Søgning på: fagprøve eksempler. Resultater: 7701 til 7720 af 9751
-
Den perfekte ansøgning til studiejob
ForumindlægHejsa :) Overskriften siger sig selv - hvordan skriver man den perfekte ansøgning til et studiejob? :) Jeg skal selv til at ansøge, og derfor kunnne det være godt at få et par gode tips. jeg tror også der er flere derude som kunne bruge en god ide eller flere for at kunne skrive den perfekte ansø... -
Red verden!
ForumindlægHvis DU skulle have en indflydelse på verdensfred og international forstålelse - hvad ville DU så gøre? Hvordan ville DU skabe fred blandt de forskellige nationaliteter? -
Nedarvningmønster
ForumindlægHej igen - er der slet ingen der kan hjælpe mig det her spørgsmål? ''En forklaring på princippet i nedarvningsmønsteret for en autosomal dominat nedarbet egenskab og en kønsbunden recessivt nearvet egenskab'' -
Orden?
ForumindlægHej allesammen. Jeg ligger ikke så højt oppe indenfor dansk og mat. skriftlig fremstilling i ORDEN !. Og har på INGEN måder nogle anelser om hvordan jeg kan gøre det bedre?. For i dansk, de ting jeg tænker meget på når det indenfor orden. øverst oppe : fag, sidetal, navn etc. Så er det margin (... -
Statministertale
ForumindlægHvordan kan man skrive en statministertale med 5 emner? Hjælp, til råds... -
Hjælp til essay om pizza :-)
ForumindlægEn der kan hjælpe med noget man kan skrive om pizza? TAK PÅ FORHÅND! -
balancering
ForumindlægBalancer denne ligning: C3H8(g) + O2(g) > CO2(g) + H20(g) Venstre: Mangler et O. Højre: mangler ét C og H4 Men hvordan balancere jeg den så? Har aldrig forstået det /: -
Rente
ForumindlægHej! Jeg mangler en relativ omfattende redegørelse for begrebet 'rente' samt nogen bud på sammenhængen mellem forbrug og rente. Tusind tak :) -
Divisionsalgoritme i bogsystemet, Sigma
ForumindlægJeg giver lektiehjælp til en pige, der lige er begyndt i 6. kl. Klassen bruger Sigma. Hun er helt lost mht. division med tocifrede tal, og har ikke en algoritme, hun kan vise mig, at hun plejer at bruge. Jeg kan sagtens lære hende en metode, jeg synes virker, men synes også det er mest rigtigt, h... -
Ideologisk, pragmatisk eller populistisk parti?
ForumindlægHej Jeg skal finde et parti i DK som er ideologisk (prioriterer interessefaktoren højest), et parti, der er pragmatisk (prioriterer den parlamentariske faktor højest) og et parti, der er populistisk (prioriterer opinionsfaktoren højest). Kan nogen hjælpe mig? Jeg har foreslået Enhedsliste... -
Hellp Hurtig svare på et spørgsmål plzz
ForumindlægJeg har fået en spørgsmål om Procent spørgsmålet lyder sådan Du skal vise hvordan man kan lægge procenter til og trække procenter fra. Plzz er der nogen der kan hjælpe ? -
% i øl
ForumindlægHvad er alkohol procenten i en øl? bare sådan gennemsnitligt? Og i vin mm. hvis I lige ved det? -
Date
ForumindlægHvor godt skal man kende en person før man kan invitere personen på date? Skal man have kendt hinanden i lang tid før man kan spørge? Kan man invitere personen i biografen på den første date? Vil gerne høre jeres mening. -
Historisk metode
ForumindlægSå sidder jeg begravet i min dansk/historie-opgave og er nu kørt fast: Hvordan opsætter jeg min analyse af historisk kilde? Skal det gøres via punktform: ophavssituation, meddelelse, fortolkning osv., eller skal det hellere fremstå som en sammenhængende tekst? Og ved fortolkning, går man da ind o... -
Værdi af og omregning mellem M (molær), mM og mikroM
ForumindlægHej SP Jeg sidder med nogle opgaver hvor jeg skal omregne fra M (molær) til mM og μM, og omvendt. Men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan. Jeg ved at 1 mM = 0,001 M. Men hvad er 1 μM, og hvordan regner jeg frem og tilbage mellem de enheder? På forhånd tak -
Årsprøve fysik 1.g
ForumindlægHej.. Når man skal til årsprøve i fysik, må man gerne have sin disposition med ind i den teoretiske del? -
Hjælp til simpel matematik opgave
ForumindlægHej Er der nogle, der ved hvad b er på vedhæftet opgave? Jeg har fundet frem til at a, men er i tvivl om b er indsprøjtningen eller noget andet På forhånd tak. -
Ang. LaTeX
ForumindlægEr der nogle der ved om pakken "mhchem" virker her på fora'et?? -
Hvorfor mister Rød blok deres stemmer?
ForumindlægHejsa. Jeg skal til årsprøve i samfundsfag i morgen og arbejder med Socialdemokratiet og deres problemer En af mine problemstillinger lyder: Hvilke forklaringer kan der gives på partiets nedgang i forhold til vælgertilslutningen (arbejderne?) Er der nogen der har et bud? I må meget gerne... -
Hjælp!
ForumindlægEr i gang med en bio-rapport, og der er et spørgsmål, jeg simpelthen ikke kan hitte ud af... Hvorfor kan iltindholdet i venerne svinge fra 0-180 cm3 pr. liter?
