Søgning på: fysik eksamen htx. Resultater: 7881 til 7900 af 47924
-
biologi eksamen....
ForumindlægJeg kan ikke finde noget om det nogen steder.. har stærkt brug for hjælp hvordan kan man indsætte et gen i en bakterie? -
Dansk Eksam
ForumindlægHej, jeg mangler hjælp til min eksamensanalyse om "Kærlighed er lysets kilde" eller Glæderig og underfuld , er der nogen der har en analyse liggende? -
Hjælp til Engelsk eksamen!
ForumindlægHomless people! 1: Why I have chosen the topic: <span lang="EN-US" style="font-size:12.0pt;line-height:115%;font-family:Symbol; mso-fareast-font-family:Symbol;mso-bidi-font-family:Symbol;mso-ansi-language: EN-US">· <span lang="EN-US" style=&... -
hjælp mig det vigtigt til eksam
Forumindlæget kilo træ varmer en halv liter fyringsolie brændværdi i et kilo træ = 19 MJ 1 kubik meter= 710 kg 1 kubik meter svar til?______ MJ omregen værdien af 1 kubik meter bøgebrænde til værdi af olie i liter? _____ liter hjææææælp det vigtigt -
AT-eksamen HJÆLP
ForumindlægHej Jeg har valgt at skrive om diabetes i fagene dansk og biologi. I dansk anvendt jeg argumentationsanalyse og mediaanalyse, fordi jeg har 2 interviews som vil analysere og kommer også ind på patienternes følelser. I biologi anvendt jeg forskellige bøger og grafer fra det Nationale Dans... -
Hjælp til dansk eksamen.
ForumindlægHej alle sammen. Jeg skal her om en måneds tid op til dansk mundtlig, og har trukket kortfilm. Jeg har så valgt filmen "Life is a bitch", og har analyseret det hele men jeg mangler bare noget og perspektivere til og et budskab, nogen som evt. kan hjælpe mig lidt da jeg står på rimel... -
Hjælp til eksamens forberedelse!!!
ForumindlægHej jeg har trukket denne artikel: http://usatoday30.usatoday.com/news/world/iraq/2005-02-28-cover-iraq-injuries_x.htm, som jeg skal analyserer og fortolke, mit problem er bare at jeg ikke forstår teksten ordenlig, så hvis der er en der er god til engelsk, som kort kunne fortælle hvad den går ud ... -
mundtlig eksamen
Forumindlæghej hvad betdyer det Redegør for løsning af differentialligninger? -
Produkt til eksamen
ForumindlægHej Studienet Vi har trukket emnet (Fristelse og Synd) i kristendomseksamen. Men har et problem, vi aner simpelthen ikke hvad vi skal have med som produkt, så vi tænkte at i kunne hjælpe. Problemstilling: Hvad siger kristendommen om fristelse og synd, og er der nogle synder, som kan tilgives i ... -
eksame råd.
Forumindlægjeg står her og skal op til min 9 klasses eksamen her til maj, så ville lige høre om der var nogle råd både til dansk, matematik altså råd til alle fag, fx - hvordan man bedst forebereder sig, hvordan gør man sig bedst ud, noget til hvis man går i stå, noget til undervejs osv. alle slags råd er v... -
Kapacitetsstyring eksamen
ForumindlægHej Jeg sidder og repeterer til VØ eksamen, og er nu i gang med kapacitetsstyring hvor der er opstået lidt tvivl, som jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig med at svare på :-) - Hvad er det forskelen er på kapacitetsstyring med brug af handlingsparametre og uden brug af handlingsparametre? - ... -
Geografi c eksamen hf
ForumindlægHej:) Jeg skal snart op til eksamen i geografi. Ville høre om der var nogle af jer, som vidste helt konkret hvilke emner man kan komme op til. Jeg er virkelig nervøs over det. Tak:) Mvh Yesim -
Computer til engelsk mundt. eksamen?
ForumindlægHejsa :) Man må gerne ha' computeren med ind til forberedelse ved engelsk B stx muntlig eksamen, ikke? Til hjælp ved ordbog? Skal bare lige være helt sikker :) Vh. christina -
Eksamens spørgsmål
ForumindlægJeg sidder i øjeblikket og forbereder mig på min kommende eksamen i mat, 1g. men jeg har to spørgsmål hvor jeg ikke kan forstå "sammenhængen". Hvis du kan forklare mig hvad disse to nedenstående spørgsmål betyder helt konkret, så redder du min dag :) Spørgsmål 1: Et bevis for sammenh... -
Vil læse fysik/kemi fra 7. kl til 9. kl...
ForumindlægHej Jeg vil gerne hører om i har noget materiale eller ved hvor man kan finde noget på nettet som jeg kan læse. Jeg vil gerne have frisket kemi og fysik undervisningen op fra folkeskolen, da jeg ikke var den som fulgte med på tavlen. Jeg skal snart til at have fysik, så det vil være rart. ... -
Eksame - Idiomer?
ForumindlægNogen der kender nogle gode "Idiomer"? :) -
Reaktion eksamen
ForumindlægHej er der en der vil se om jeg har lavet reaktionen rigtigt, og hjælpe mig med at forstå? Pb(NO3)2+K2SO4 --> PbSO4+K2(NO3)2 -
Eksamen - problemregning
ForumindlægHej, jeg skal til 9. klasses afgangsprøve i matematik her på onsdag. Jeg har siddet og skrevet noter til alt jeg kunne komme i tanke om i de sidste to dage. Så jeg undrede mig over hvilke opgaver der kunne dukke op til problemregningen? Og hvilke plejer typisk at være der? :) -
Framelde eksamen på uni (kandidat)?
ForumindlægHej alle! Lige et spørgsmål til dem der er er kandidatstuderende. Hvis man framelder sig en eksamen, bliver man så også frameldt faget? Eller er man tvunget til at tage eksamen i det pågældende fag på et senere tidspunkt? -
Engelsk eksamen i morgen?
Forumindlæghej, jeg skal til engelsk eksamen i morgen, men jeg er lidt itvivl om hvordan der foregår (FSA). jeg ved at man først skal fremligge om et emne man har forberedt hjemmefra - ca. 5 min. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan resten foregår, jeg ved man trækker et (bredt) spørgsmål - men skal man side...
