Søgning på: tysk oversættelse øvelse 16. Resultater: 6981 til 7000 af 40403
-
Tyske emner
ForumindlægHej :) I tysk har vi disse 4 overemner: Jung sein, Anderssein, Sport und Freizeit og Reisen und Ferien Jeg skal så vælge hvilket overemne jeg vil arbejde med.. Men jeg har brug for nogle ideer. Har i nogle forslag til hvilket overemne jeg kunne vælge og hvad jeg så kunne arbejde me... -
f.s.a Tysk
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal gøre en tysk disposition klar med overemnet "Jung Sein"(at være ung) og jeg har tænkt mig at arbejde med mobning i skolen. Er der nogen der vil være sød og hjælpe mig med at finde nogle lette kilder til emnet og eventuelt nogle gode fif?? Ha' en god aften ... -
Tysk Rettelse..
ForumindlægNogle der gider rette dette?fra dansk --> tysk..ps. Er utrolig dårlig til tysk.. Nu er i advaret..... der will alles tun für seiner herzkrank Mutter. Sie ist eine überzeugt Sozialistin, wie eben in die Wende-Periode in koma geliegt nach einen Thromblus in dem Hertz. Wenn sie erwachen, ist alle... -
tyrkisk oversættelse
Forumindlæghej den skrift på tyrkisk vil i oversæte til mig sanirsam away i´m tak på fohånd -
Oversættelse af et ord
ForumindlægHejsa Hvordan oversætter man ordet "folketing" til på engelsk? Tak på forhånd -
Rettelse af oversættelse
Forumindlæghej, er der en der har tid til at rette min oversættelse?Søvnens betydning for evnen til at huske er overraskende vigtig, viser nyere forskning. According to new researches the importance of the sleep for the ability to remember is surprisingly important. (search eller searches?) Menneskets hukom... -
Næm oversættelse. haster lidt
ForumindlægOversæt: Min onkel og tante bor i et gammelt hus i Swindon. Hver sommer, så snart skolen slutter, skynder vi os til stationen, tager det første tog og rejser ud til dem. De har en stor have; der er masser af bær og frugt, og vi nyder ferien der. Om Søndagen tager onkel sin gamle bil, og han og e... -
Ville De rette en oversættelse?
ForumindlægHej. :) Ville De være sød at hjælpe mig med at rette denne oversættelse? På forhånd tak. Dansk: Nikita er ikke pigens rigtige navn. Det kommer fra en sang. Ingen ved hvorfor hun kommer; vi ved kun, at hun er narkoman og at hendes eneste ønske er at få stoffer. Hun dræber en ung betjent uden ... -
Spansk Oversættelse
ForumindlægEr der nogen, der kan oversætte dette til spansk?? Det vil være en kæmpe hjælp! Før i tiden var rollerne anderledes end i dag. Spanske mænd dominerede i hjemmet, fordi de tjente pengene og kunne dermed forsørge familien. Kvinden var typisk hjemmegående, hvor hun skulle passe børnene, lave mad og ... -
Kort oversættelse...
ForumindlægHej!\n\nJeg skal oversætte og har nogle småproblemer..håber du kan hjlæpe!\n\nPå forhånd tak\n\nOn prend le risque gravissime de voir tous les habitants...\n\nHvad betyder gravissime her? Det står ikke i ordbogen! -
Oversættelse Engelsk - Dansk
ForumindlægOversættelse Engelsk - Dansk -
Oversættelse af en sætning
ForumindlægHej. :) Nogle der kan hjælpe mig med at oversætte det her: Da hørte man ikke så meget om smadrede vinduer og ødelagte biler. -
Tysk - kort ! haster
ForumindlægNogen der lige vil se igennem og rette,, ska aflevere den senest kl.23.59 Der Komponist königlich Kapellmeister Friedrich Ludwig Æmilius Kunzen ist im Jahre 1761 in Lübeck geboren. Er wohnte hier von 1814-1817 an der Strand 12. Er schrieb unter anderen eine Opern über das misten dänische Thema... -
Tysk - en sætning
ForumindlægKan nogen hjælpe mig med at få denne sætning korrekt? Gigi ist redselig und er unterhielt gern die Menschen um sich. Det jeg gerne vil sige er at Gigi er snaksagelig og han underholder gerne folk omkring sig.På forhånd tak. -
hjælp - tysk opgave!!
Forumindlæger der nogen der gider at kigge min opgave igennem og rette mine gramatiske fejl? det ville være en kæmpe stor hjælp -
Akuthjælp- tysk!
ForumindlægTeksten jeg gerne vil have rettet, og få fejlene forklaret, er uploadet i word dokumentet :) På forhånd mange tak og undskyld for de mange fejl ;) Som overskriften selv afslører, er det meget akut, så det ville glæde mig med hurtige svar :) -
Tysk ANALYSERING
ForumindlægHej allesammen, jeg har haft lidt svært ved at sætte FIRKANT-TREKANT-X-O ved mine sætninger. Så jeg håber nogle af jer måske kan gøre det? :-D 1.Sabine går i 9. klasse. Sabine geht in die 9. Klasse. 2.Skolen er en enhedsskole. Die Schule ist eine Gesamt... -
tysk disposition!!! hjælp!!!
ForumindlægHar emnet kitesurfing, og skal skrive en disposition om det. PLZZZZ HJÆLP HURTIGT!!! -
Tysk - hedder det ..?
ForumindlægHej, Hvordan siger man: Det vil jeg komme ind på. OG det skal jeg nok komme ind på. Please, Hjælp mig. Skal til eksamen imorgen! -
tysk eksamen - hjælp
ForumindlægJeg sidder og skal forberede mig til tyskeksamen, men jeg er rent ind i det problem at jeg er gået i stå. jeg har derfor fundet nogle tekster på studienet som jeg måske kan bruge, men problemet er bare, at hvis jeg indbetaler penge for at få de point så jeg kan downloade dem, kommer de først ind ...
