Søgning på: matematik eksamen 2007. Resultater: 6961 til 6980 af 61667
-
Diskret Matematik Hjælp!
ForumindlægJeg vil løse følgende opgave og har problemer med det, her fremgår A som alkvantoren, og E som eksistenskvantoren, de skrives normalt hhv på hovedet og spejlvendt.. Ey Ax [ (X = 0 OR X = 1) => x = y^2 ].. y medlem af R, X medlem af R. Jeg forstår opgaven som at jeg skal vælge en værdi for Y fø... -
Problemløsning/matematik
ForumindlægJeg er ved sidste spørgsmål og må igen have lidt hjælp.. håber nogen af jer kan:D Et bestemt radioaktivt stof har en halveringstid på 30,17 år. i en model kan mængden af tilbageværende stof som funktion af tiden beskrives ved N(t) = 17,5 * at hvor N (t) er mængden af tilbageværende stof (mål... -
Fysik eksamen
ForumindlægHej. Jeg sidder lige nu midt i min 24 timers forbredelse til min fysik eksamen, skal op imorgen kl 9. Jeg har trukket varmeenergi og har virkelig brug for hjælp til hvad forskellen mellem varmefylde og varmekapacitet er? Jeg håber på et hurtigt svar! :) TAK! Didde -
Dansk eksamen..
ForumindlægHej alle.Jeg skal til eksamen på onsdag, hvor jeg også blir student:D, og jeg ville høre om der var nogen, der kendte nogle gode hjemmesider, hvor man kunne læse lidt om diverse forfatterer, og få nogle gode værktøjer til analyse af en tekst.På forhånd tak. -
AT-eksamen... HJÆLP!!
ForumindlægHej alle Nu står jeg, og skal til AT-eksamen den 3. juni. Men jeg er lidt blank på nogle områder. Jeg er godt klare over, at synopsen skal være anderledes end den, man afleverede. Men.. helt præcist hvad er mest relevant at ændre i? Er det i metodeafsnittet eller? På forhånd, tak! -
Samf. eksamen
ForumindlægHej alle :D Jeg tænkte på om der er nogen der ligger inde med nogle brugbare og omfattende noter til 9. klasses samf. eksamen? Det ville være super hvis der var det, og muligvis havde fået en okay karakter ved hjælp af noterne :D Takker på forhånd zD -
Forskellig matematik
ForumindlægHej alle. Er i gang med noget matematik som jeg simpelthen ikke kan huske. F.eks denne: a=2 b=5 1. 3a^2(Altså 3a i 2)-b=? 2. 3a-b+3=? Hvis i ville forklare mig hvordan man gjorde ville jeg blive glad. Og hvad får i denne til: 5gange(-7)-2gange(-8) Håber det er overs... -
Matematik i hverdagen
ForumindlægJeg skal til studentereksamen i matematik på A niveau, og jeg har lige nogle spørgsmål. - Hvordan bruger man vektorer fra planet/rummet i hverdagen/praksis? - Hvordan bruger man arealbestemmelse i hverdagen/praksis? - Hvordan kan man bruge de tre differentialligninger (1)k*y, (2) ay+b, (3)y(b-... -
Matematik Eksamensspørgsmål
ForumindlægHej SP. Jeg har et eksamensspørgsmål i matematik hvor jeg er lidt i tvivl om hvad der forventes: "Der ønskes en behandling af differentialligningerne af typerne y'=ky og y'=b-ay. Bevis løsningsformlen for en af dem" Den 2. Del ... -
Eksamen i morgen .. HJÆLP!!
ForumindlægJeg går på gymnasium og i morgen skal jeg op til i eksamen i AT. (et nyt fag de har på gymnasiet ved ikk om i kender det). Men jeg sidder jeg med et billede malet af Joseph Mallord William Turner og billedet hedder rain, steam and speed. Det er faktisk billedkunst men da der ikk er et fag der h... -
KS eksamen
ForumindlægHej. Jeg sidder her og skal skrive en synopsis til min flerfaglig KS eksamen "religion, samfundsfag og religion". Jeg har trukket emnet "køn og sex". I min opgave skal jeg inddrage 7 bilag, som bla. omhandler: 1. Abortloven, 1973. 2. Ægteskabsritual af 1897. 3. Køn i re... -
eksamen imorgen!
ForumindlægHej alle sammen, så er der eksamen for os 9.klasser imorgen. er i nervøse? Jeg ville bare høre, om i ved hvad man må medbringe? Og skal man slette alt på sin computer hvis man selv medbringer? på forhånd, Tak! -
matematik ab1
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til at regne opg 217 side 194 i vejen til matematik ab1 af Knud Erik Nielsen og Esper Fogh på forhånd tak -
Eksamen idag
ForumindlægDet var så den skriftlige eksamen. Hvordan gik det med jeres fysikeksamen. Jeg synes sættet var ganske let (det skal lige sige at jeg er på standardforsøg). -
EKSAMEN I NATURGEOGRAFI
ForumindlægJeg skal til eksamen i naturgeografi på C-niveau - så ville jeg høre, om nogle af jer har nogle gamle eksamensspørgsmål? Det kunne være en stor hjælp!! -
Historie eksamen :)
ForumindlægJeg har lidt glædet mig til historie eksamen som først er på mandag. Jeg vil lige høre fra nogle eksperter om hvordan eksaminationen forløber + evt. gode råd :) -
Mundtlig eksamen
ForumindlægHej Hvordan forbereder I jer bedst muligt til jeres dansk eksamen? Kom endelig med gode råd, fif osv. På forhånd mange tak. -
Mediefag-eksamen
ForumindlægHvad er de vigtigeste fokuspunkter, som jeg skal fokusere mest på, når jeg skal til mediefag-eksamen? Evt. nogle gode fagberegber som man kan score point for? -
Mærkeligt (eksamen)
ForumindlægHej Alle Jeg var til eksamen i AT i dag og fik desuden 10 så det var fint nok. men men men vi snakkede slet ikke om metoder i dialogen - hvilket jeg ellers strækt havde regnet med. jeg kom selv ind på det i fremlæggelsen med dialogen var for det meste om mine kilder og så snakkede vi ellers bar... -
Eksamen. - Engelsk
ForumindlægHej, jeg skal op til engelsk mundtlig eksamen, men jeg ved ikke hvilket godt emne jeg kunne snakke om i 5 minutter. Er der nogle der kan komme med ideer? :D Overemnet jeg har valgt er Growing up, men jeg mangler underemnet. Håber der er nogle der kan hjælpe :) På forhånd tak! :D
