Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 8161 til 8180 af 19198
-
Hvad betyder ..
ForumindlægHvad betyder "am liebsten" -
HJÆLP!!!
ForumindlægHej Hvad betyder "identitet" egentlig?? Hvad kan min identitet være? Det haster!!! -
Rettelse af 2 sætninger
ForumindlægHun synger som en lærke, men hun bor ikke i en fuglerede. Ofte bor hun hos de kongelige. She sings like a lark, but does not live in a bird’s nest. She often lives with the royalties. -- Englands nederlag ved VM var et hårdt slag for englændernes stolthed. England’s defeat at the world cham... -
Ideer til læserbrev
ForumindlægJeg skal skrive et læserbrev men er helt idefattig. Er der nogle, som har nogle gode ideer til et læserbrev? -
Idræt - Basket
ForumindlægJaa, jeg var til basket-kamp igår. Men glemte så at strække ud. Hvad gøre man så i denne situation? Av av av min krop gøre ondt! -
Graf
ForumindlægHej. Jeg har en matematik-aflevering, der skal afleveres indenfor de nærmeste dage. Kunne godt bruge lidt hjælp. Opg. 6001 Der er givet funktionen f(x)=1/4x^3-x^2-x+4 a) Tegn grafen for f, og bestem koordinatsættet til hvert af grafens skæringspunkter med førsteaksen.... -
ansøgning til en fodboldklub
ForumindlægHej jeg ville spørge om hvad man skriver i en ansøgning til en fodboldklub, jeg vil gerne ansøge Fenerbahce. Hvad skal jeg bidrage med, alt dansk vil blive oversat til tyrkisk. -
hjælp til én sætning
Forumindlæghey hvordan siger man : når de store mesterskaber finder sted, sidder det halve land fora skærmen. jeg skal være opmærksom på 'store mesterskaber' og 'det halve land' tak på forhånd :) -
Tiltrække sponsorer?
ForumindlægJeg skal vurdere hvorvidt hvilken promtion der kan tiltrække flest sponsorer? Hvilke modeller vil i mene jeg skal bruge? Jeg skal jo nok skrive noget omkring image og PR. Finde en målgruppe af virksomheder som jeg eventuelt kan sende sponsoransøgninger til. Mangler lidt ideer - håber på lidt go... -
Hvordan kan man behandle emnet "Doping" i de forskellige fag?
ForumindlægHej Alle! Jeg er lige igang med at forberede mit oplæg til den mundtlige del af AT-eksamen. Det overordnede emne er, "Fremtiden - visioner og forudsigelser" og mit underemne hedder, "Doping i sportsverdenen". Jeg vil så høre om I har nogle idéer til, hvordan MIT underemne (Dop... -
italien eller spanien
Forumindlæghvem vinder? jeg holder på spanien -
Fremlæggelse
ForumindlægHej Jeg skal lave en fremlæggelse i dansk om et dyr, land eller hobby, men har slet ikke nogle ideer. HJÆLP! På forhånd tak -
Hjælp - Facebook
ForumindlægMin ven søger noget hjælp. Han vil gerne have en spansk oversættelse til sin facebook. Teksten lyder : Denne gruppe er for alle. Formålet med gruppen er at vise sympati for ofrene og vidnerne, af de krige der (har) er (været) i Mellemøsten. Se mine videoer, tilføj billeder og diskuter i debat del... -
Lineære funktion??
ForumindlægJeg sidder nu igen og forbereder mig, på min matematik eksamen... Jeg har godt styr på lineære funktioner og hvad det er osv. Men mit spørgsmål er så: Hvad kan man bruge lineære funktioner til? Altså hvad kan man bruge det til i hverdagen osv.? Og hvordan ville i forklare hvad lineære funktioner ... -
perspektivering kortfilm - (syv-et)
ForumindlægHej søde mennesker. er igang med dansk mundligt prøve for 8 klasse. mit oplæsnings stykke er klodshans og min perspektivering er syv-et. mit problem er at finde hvad enligt der gør herlof (hovedpersonen i syv-et) anderledes. og BTW mit fordybelses område er ''det at være anderledes'... -
Dansk eksamen hjælp til min synopsis
Forumindlægoverskrifte beskriver en del af mit problem, vi har fået en masse ark af min lærer hvor der står hvad en synopsis skal indeholde men jeg føler virkelig stadig at jeg er på bar bund, og jeg syntes ikke rigtig min lærer er til den stor hjælp.... altså jeg har lavet side et og nu skal jeg til at la... -
En der kender til en oversættelses-side?
ForumindlægHejsa!Er det nogen som ved hvor man kan få længere tyske tekster oversat til dansk? (det er til 3.g opgave)Selv om der skulle være nogen som var rede til at gøre det (tak for det)...så er det simpelhen for meget til at jeg vil bede nogen om at gøre det...men hvis nogen kender en wed-side eller no... -
Hjælp til spansk sætninger :)
ForumindlægHej. Jeg har oversat en tekst fra dansk til spansk. Jeg er lidt usikker på nogle af sætninger. Nogle der vil tjekke det lidt igennem? På forhånd tak :) 1) David arbejder i en isenkramforretning, men han tjener ikke mange penge. David trabaja en una ferretería, pero no gana mucho ... -
Rette korte sætninger?
ForumindlægElsker du musik? = Liebst du Musik? Ja, naturligvis elsker jeg musik = Ja, naturlich liebe ich Musik. Hvad søger De? = Was suchen sie? Jeg søger en hotel. = Ich suche ein Hotel. Hvad søger I? = Was suchen ihr? Vi søger en telefonboks = Wir suchen eine Telefonzelle. Denggang spillede børnen... -
Hvordan siger man...
ForumindlægJeg har italiensk og før det fransk. Derfor vil jeg gerne vide, hvordan man siger følgende på tysk:Fordømt!Pokkers!... og et bandeord der starter med en sch-lyd på tysk. Kom med et bud!
