Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6461 til 6480 af 176851
-
potensfunktion, find a og b, bevis
Forumindlæger der er bevis for hvordan man kommer frem til at: a= log(y2/y1)/(x2/x1) b= y1/x1^a jeg vil gerne vise beviset til eksamen, men har ikke kunne finde det på nettet eller i bogen, håber nogen kan hjælpe:) -
Hjælp til SRP - matematik A, bevis af differentialligning
ForumindlægHej Jeg er i gang med at skrive min SRP i kemi og matematik og sidder fast i et punkt i matematik-delen. Jeg sidder her med en differentialligning og løsningen til differentialligningen som jeg egentlig også skal nå frem til. Problemet er bare at jeg også skal bevise det og det er det jeg ikke ... -
eksamen
Forumindlæghej jeg har et spørgsmål hvis man nu dumper i 9.klasse og 10.klasse kan man så tage en ny eksamen om og kan man venter 20 år og så tage en ny 9.klasse eksamen -
Dansk skriftlig årsprøve
ForumindlægNogle der går i 1g som har været op i Dansk skriflig årsprøve ? + hvilke emner var der, at vælge mellem ? -
Eksamen i morgen - Lyd
ForumindlægJeg er så heldig at skulle op i morgen i et af de fag, jeg er dårligst til. Fysik. Jeg er elendig til formler og lignende. Jeg har trukket følgende oplæg: "Fremlæggelse: Lydbølger. Hørligt område. Decibelskala. Stikord til samtaledel: generelle egenskaber ved bølger. Forskellige bølgetyper... -
Matematik B+A niveau? Hvad er læreplanen?
ForumindlægHej! Jeg er ved at tage studentereksame n i Norge med matematik delvis på B-niveau (men ikke helt B-niveau endnu). Når jeg kommer tilbage til DK skal jeg supplære i matematik A-niveau. Jeg vil gerne gøre noget selvstudie (læse hjemme) før jeg begynder at tage supplæringen. Hvor kan jeg finde ud ... -
Eksamen 2009 HTX matematik
ForumindlægNogen der har lavet opgaven ? -
Dansk Eksame. Hjælp tak! Er så forvirret :/
ForumindlægJeg skal op i: Nyere dansk lyrik Og min lære siger at jeg skal have noget om nyere litteratur historie. Og jeg tænker sån lidt hvor langt sys i jeg skal gå tilbage? Har søgt og søgt og jeg syntes ikke jeg kan finde noget stof før vi når helt tilbage til omkring 1930-50´erne? Kan jeg gå så langt t... -
Kursus i mat a samtidig med gymnasiet
ForumindlægHej Jeg ville høre om der er nogle der ved om man kan tage et kursus (Nordsjælland/Lyngby) i mat a eller kemi B niveau, samtidig med at jeg går på gymnasiet? Har behov for hjælp i kemiB og MatA men ved ikke hvordan jeg skal få det, samtidig m... -
eksamen
ForumindlægHej.. jeg sidder med en tekst lige nu og forbereder mig , jeg har 24 timer til at forberede mig, men jeg har svært ved at forstå teksten.. Jeg har oploadet teksten, en som er god til tysk som kan hjælpe mig ?? vh Rixer -
eksamen
Forumindlægjeg skal op i fysik, jeg ved ikke hvordan je gkan gribe det an, nogle der har råd. -
matematik eksamens spørgsmål b-niveau
ForumindlægHar fået et spørgsmål til eksamen omkring Eksponentiel vækst. Det lyder Forklar om den eksponentielle model Det er kun en lille del af spørgsmålene, men den der forvirrer mig mest :D Nogle som kan give et hint til hvordan jeg skal forklare modellen? -
Skr. Mat A HTX - Hvordan gik det?
ForumindlægHej HTX'ere. Ville bare lige høre jer andre om hvordan det gik jer til eksamen idag.. Synes selv at oplægget var fint! Er der nogle, som har lyst til at dele resultater eventuelt? :) -
Matematik A stx 2013 24 maj opgave 11, opgave 14 B og opgave 15
ForumindlægHej søde matematik mennesker jeg sidder og prøver at løse matematik skriftlig stx a og kan ikke finde ud af opgave 11, opgave 14 b og opgave 15. I opgave 15 ved jeg godt hvordan man redegør for at sidestykket BC, men ved bare ikke hvordan jeg skal benytte den til at vise d giver det der står... -
Eksamen
ForumindlægSkal snart op til engelsk eksamen.. Har bare et spørgsmål: Hvad er det der trækker karakteren op i en engelsk mundtlig eksamen? er der bestemte "regler"? -
Eksamens spørgsmål Fysik
ForumindlægHej jeg er kommet til eksamen spørgsmål 13, som jeg ikke helt kan finde ud af at beregne rigtigt.... Håber der er nogle der har lyst til at hjælpe mig med at forstå opgaven i detaljer :-) Facit til opgaven er: F_res,gns=398N(størrelsen), F_luft=825N(størrelsen) og A_luft= -676kJ Mvh -
bevis: ax+b- -> a
ForumindlægHej derude... Sidder lidt fast i beviset for at sekantens hældning = tangentens hældning.. Der hvor jeg sidder fast er der hvor jeg skal forklare det, nogen der kan hjælpe? Det jeg skal bevise er: f(x)=ax+b -> f'(x)=a På forhånd tak.. og god weekend til jer -
Hjælp.. eksamen!!
Forumindlæghej alle.. har meget snart eksamen, men mangler at få svar på et spørgsmål: Hvad er uskyld? håber nogle af jer herinde kan hjælpe! :) -
Eksamen
ForumindlægI.flg. den nye bekendtgørelse må man have alle bøger og noter med ind til eksamen. - gør din lære opmærksom på dette. -
Mundtlig eksamens aflevering
ForumindlægSå er jeg noget til den sidste opgave! Håber i kan hjælpe. Et andengradspolynomium f er bestemt ved: f(x) = ax2 + bx + c. Det oplyses, at f har nulpunkterne -2 og 4, samt at f(1) = 4,5 a) Bestem tallene a, b og c. Takker mange gange på forhånd. :)
