så må man godt indstille sig på den:) Det kan du gøre med at hjælpe dig selv til dette: - Bevissamling, der dækker hele B-niveau og en stor del af A-niveau i matematik. Samlingen består af primært håndskrevne (men omhyggelige) l... -
Eksamen
ForumindlægHej allesammen! Jeg skal op i dansk eksamen på onsdag. Jeg er meget interesseret i at høre jeres erfaringer angående dansk eksamen! Hvordan skal eksamen gribes an. Hvad skal man helt præcist gøre, hvis der vel og mærket findes en metode til dansk.. På forhånd tak -
oplæsning og forberedelse til eksamen
Forumindlæghej alle hvordan læser i bedst op til eksamen? Jej skal til VØ skriftlig prøve og vil lige høre hvordan i læser op og tager noter og om der er nogen bestemte ting der er gode/ vigtige at have med og øve på forhånd tak -
Gode sætninger til eksamen
Forumindlæghej Alle.. Jeg kunne godt bruge nogle gode sætninger som man kan fylde tiden ud med til sin spansk mundtlige eksamen. Såsom "jeg forstår ikke dit spørgsmål", "kan du ikke omfulere dit spørgsmål" osv. har selv lidt svært ved at lave disse, nogle som kan hjælpe? På forhånd tak... -
Dansk mundtlig eksamen
ForumindlægHej Jeg har trukket til min dansk mundtlig eksamen og har trukket: At træffe et afgørende valg. Jeg kan enten vælge en podcast, en artikel eller en novelle. Har i nogen gode ideer? På forhånd tak -
Skr. Eks. Mat A - Facitliste
ForumindlægHer kommer et ydmygt forsøg på en facitliste til dagens eksamen i matematik på A-niveau, stx. Hvis i ikke er enige, må i meget gerne rette det. Uden Hjælp (har dem ikke på papir, skrevet fra hukommelsen. Kan desværre ikke huske opgaven med monotoniundersøgelsen) 1: t=7 2: Brøken forkortes med 1... -
Linenære sammenhænge til eksamen
ForumindlægHej Jeg kan komme op i lineære sammenhænge til eksamen. Er igang med at forberede spørgsmålene. >> Jeg skal redegøre for sammenhængen og de karakteristiske egenskaber. << Jeg har redegøret for a og b, tegnet graf og givet eksempel fra virkeligheden. Er der andet, som kunne være m... -
Samfundsfags eksamen imorgen!
ForumindlægHej derude :-) Jeg skal op til samfundsfagseksamen imorgen, og jeg har noter til hele pensum. Men jeg kan self. ikke det hele udenad det klart. Vi har prøveform A - den hvor man går op og træker og sp 40min forberedelsestid. - Nu da jeg har rimelig styr noterne, ved jeg ikke hvad jeg skal ... -
Biologi Eksamen hjælp! Ionpumper
ForumindlægHejsa.. I min biologi eksamen skal jeg forklare kulhydraters fordøjelse og optagelse i blodbanen. Er der nogen der kan forklare mig hvordan de bliver optaget i blodbanerne? Det er noget med de der ion pumper at gøre, men forstår ikke helt.. Mange tak på forhand Kasper -
Eksempler fra mundtlig eksamen i VØ
ForumindlægEr der nogen der har nogle ekempler / erfaring fra mundlig eksamen i VØ? Sagen er den at vores skole, Niels Brock, har valgt at eleverne ikke må se tidligere eksamens opgaver. Så vi sidder en hel klasse der ikke aner hvordan den mundtlige eksamen kommer til at foregå. Skal man lave budgetterin... -
Skriftlig advarsel? Helpp
ForumindlægKære alle. Jeg ved at en skriftlig afvarsel om for meget fravær, bliver sendt anbefalet til forældre (hvis barnet er under 18) MEN kommer der til at stå fraværsprocenten eller er det bare Standard brev? er det bare det man selv har skrevet under på? Helppp.. og gider ikke dumme kommentare (: -
EU vigtig Eksamen
ForumindlægHej alle :-) Jeg har lige brug for lidt hjælp. hvad er de vigtigste grunde til det nar været nødvendigt med traktatændringer? og hvad taler for og imod tyrkisk medlemskab? på forhånd tak :-)
