Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 8221 til 8240 af 181598
-
Matematik højt niveau -- hjælp
ForumindlægJeg ved ikke hvordan skal gribe opgaven an. Håber nogen kan hjælpe. -
Matematik Niveau f
Forumindlæghjælp jeg er gået i stå :/ jeg har nogle f niveau opgaver som skal afleveres imorgen håber i kan hjælpe mig: Beregn stigningstallet for følgende 3 linjer, som er bestemt af følgende punkter: P1 (4,8) og P2 (-2,-6) P3 (7,-5) og p4 (-6,10) p5 (8,4) og p6 (-2,-6) Tak på forhånd Hjælp mig pleaseee... -
Radioaktive henfald, matematik
ForumindlægHaster! Virkelig meget brug for hjælp -
Videregående matematik - lære det selv ! - Hvordan ?
ForumindlægHej SP :-) Jeg bliver snart student. Som mange andre, vælger jeg at tage et år fri fra uddannelsessystemet. Det betyder ikke at jeg vil vende ryggen til alt det som bare lugter af "uddannelse"... Jeg tænkte på at læse lidt videregående matematik for mig selv, og i den anledning har... -
Andengradsligningens konstanter - a b og c
ForumindlægHej Hvad repræsenterer konstanterne i ligningen? Jeg ved a repræsenterer hvor stejl parablen er, c skæringen med y aksen, men hvad er b? Og repræsenterer de mere end det? -
Matematik skygge på 4m?
ForumindlægMangler virkelig meget hjælp til den her opgave.. Opgave: Hvor mange grader står solen over horisonten, når du kaster en skygge på 4m? Nogle der kan finde ud af den? jeg er fuldstændig lost. -
Hvordan bliver jeg bedre til matematik?
ForumindlægHej. Jeg har en stor drøm om at blive børsmægler. Jeg vil derfor gerne blive bedre til matematik end jeg er nu. Jeg går i 8. klasse og brænder virkelig for det. Hvad kan jeg gøre for at blive bedre? -
Eksamens forberedelse (færdighed)
ForumindlægJeg har i løbet af dagen gennemført en del færdighedsprøver. Mange af prøverne går igennem som jeg ikke er 100 procent sikker på, så jeg tænkte på om i ville hjælpe. :D opg 23: a(a+3b)-ab Opg 39: Her skal jeg finde afstande af en a til c, som går diagonalt, retanglen er 12 m lang og 5 m bred. Op... -
Hvordan? Matematik 1G (trigometri)
ForumindlægHej Jeg er lidt i tvivl om denne opgave: http://peecee.dk/upload/view/101675 Hvordan beregner jeg c og a?? -
Opgave i matematik E HJÆLP !
ForumindlægHej har en opgave jeg vil have hjælp til skal øve mig i at forstå hvordan man laver opgaverne så jeg er klar til eksamen om sommeren håber i ville hjælpe mig da jeg har brug for det :) Her er opgaven : - Hvad koster det at købe kaffe om året? - Undersøg hvor mange på holdet eller i din familie,... -
Engelsk C: mundtlig eksamen
ForumindlægJeg skal til engelsk eksamen på mandag. Jeg ved godt, at jeg kommer op i en ukendt tekst, men er lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe teksten an, da vores lære ikke rigtig har fortalt hvordan vi skal gøre til eksamen. Er der nogen, som har været til eksamen på niv. c, der kan fortælle hvordan ... -
gymnasiet! A/B/C-niveau!
ForumindlægHeeeej!!da jeg skal til at bestemme mig for, hvilken studieretning jeg skal vælge på gymnasiet, har jeg et par spørgsmål, som min studievejleder uheldigvis ikke kunne svare mig på!!!Hvis man har et fag på A-niveau...hvor mange timer svarer det så til om ugen?Hvis man har et fag på B-niveau...hvor... -
Bevis - mdt. matematik
ForumindlægHej alle. Jeg skal til mdt. matematik, og da jeg lige "finpudsede" mine notater, fandt jeg ud af at jeg lige manglede at få helt styr på nogle ting, som jeg håber at i kan hjælpe mig med. 1. beviset for fordoblingskonstanten:F(x + T2) = 2 * f(x) <=> b*a^x+T = 2*b*a^x <=> a^x... -
00 i Dansk A hvad skal jeg gøre?
ForumindlægFik 00 i dansk a idag, og ville høre om man havde mulighed for at gøre noget her da jeg ikke ønsker at gå 3 år i skole igen bare for dansk alene. -
Privatlærer i matematik søges
ForumindlægHej jeg hedder Isabella og er 17 år gammel. Jeg går i 2.g og har matematik på B niveau. Jeg søger en privatlærer, som kan hjælpe mig til en bedre forståelse inden for faget. Det kommer til at være nogle timer om ugen, hvor det skal være lektie- og afleverings hjælp. Der vil selvfølgelig være en... -
Matematik, reducer og ligning.
ForumindlægHej! 5(-a-b)-6(-2a+b+5)-(a-2b-6)*5 Kan det passe at den giver 2a - 9b? x^2-3x/x-3 = x+1 -
HF skriftlig dansk
ForumindlægHej, Vil lige høre hvilke emner, der var i skriftlig dansk 2007 for HF ? Håber på respons. På forhånd tak! -
Gode råd til skriftlig
ForumindlægEr der nogen som har nogle rigtig gode råd tl den skriftlige kemieksamen i morgen? -
dansk skriftlig opgave
ForumindlægHej. Er der nogen, der har dansk skriftlig opgave fra dette år? Jeg vil gerne har den, hvis det er muligt:) på forhånd tak -
Terminsprøve - Skriftlig fremstilling?
ForumindlægHvis man fx har mac (9. klasse) Hvor der ligger noter på, man så medbringe/anvende dem til Skriftlig?
