Almen studieforberedelse (AT)
Ingen forsøgsresultater?
Jeg har kemi og dansk i AT
Jeg har ikke nogle forsøgsresultater i kemi, er det et problem?
Jeg har kun om chromatografi metoden mht. analyse af fødevarer, men jeg har ikke nogle egentlige resultater af analyser, kan jeg alligevel få topkarakter til AT?
Svar #1
06. juni 2014 af mogensglistrup (Slettet)
Det kan du godt. TIl mit sidste AT projekt, snakkede jeg om hvorledes Sarin (Farligt kemisk stof) fremstilles vha. syntese. Jeg fremstillede selvfølgelig ikke selv Sarin. Det gik rigtigt fint, og jeg scorede 12 på det. Så hvis du har styr på metoden/analysen og hvilke fejlkilder det indebærer, så burde det ikke være noget problem.
Svar #2
06. juni 2014 af Heptan
Tak :-)
Jeg har slet ikke overvejet syntese - kan jeg prøve at inddrage en syntese også, eller bliver det for meget (fx farvestof E120 som er i rød salami)? Jeg føler nemlig ikke jeg har en konkret sag - det hele er blevet lidt overfladisk synes jeg.
I dansk prøver jeg at inddrage følgende hjemmside mht. reklame el. lign., men det bliver også lidt tyndt synes jeg :
http://www.3-stjernet.dk/Salami.66/Den-originale-salami,-220g.16.aspx
Jeg overvejer lidt at inddrage en reklamefilm istedet for, men synes slet ikke det har noget med farvestoffer at gøre? Udover at den originale salami er kendt for at bruge røde farvestoffer
Skriv et svar til: Ingen forsøgsresultater?
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.