Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 6701 til 6720 af 176851
-
Eksamen
ForumindlægHej Jeg har eksamen i dansk næste uge, og tænkte det ville ære en god ide, at øve sig på de ældre prøver. Så ville spørge om der er nogen, der har en side hvor man kan se de ældre prøve(fra 2007-20... -
EKSAMEN! Formel for luftmodstand
ForumindlægHej derude! Sidder til eksamensforberedelse og har emnet kræfter og luftmodstand. Formlen for luftmodstand er givet ved: Fw = ½ * cw * A * rho * v^2. (Det har jeg læst mig til, og ret mig gerne hvis jeg tager fejl). Er ikke sikker på jeg har forstået formlen korrekt, og ville høre om de... -
Eksamen
ForumindlægI næste uge skal jeg til eksamen i matematik på 10. klasseniveau. Vi har fået at vide at der i eksamen skal indgå følgende dele: - en formel - et diagram - en funktion Min lærer har høje forventninger til mig og jeg ved ikke hvad jeg kan vise af de "svære emner" inden for 10. klassep... -
Syg-eksamen og samme spørgsmål?
ForumindlægHej jeg skal op til 3 eksamener i starten af juni, og jeg kan ikke nå at forberede mig til dem allesammen, jeg overvejer at melde mig syg til en af dem, nemlig kemi B mund. Vi har fået udleveret spørgsmålene, hvis jeg melder mig syg, får jeg så samme spørgsmål til aug/sep til sygeksamen, eller få... -
eksamen
Forumindlæghey.... j sidderf og læser op til old og er faktisk lige kommet til Odyssein, menkan ikke rigtig finde ud af det derfor ville det for mig være super hvis der var nogen der kunne fortælle mig hvad man der er vigtigst i forbindelse med eksamen altså den sang eller vers der normalt bliver opgivet..... -
Eksamen.
ForumindlægHej er der nogen der ved hvordan man kan bestå i eksamen. på forhånd tak -
Plangeometri.. matematik eksamen imorgen
ForumindlægHJÆLP. Redegør for væsentlige egenskaber for rette linjer planen, og bevis, at to rette linjer i planen er ortogonale netop når produktet af deres hældningstal er -1. DET HASTER. Matematik eksamen er imorgen !! Ville være rigtig dejligt med noget hjælp, da jeg er totalt blank! -
Eksamen
ForumindlægDen afsluttende naturvidenskabelig eksamen i grundforløbet - hvad går den ud på? Og kommer den til at påvirke gennemsnittet i 3.g? -
Eksamen
ForumindlægHej med jer. Jeg skulle spørge om du/I har nogen 9. klasses eksame opg liggende, ville jeg meget gerne ha' hvis i nu ville uploader dem. Eller kender nogen hjemmesider hvor man kan se de gamle eksame opg.PÅ FORHÅND TAK! -
Svær kemi omkring osmose, partialtryk og ligevægtskonstant
ForumindlægHej derude, Er der en venlig sjæl, som vil forklare mig fremgangsmåden til at løse de tre opgaver forneden? Angiv temperaturen af en Ringer-acetat ”Fresenius Kabi” infusionsvæske med et osmotisk tryk på 742 kPa, der indeholder 295 mg/L CaCl2 (111 g/mol), 4 mM KCl, 2 mM MgCl2, 4,1 ... -
GSK - Skal både mundt. og skrift. bestås?
ForumindlægHar netop fået et spørgsmål af en kommende studerende, jeg ikke kan svare på: Skal en GSK-studerende bestå både mundtlig og skriftlig matematik B eller er det nok at bestå samlet, for at få adgang til psykologi på KU? Jeg har tidligere haft spørgsmålet angående SDU, hvor det afhænger af de fo... -
Kemi assistent
ForumindlægHer på siden linkes der til programmet kemi-assistent. Det skulle kunne hentes fra http://kemi-assistent.awardspace.com/downloads.php men disse downloads virker ikke. Er der nogen der ligger ikke med dette program? -
eksamen, monotoniforhold.. TEORI?
ForumindlægHejhej... skal til mundt. matematik eksamen i dag 13.00, og ville lige ha styr på nogle sidste ting.. Hvis man nu trækker "monotoniforhold", hvilke spørgsmål kunne der så være? Og er der overhovedet en teori bag monotoniforhold, ligesom der er bag sinus og cosinus, eller skal man b... -
Eksamen på særlige vilkår i 1.g
ForumindlægHvis man er udtaget til eksamen på særlige vilkår = skal op i alle afsluttende fag, hvad er så kravet fir at komme op i 2. G? 1) Er det minimum 2 eller 4 2) Er det i hvert fag eller gennemsnit 3) Er det for alle fag eller kun de 3 afsluttende fag? Håber I kan hjælpe Hilsen Birgit -
Hjælp til eksamen
ForumindlægJeg skal til eksamen imorgen. (9. klasse afgangsprøve) Er der nogle der har en formelsamling eller andre nyttige hjælpemidler til problemregning imorgen? Kunne godt bruge lidt gode kompakte hjælpemidler, så jeg ikke skal bladre hele vores mat. bog igennem for at finde en formlen.. (desuden er vor... -
Eksamen!!
ForumindlægHej, jeg skal til mundtlig prøve eksamen i dansk på torsdag. Jeg har fået de her "store navne hvor jeg kende forfatterskaberne stil og tidsalder. Hvis der er nogen som har gode fif eller vigtige facts, som man ofte glemmer så skriiiiiiv. Navnene: Ludvig Holberg N.F.S Grundtvig Herman... -
FSA skriftlige prøver - kun karakter?
ForumindlægHej. Har i denne uge, som så mange andre, været oppe til de skriftlige prøver FSA. En ven og jeg diskuterede, hvorvidt man kun får karakteren tilbage for sine pågældende besvarelse i dansk, læsning, retskrivning, mat (færdig./prob.) eller om man også får det hele tilbage med fejl osv. Altså man k... -
Kendt og ukendt tekst til mundtlig dansk (A) HF ?
ForumindlægJeg kan ikke finde nogen vejledning/bekendtgørelse ang. kendte og/eller ukendte tekster til mundtlig dansk eksamen (A) på HF. Vores lærer har i den allesidste dansk time pludselig nævnt, at der kan være kendte tekster mellem spørgsmålene til eksamen. Kan det virkelig passe ? Og er det ikke at &qu... -
Engelsk mundtlig eksamen, tid
ForumindlægHej, Jeg skal op mandag til mundtlig engelsk, og jeg har øvet mig på mine ting, men det som jeg fortæller om, varer mere end 5 minutter... Tror du/I det gør den store forskel? For jeg har svært ved at cutte ned på det. Hjælp mig (: -Caroline -
Fsa Tysk skriftlig fremstilling
Forumindlæghej derude er der nogen her inde som har skrevet tysk skriftlig fremstilling hvis ja, hvad skulle man skrive om? har nemlig prøve efter ferien i uge 2?
