Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 7821 til 7840 af 152757
-
Forksel på Engelsk B og A
ForumindlægJeg skal snart vælge studieretning og valgfag og ville i forbindelse med det gerne høre, hvor stor forskel der er i engelsk på B og A - både i forhold til indhold, sværhedsgrad og evt. andre ting. Mange tak på forhånd :) -
Dansk eksamen A !!!!!!!
ForumindlægHej jeg skal op i Mundligt dansk A HF næste uge. Jeg har fået styr på min pensum og hvad den indeholder af tekster osv… Men hvad er det skal gør, sådan at jeg opnår en høj karakter. mange tak på forhånd. -
Bon'a Parte
ForumindlægHej allesammen, er der nogle som har haft om tøj virksomheden Bon'a parte ? Jeg har nemlig nogle spørgsmål omkring de 4 p'er Venlig hilsen, Gunnar Jensen -
Mundtlig Dansk A - Hvad trak du?
ForumindlægHvis du har været op i mundtlig dansk A stx, hvad trak du så? Jeg ved godt at det er forskelligt fra skole til skole og klasse til klasse hvilke tekster der er osv, men det kunne være meget spændende at høre hvilke spørgsmål (tekster) andre trak, da de var oppe :) -
Hvordan bedømmes bioteknologi A?
ForumindlægJeg kom til at tænke på hvordan man bedømmer sættene fra biotek A? Er det vha. point som i matematik eller er det blot en samlet bedømmelse af helhedsindtryk? Hvis der er point gælder det at man får 10 point for 1 rigtigt besvaret spørgsmål? På forhånd tak :-) -
Privatundervisning Dansk A
ForumindlægHej Jeg er en 19 årig HF gymnasieelev fra københavn som søger noget hurtigt privat undervisning i skriftlig Dansk A Selvfølgelig imod betalning. Skriv til min mail hvis du er interesseret i at hjælpe eller kender nogle der kan. Falahdan@hotmail.com -
A- og B-amylase i ølbrygning
ForumindlægHej. Jeg er igang med at arbejde med ølbrygning, og jeg har lige spørgsmål til enzymerne, a- og b-amylase. Jeg ved, at de kan spalte polysaccharider, men de spalter dem på 2 forskellige måder. Hvordan kan det være, at de spalter polysacchariderne som de gør? -
A- og B-amylase
ForumindlægHej. Jeg er igang med at arbejde med ølbrygning, og jeg har lige spørgsmål til enzymerne, a- og b-amylase. Jeg ved, at de kan spalte polysaccharider, men de spalter dem på 2 forskellige måder. Hvordan kan det være, at de spalter polysacchariderne som de gør? -
kompensering Fysik A
ForumindlægHej SP jeg har fået den her opgave, som jeg synes er lidt svær, og har ikke rigtigt nogle ideer til hvordan jeg kommer i dag opgaven: http://postimg.org/image/5zl3ie4er/ Tak på forhånd :) -
Matematik A - Aflevering i maple
ForumindlægHej, har en afleverings opgave i maple "Opgave 1209" i Mat 1 af Jens Carstensen og Jesper Frandsen. Hvis nogen har opgaven i maple, eller bare som et dokument ville jeg blive utrolig glad, opgaven er meget lang og svær. Så jeg vil ikke skrive hele opgaven her. Hvis nogen har M... -
Andengradspolynomier og fortegnet a og d ?
ForumindlægHej sidder lige med denne opgave som jeg ikke lige helt kan huske hvordan den gribes an :-) -
Konfidensintervaller Mat-A
ForumindlægHej, kan virkelig ikke finde ud at dette styk, da det skal løses i hånden (skal bruges mundtlig). Jeg har kun en idé om hvordan man kan på nspire. Derfor håber jeg der sidder et geni der kan løse det i hovedet/ eller kender formlen. Tak på forhånd! En normalfordelt stokastisk variabel X har midd... -
Optimering mat A
ForumindlægOptimering, hjælp: Min ven har denne opgave, og vi begge sidder og ikke kan løse den.. "Konstruer et optimalt kræmmerhus, dvs. et kræmmerhus, der har maksimalt rumfang. Kræmmerhuset konstrueres ud fra et cirkulært stykke papir, hvorfra, der udskæres et cirkeludsnit, med en passende vink... -
karaktersampling af matematik A
ForumindlægHej allesammen håber i kan besvare mit spørgsmål ang. bestået fag. Jeg dumpede desværre matematik A på HHX, men jeg bestod alligevel med 02 til skriftlig eksamen. Jeg har netop gået på VUC for at læse matematik B-A, hvor jeg har bestået mundtlig med 02. Skriftlig eksamen er på mandag, men kan... -
Biologi A noter
ForumindlægHejsa! Lang historie, men min hardisk er i hvertfald gået i stykker, hvor jeg havde en hel masse noter. Jeg vil ikke græde over spilt mælk og har stadig mine opgaver og rapporter da de er afleveret på nettet, og lidt håndskrevne noter, men overhovedet ikke alt. Er der nogle der ligger inde med n... -
Biologi A noter
ForumindlægHejsa! Lang historie, men min hardisk er i hvertfald gået i stykker, hvor jeg havde en hel masse noter. Jeg vil ikke græde over spilt mælk og har stadig mine opgaver og rapporter da de er afleveret på nettet, og lidt håndskrevne noter, men overhovedet ikke alt. Er der nogle der ligger inde med n... -
Fysik og kemi svar bedes. opgave til imorgen.
ForumindlægJeg skal besvare et spørgsmål om hvad forskellen mellem en stærk og en svag syre er. Det samme skal jeh med en base. Men ved ikke hvad det er. Svar bedes. opave til imorgen time nr. 5-6. -
hjælp med specifikke adgangskrav
ForumindlægJeg vil gerne søge ind på "Diplomingeniør - materialeteknologi" hvor en af de specifikke adgangskrav er kemi c. Jeg startede på min hf i aug 2016 og dimiterede aug 2018, altså efter den gamle reform. Jeg har haft den naturvidenskablige fagpakke(kemi c, biologi, c og geografi c) . Skal j... -
Mat A stx
ForumindlægHej er der nogle som har facit til alle opgaverne fra eksamesættet august 2008? Og er der evt. nogle som kan hjælpe mig med opgave 15 i dette det er noget omkring en differentialligning -
HJÆP-BIOLOGI A
ForumindlægNogle som har besvaret opgave 10. som lyder Redegør kort for, hvordan arvemassen er opbygget og fungerer, samt hvordan egenskaber nedarves og kommer til udtryk. Indrag hvordan man ved hjælp af OCR kan identuficere mutederede gener hos mennesker. Please jeg kan nemlig ikke besvarer spørgersmå...
