Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 721 til 740 af 57177
-
Gode noter???!
ForumindlægHejsa alle sammen!Jeg tænkte på om I har nogle gode noter til bogen "Lola rennt"?Hvis ja, så endelig skriv tilbage:-)Go' weekend:-)Hilsen Mette -
Er STX for svært
ForumindlægHej, Jeg går i 10 og får 7 i alt undtagen matematik, der får jeg 4, ville STX være for svært, og hvad linje skal jeg vælge hvis det var STX jeg vælger? -
STX til HTX?
ForumindlægHej. Dette spørgsmål er mere rettet mod en anden person, hvor jeg var delvis nysgerrig over om man kan skifte fra en stx linje til en HF også vidre til en HTX linje? Personen her? Er på prøve inde på vores 2 HTX linje. Hvor personen har informeret os om, at de har desuden gået på en STX linje... -
Biologi noter
ForumindlægHej!! er der nogen som har nogle Bio noter, jeg går i 1g, obligatorisk niveau -
Noter til eksamen
ForumindlægNogle som har nogle gode notater til disse tekster på engelsk A niveau:Thomas More: from UtopiaBertrand Russel: Has man a future?Aldous Huxley: IslandGeorge Orwell: Nineteen Eighty-FourDaniel Defore: Robinson CrusoeGeorge Orwell: The road tol Wigan PierCarol Shields: Mrs Turner cutting the grassT... -
Noter bliver ikke uploadet
ForumindlægJeg har nu uploadet en hel del af de opgaver, som jeg føler ville være et værdigt bidrag til Studieportalen - men de kommer ikke op på siden. Hvordan kan det være? Det er nu lang tid siden -
STX eller HHX?
ForumindlægHej, Jeg går lige nu i 9. klasse og står i den her situation, at jeg skal på enten HHX eller STX efter. Problemet er, at jeg ikke ved om jeg skal vælge HHX eller STX. Jeg har været på brobygning på begge uddannelser i 8. klasse, hvor jeg efter det, er fundet frem til at HHX umiddelbart siger mig ... -
Dansk til engelsk.
ForumindlægOversættelse 4Klokken halv ni fandt jeg Jack stående uden for butikken. Døren var stadig låst, og Mr Benson var endnu ikke dukket op. ”Han er sikkert syg,” sagde Jack. ”Har du nøglerne?” Jeg tog nøglen op af lommen og åbnede døren. Et par minutter senere ankom den første kunde, en skægget fyr i e... -
Litteraturliste og noter.
ForumindlægJeg har to bøger som er skrevet af de samme to forfattere. Hvordan viser jeg så i mine noter hvilken bog jeg har brugt ? Og hvordan skal det skrives i litteraturlisten? -
Noter søges
ForumindlægJeg skal til EØ prøve på fredag...så jeg håber at i kan hjælpe mig...Har i nogle gode noter til EØ B niveau. Det vil være til en stor hjælp..... -
Noter til psykologi
ForumindlægHej herinde. Er der en der vil vøre sød og sende psykologi noter på C niveau? Begreber og teorier osv. -
no eller not?
ForumindlægHej alle. Jeg undrer mig over hvornår man bruger no eller not? Man kan jo godt både sige: No good og not good ? Håber I kan svare på mit spørgsmål :) Louise -
Fysik noter...
ForumindlægHej...Jeg mener at kunne huske, at der engang var en venlig sjæl som lagde nogle fysik noter ud... Men jeg kan bare ikke rigtig finde dem herinde... Er der en som gider at hjælpe mig..?varm karmaLasse -
Musical Noter?
ForumindlægEr der tilfældigvis nogen med noter til noget musikanalyse af Musical genren? Vi kan komme op i det på A niveau og jeg ved ikke rigtig hvad der specifikt gør at denne genre skiller sig ud? På forhånd tak! -
Mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHejsa Jeg i gang med at se alle mine noter igennem , og tænker på om man i den mundtlig dansk eksamen kan få brug for noget fra de skriftlige, altså rettere sagt , man kan vel ikk risikere at skulle sige noget om en litterær artikel, essay eller kronik ? oder was ? -
Fysik noter
ForumindlægHej søde menneske.. jeg skal snart op til eksamen og vil høre om i har nogle noter om: Energi og energiforbrug Termisk energi og vands varmekapacitet. Energiomdannelse, nyttevirkning og bæredygtig udvikling Bølger og lyd Bølger og lys Atomets opbygning og Bohrs atommodel Bohrs atommodel og lysuds... -
Noter og råd
ForumindlægHej Alle, så er eksamen perioden snart overstået, men jeg mangler stadig én mundtlig eksamen, nemlig samfundsfag(højniveau). Hvis nogen har nogle gode råd og noter som kan hjælpe mig vedr. den mundtlige eksamen, må i meget gerne kontakte skrive tilbage.Og al Held og Lykke til alle I andre som ogs... -
Fysik-noter
ForumindlægEr der nogen der har fysik-noter til fysik på C niveau? Jeg skal op til 24-timers eksamen på mandag, nogen der ved hvordan det foregår? -
studieretning STX
ForumindlægHej. Jeg skal starte på STX efter sommerferien. Normalt får jeg 7 eller over i matematik. Jeg har tænkt mig at vælge den studieretning, der hedder: Bioteknologi A, Matematik A og Fysik B. Jeg har hørt at matematik på A niveau er svært... -
Noter om Oehlenschläger ?
ForumindlægHejsa .. Jeg skal op til FS10 på tordag, jeg har trukket emnet "Danmark i lyrik og digte" af Adam Oehlenschläger. Men jeg har ingen noter omkring Oehlenschläger, hvis nogen vil være så søde at sende mig et par noter eller en hjemmeside med info om ham ( udover wikipedia) så vil je...
