Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 7901 til 7920 af 63055
-
Om en vil Kig om det er rigtig formeleret.
Forumindlæg1.Jeg spurgt hvem der havde taget bogen. I asked who took/taken the book 2. Der var langt hen til den nærmeste kro There was long for the next inn 3.Der var udstillet mange kurioisteter i vinduet There was post many korsets in the windo/ there was exhibit many corisity in the windo 4.Sagde han... -
Gødningsalte reaktion
ForumindlægHey jeg har brug for hjælp mine kære lektieguruer, Kan i forklare denne reaktion vedrørende gødningsalte: Note: de tre gødningsalte blandes i 100 ml vand (H2O). I kan finde arket under jordens salte ark 2.8 http://andreas.kruhlmann.com/documents/9a.pdf Caliumdihydrogenfosfat Ca(H2PO4)2 Ka... -
Oversæt til engelsk
ForumindlægHej, er der nogle der kan oversætte disse sætnigner gramatik korrekt? 1. Patrick var ved at drukne. 2. Sophie havde ikke lyst til at redde ham. 3. Peter var optaget af at vaske håret. 4. ”Det er ingen god ide at forsøge”, sagde Thomas. 5. ”Det er værd at forsøge&rdqu... -
9.kl. sidste skoledag
ForumindlægHej jeg hedder Rebekka, er 15 år og går i 9.kl. Her den 4. juni har vi sidste skoledag og jeg ved bare not hvad jeg skal klædes ud som. Nogen der har et forslag som en meget gennert pige der hader at klæde sig ud kan være? Alle de andre i min klasse har enten kæreste eller bedste ven som de skal ... -
Studietur – Ja tak!
ForumindlægLad mig kort skitsere sagen. På mit gymnasium rejser alle klasser til udlandet på studietur. I denne uge er der rådighedsuge på gymnasiet. Til dem, der ikke ved, hvad det er, kan jeg oplyse, at det er dage, der er til rådighed for lærere, som ønsker at tage på ekskursioner, indhente aflyste timer... -
Studentereksamen
ForumindlægHejsaJa, jeg ville blot høre om I kunne give nogle tips til studentereksamen i historie. Det er et stort pensum, hvordan kunne man evt. gribe det hele an mht. noter osv?? Har I nogle gode tips, så man evt. kunne komme i gang med at indsamle og have styr på faget historie, så selve eksamen kan gå ... -
Skal jeg give mine notater ud?
ForumindlægHej folk på studieportalen. Jeg sidder midt i de allersidste forberedelser til fsa i historie i morgen. For lidt siden fik jeg en besked på facebook, hvor en i min klasse spurgte om hun kunne få svarene på de spørgsmål vi har fået et ark medpå klassen. Det er næsten notater til det emne. Jeg sv... -
Optagelsesprøve
ForumindlægKære studieportalen Jeg skal her den 18. maj til optagelses prøve på gymnasiet (stx), hvilket jeg er nervøs over. Jeg skulle høre om i kunne komme med nogle ideer på, hvad jeg kunne øve mig på. Kan næsten det hele i matematik, men har desværre problemer med dansk :( - Det er skriftlig dansk, enge... -
Matematik prøve - Hjælp søges
ForumindlægHej alle der ude , jeg skal have en matematik prøve på mandag den indeholder : . I skal finde den årlige ydelse på et annuitetslån, den gennemsnitlige rente, undersøge en andengradsfunktion, finde nulpunkter og fortegnsvariation og til sidst en ulighed. Er der nogle som har noter om de ti... -
Studieretningsvalg, suk
ForumindlægJeg går i 9. klasse, og om ca. 4 måneder skal jeg vælge studieretning. Næste skoleår skal jeg til USA på High School i et år, så jeg skal altså om 4 måneder vælge hvad jeg skal om over halvandet år, så det gør bare situationen endnu værre. :) Jeg står i den situation, at jeg på den ene side ... -
eksamen fra udlandet
ForumindlægHej Min søn går på den Britiske Internale Skole i Shanghai. Han har fulgt undervisning fra 2008, hvor han startede i Y6. Skal min søn have en dansk 9. afgangs eksamen for at gå på gymnasiet i DK? Skal min søn have dansk 9. afgangs eksamen for en IB i Danmark? Hilsen Anne Marie... -
Hvor skulle jeg starte?
ForumindlægJeg har aldrig rigtig hørt efter I klassen og fik aldrig min 9 klasses eksamen. Så jeg har valgt at begynde på VUC og tage et år hvor jeg for håblig får min "anden chance" for en uddannelse. Jeg har valgt at lære lidt for mig selv her mens jeg har tid i sommerferien. Jeg er selv lært ... -
Alkohol - forbrænding - forsøg
Forumindlæghey, jeg har en slags 9;9; prøvekesamen 9;9; i fysik/kemi. det vil være en hjælp hvis i måske kunne komme med forsøg jeg kunne lave og evt. nogle links, hvor der står hvordan man laver dem :) -
hjælp : Rettelse
ForumindlægHej folkens . En der gider og rette min engelsk opgave : ) ? Øvelse 3 På grund af pengemangel har jeg måttet tage ekstra arbejde. Jeg har ikke kunnet male hele huset. Efter ylykken har hun måttet bruge krykker. Hvorfor har kluben ikke villet være med I konkurrencen? Flytningene har ikke mått... -
Rettelse af tysk oversættelse.
ForumindlægHej jeg har lavet en oversættelse af et dansk stykke vi fik. dansk til tysk, har prøvet så godt jeg kunne men jeg har virkelig brug for noget hjælp. så hvis der er nogle der har tid til lige at se på det og rette det og meget gerne skrive lidt om hvorfor der er sådan. :) Min hverdag - Mein ... -
Til alle
ForumindlægHejsa..I 9ender klasse for man en bog ved navn: ALLES KLAPPT! 3Er der nogen der har notater fra nogen af disse historier?Ville jeg blive meget glad for at se på den.Mange tak. -
Ovid
ForumindlægKrise! :) Skal op til old om ikke så længe og forstår ikke helt eller på nogen måder ovids eskapader og elskovskunst. Kan simpelthen ikke huske det fra vi gennemgik det i klassen. Nogen der kan hjælpe mig? -
Studieretningstur i 3g (matematik)
ForumindlægHey Jeg har virkelig brug for jeres hjælp! Mit problem er, at min klasse skal på studietur i 3.g, men vi ved ikke hvorhen endnu. Turen skal helst have relevans til vores studieretning, som er: Matematik A, Fysik B (og Kemi C).(turen behøver og ikke omfatte fysik). Turen skulle også helst dække ... -
Terminsprøver
ForumindlægHej er der nogen der ved om terminsprøverne i 9 kl. kommer til at stå nogen steder, og hvorfor har de sådan en stor betydning? :D -
FSA - science fiction til mundtlig dansk?
ForumindlægHej! Vi har i dag trukket fordybelsesområder i mundtlig dansk til afgangsprøven her i 9. klasse. Jeg trak 9;Science Fiction9; - vi har i 8. klasse læst bogen 9;Masterplanen9; og i 9. klasse bogen 9;De Gale9;, men det er ikke et emne/litteraturperiode vi har taget noter til. ...
