Søgning på: fysik projekt. Resultater: 7821 til 7840 af 20688
-
krigen i 1864 (2.slesvigske)
ForumindlægEr der nogen der kan fortælle mig, hvilke føler krigen i 1864 (2.slesvigske) fik? -
Ingen forsøgsresultater?
ForumindlægJeg har kemi og dansk i AT Jeg har ikke nogle forsøgsresultater i kemi, er det et problem? Jeg har kun om chromatografi metoden mht. analyse af fødevarer, men jeg har ikke nogle egentlige resultater af analyser, kan jeg alligevel få topkarakter til AT? -
Spørgsmål til videre undersøgelse
ForumindlægJeg skal op til eksamen her i næste uge. I min synopsis har jeg så to spørgsmål til videre undersøgelse, men jeg har tænkt mig at ændre det ene spørgsmål til noget helt andet. Skal jeg i så fald aflevere en hel ny synopsis til lærer og censor, når jeg kommer ind - eller er det nok blot at nævne,... -
Eksaminer ?
ForumindlægHej Jeg kunne godt vide fra nogen HTX elever her på denne side (eller andre med en ekspertise i dette emne) om man skal op til nogen årsprøver eller eksaminer i en linje som MK- matematik og kemi på A-niveau. * Glem kategorien, da jeg ikke kunne den rette. * -
rapport
ForumindlægHaster !!!! nogen som har en rapport om nedbrydning af stivelse ved hjælp af amylase? eller en forklaring til det? -
STX spørgsmål
ForumindlægHey mates. Jeg har et par spørgsmål omkr. STX (er lige startet) 1. Hvilken slags afleveringer skal man aflevere? Jeg mener, er det en slags stil, hvor man skal skrive om et emne eller hvad? 2. Er DHO i 1.g? -
HTX Produktudvikling eksamen - Spørgsmål
ForumindlægHej, Jeg skal til eksamen i næste uge i PU på HTX, men jeg er ikke helt sikker på eksamensformen. Jeg ved, at det handler om et portfolie, og at man skal præsentere sit produkt samt forklare, hvilke arbejdsmetoder man har brugt, men jeg er ikke helt sikker på, hvad man ellers skal fokusere på. S... -
Ulighed
ForumindlægJeg sidder med en opgave på formen: (a+b)*(1+a*b+k)-g > 0 Jeg ved at |a-b|>2, og at k og g er reelle tal, men hvordan finder jeg ud af hvad g og k er defineret som? Håber der sidder en med et lille hint!? -
hjælp i dag.
ForumindlægHej jeg er en pige som læser til finansøkonm. Jeg har en aflevering som skal rettes, da det er noget min lærer synes, jeg skal gøre, vil jeg spørger om der er en det vil hjælpe mig med at rette denne opgave. også kan vi aftale en beløning vedkommende kan få for det. på forhånd tak. ps. sto... -
Hjælp til AAU - lokalenummer
ForumindlægJa, jeg står for at skulle starte på AAU snart, og jeg har fået et lokalenummer jeg skal møde i. Men.. Når man kommer fra AU, så er lokalenumrene i Aalborg lidt svære at afkode. Er der nogen der kan hjælpe? Jeg skulle nok kunne finde den bygning jeg skal ind i, men hvordan finder jeg så rundt der... -
Projektopgave - Downs Syndrom produkt + problemformulering
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg skal lave en projektopgave om Downs. Jeg har ingen idé om, hvad mit produkt kunne være. Jeg har også en problemformulering, som jeg godt kunne bruge lidt hjælp til. Jeg har fået at vide, at spørgsmålene er fine, men at jeg lige skal omformulere den. Problemformuleringen ... -
HJÆLP SRP :(
ForumindlægHEJ SP! :) Er der en venlig sjæl derude der vil rette den her indledning for mig for stavefejl osv. -
Lønnet Lektiehjælper/Privatlærer/Mentor søges omkring Odense
ForumindlægHej. Jeg søger en lærerig og tålmodig lektiehjælper som kan hjælpe mig nogle få timer i ugen, indtil jeg skal op i eksamen til december. Jeg er i gang med et 3 måneders forløb, hvor jeg skal have rykket matematik op fra C til A niveau. Jeg mangler at få styr på de sidste løse ender, inden eksame... -
Projektopgave om "Sundhedsvæsenets udgifter". Ideer til produkt?
ForumindlægHej Jeg har projektuge i næste uge, og vores overemne er "Det kan gøres bedre". Jeg har valgt underemnet "Sundhedsvæsenets udgifter". Jeg skal også lave et produkt til emnet. Nogle ideer? Min fremlæggelse skal vare 15 minutter, så jeg skal gerne have noget jeg kan forklare... -
Problemstilling til dyre velfærd
ForumindlægVi er to personer som har valgt at arbejde med dyrevelfærd i projektopgave. Vores forslag til en problemstilling var "Den største dyremishandling er forskelsbehandlingen imellem dyrene", men vores lærer sagde den ikke virkede. Vi er seriøst lost og har brug for hjælp. Vi vil gerne have ... -
Gasform til fastform?
ForumindlægSvar på følgende spørgsmål: Hvordan kommer man fra gasform til fastform? Svar hurtigt. -
SOP med fokus på sociale medier
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal til at skrive SOP, og synes det kunne være super spændende at skrive om sociale medier, herunder influencers måske? Skal skrive i Dansk og Afsætning. Nogen der måske kunne hjælpe til, hvad jeg kunne komme ind på?:) Tak for forhånd. -
Studieretning på STX + kunstneriske fag - jeg er så i tvivl
ForumindlægHej. Jeg skal snart vælge, hvad jeg vil have som indgangsvinkel af studieretning på gymnasiet, STX. Lige nu går jeg på efterskole. Der er disse, jeg står mellem: Naturvidenskabelig - Nr. 1a Matematik, fysik, kemi (Matematik A, Fysik A, Kemi B) - Nr. 1b Matematik, kemi,fysik (Matematik A, Kem... -
konstruktiv og destruktiv interferens
ForumindlægHej alle! :)Jeg forstår ikke helt konstruktiv og destruktiv interferens i fht. denne figur:http://da.wikipedia.org/wiki/Fil:Two-Slit_Experiment_Light.svgSom jeg forstår det, er konstruktiv interferens når 2 bølgetoppe eller 2 bølgedale (fra samme lyskilde) mødes, derved forstærker de hinanden.Des... -
Vejledning til Gsk suppleringskurser.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg blev student her sidste år musisk, sproglig. Skal nu efter lidt arbejde,højskole og værnepligt igang igen. Mit mål er at starte Nat Bas på Ruc som biolog. Mit problem er så, at jeg mangler Mat A, Fys B og kemi B. Mat har jeg på B og fysik på C. Har fundet ud af at j...
