Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 6861 til 6880 af 14099
-
Bakteriecelle
ForumindlægVille det være en fordel for en bakteriecelle at værre større? Nogen der kan hjælpe, der står ikke noget i min bog og kan ikke finde noget brugbart på nettet? Tak på forhånd -
Gab Powerpoint?
ForumindlægHey .. Læs lige denne artikel: pcworld.dk/art/8609?fpindex&fppos=3&a=block&i=113 Hvad synes i? Ville i give professor John Sweller ret? -
Konflikter!?
ForumindlægHej alle sammen.. Jeg sidder lige med en opgave, som hedder Konflikter. Den er fra sygeeksamen 2006 og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg skal komme i gang med opgaven og der ligger ikke nogle opgaver herinde som jeg kan bruge til noget.. Kan I ikke hjælpe mig?? -
Hjælp!
ForumindlægNogle som kan hjælpe med dette spørgsmål? Diskuter hvor stor betydning ideologierne stadig har betydning for partierne i politik i dag. Giv eksemler på partier, der er "tæt" på deres ideologi og giv eksempler på det modsatte? -
Litterær opgave - Michael Strunge - "Drøn"
ForumindlægHej alle. Jeg har fået en opgave som jeg er meget i tvivl om. Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe den an. Er der nogen som har nogle idéer til hvad jeg kan skrive i min analyse? Jeg er lost ! Opgaven hedder: Der ønskes analyse af form og virkemidler i Michael Strunges digt "Drøn"... -
Engelsk rettelse..
ForumindlægHej :) Er der nogen af jer, der vil kigge min engelsk oversættelse igennem med henblik på aktiv og passiv sætninger. Den er kun på 200 ord. -
Forklaringer
ForumindlægJeg har en opgave hvor jeg skal forklare og analyser' en arvegang, men ehmm der er lige nogle begreber jeg gerne vil have forklaret. Hvad er ressisiv? (er det det gen som ikke er dominerende (fx a)?) dominant, er det gen som dominerer (A), ikk?.. men hvad er co-dominans så?.. er det når ma... -
Engelsk Ca. 250 ord
ForumindlægHej Er der nogen som vil rette lidt engelsk? Elelr bare fortælle mig fejlene, så jeg selv kan rette? Det vil være en stor hjælp. Tak på forhånd ;) -
Diskriminant
ForumindlægJeg er igang med at prøve på at bevise for diskriminantformlen. Og bliver forvirret her: (2ax)^2 + 2*2axb + b^2 =d Næste trin, skulle det være sådan her: (2*ax+b)^2=d Men hvad bliver der af 2*2axb? .... -
krisen i Mellemøsten?
ForumindlægJeg sidder og læser til historie eksamen, og sidder lige i øjeblikket med emnet mellemøsten. Jeg vil gerne kunne fortælle lidt om hvad der sker i mellemøsten for tiden, men har ikke fulgt med i nyheder og kan ikke rigtig finde noget på nettet. Er der nogen der kort kan informere mig om dette, ell... -
Menneskeskabtenaturkatasrofer
ForumindlægHej, jeg har en fremlæggelse for om Menneskeskabtenaturkatasrofer men jeg kan ikke finde nogle steder hvor de står. vil i være sød at skrive nogle tak? :D -
Eksamen
ForumindlægHej. Hvordan er det helt præcist en kemi-eksamen foregår? Hvor lang tids forberedelse har man? Hvordan er det med hensyn til de spørgsmål man trækker? Og hvor mange er der? Nogle eksempeler eventuelt? På forhånd tak, En MEGET NERVØS Malfoy -
Eksamenssnyd..
ForumindlægHej Allesammen! Jeg har hørt rygter om at flere har fået udleveret spørgsmålene til deres eksamener, inden eksamen, så de bedre kan forberede sig og på den måde kan flere bestå! Er der andre der har hørt det, eller selv oplevet det?? -
spørgsmål til old-eksamen
Forumindlæghej derude jeg skal til old-eksamen ( ny reformen) og er lidt i tvivl om hvordan jeg skal læse til det, så jeg får mest muligt ud af det.. og hvad jeg præcis skal have styr på? altså af evt. begreber, myter osv? -
Hvordan man laver på afslutning på essay
ForumindlægHej! Jeg har lige gennemskrevet dette essay og er nu, fuldstændig usædvanligt, gået i stå i slutningen - jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal afrunde det! Jeg har ikke rettet det igennem endnu hvis i ser fejl, men jeg havde problemer med adverbium/adjektiv og nutids-s på verberne, hvilk... -
reducer 5(a-2)+3a
Forumindlæghvordan reducere jeg følgende udtryk; 5(a-2)+3a -
Grundtvigianisme?
ForumindlægHvad går grundtvigianismen i korte træk ud på? Fatter hat af det der står på wiki :-S -
kristendom. helvede??
ForumindlægEr der helvede i kristendom? For ved dommedag dømmer Gud jo alle mennesker, og han er barmhjertig og tilgiver. Derfor må alle mennesker vel komme i himlen? -
Dansk skriftlig 1.g?
ForumindlægHej jeg vil bare spørge om dansk skriftlig i 1.g. Med hensyn til redegørelse/diskussion og essay. Hvordan er det man bygger redegørelse/diskussion op? Ved essay hvordan skal man analysere det? Takker !! -
Individet i mediesamfundet
ForumindlægJeg har fået til opgave at skrive en kronik om individet i mediesamfundet, men jeg er helt blank og aner ikke hvad jeg skal skrive. Er der nogen der har gode ideer?
