Søgning på: engelsk brev. Resultater: 8261 til 8280 af 25907
-
albina
Forumindlæghej alle sammen jeg er en pige der har det svært at forstår hvad sagprosa er? er det en emne man skal vælge og skrive om? eller...... håber i vil skrive på forhånd tak :) -
Noter til religion søges
ForumindlægJeg er på udkig efter nogle gode noter til religion, nærmere betegnet:- Nordisk mytologi- Buddhisme- KristendomGerne oversigter over det, der er mest væsentligt at fremhæve til eksamen.På forhånd tak! -
Hjælp til oversættelse
ForumindlægHej Jeg har en oversættelse i tysk, som jeg meget gerne ville have set igennem. Mit niveau er ikke det højeste, men har gjort det så godt jeg kan. Håber der er en venlig sjæl der har tid til at kigge det igennem og komme med et par rettelser :) Oversættelsen er vedhæftet som fil -
Terminsprøve i dansk - HJÆLP!
ForumindlægHej allesammen.. Jeg skal nu her om et par dage have terminsprøve i dansk. Der er bare nogle ting jeg er lidt i tvivl om. Jeg ved godt at man kan vælge at skrive om noget mellem 6 genrer. Problemet er bare det her med at der er nogle bestemte krav til hver genre. Hvilke krav kan der fx være? - a... -
Kristendom
ForumindlægHvorfor anses Paulus for at være en central aktør i kristendommens grundlæggelse? -
WOW
ForumindlægHeeej Folkens Er der nogen af jer har har været til AT eksamen og i så fald kan fortælle hvad der blev lagt vægt på? og hvordan i struktureret jeres fremlæggelse i forhold til jeres metoder og emne? mvh en MEGET nervøs Pige -
Bekræftelse på ansøgning
ForumindlægJeg ville lige høre, om man automatisk kan forvente en bekræftelse på sin ansøgning til universitetet, eller om man særskilt skal efterspørge den. Jeg skal nemlig bruge en bekræftelse på at jeg har søgt ind på KU ifm. bolig. -
teksten: Sælsomme ægteskaber
ForumindlægSom afslutning på svaret i sit epistel 89, skriver Holberg ”Derfor siger man, at den foranderlige smag forårsager, at hver jomfru bliver gift, hver mad ædt og hver bog læst. Jeg forbliver etc.” Hvad mener Holberg med; "Jeg forbliver etc." ? :S På forhånd tak :) -
HHX dansk eksamen - gik det?
ForumindlægHvad så Studieportalen? Sidder der andre der var dumme nok til at vælge "Brevet" af Marina Cecilie Roné til jeres dansk skriftlig eksamen? :) Puha jeg havde skrevet 3 sider, men fortrød så inderligt da jeg havde nået dette punkt. Alligevel fortsatte jeg, og endte ud med 5½ side, hvilke... -
Optaget eller ej.
ForumindlægHej. Jeg har netop søgt ind på en videregående uddannelse (kvote 1 med seneste ansøgningsdato d. 5. juli kl. 12).. Ved I, om der er en bestemt dato for hvornår man får svar på om man er blevet optaget eller ej? -
Historieopgave - korstogenes start
ForumindlægJeg er i gang med at skrive historieopgave om korstogenes start og er blevet i tvivl om, hvordan en analyse skal se ud. Altså skal man skrive: en mener det, en anden mener det, eller skal man skrive som i redegørelsen bare mere uddybende og forklare hvad korstogene kan skyldes? Og så: Hvordan ... -
noveller af karen blixen
Forumindlæghejsa. er der nogen der kan en hjemme side hvor man finder noveller fra karen blixen, den jeg søger er "Ringen" håber nogen kan hjælpe hurtigs mulig .. -
Amerigos rejsedagbøger?
ForumindlægAmerigo er som kendt geograf den der gennem sine opdagelsesrejser erkendte at der var tale om et nyt kontinent - altså at det land Columbus havde fundet var Amerika som det derefter kom til at hedde. (efter Amerigo) I Amerigos rejser langs den brasilienske kyst (sydafrika) beskriver han i sin d... -
Bøger til uni
ForumindlægHej Er der nogen som ved, om man inde studiestart selv skal få fat i ens bøger, som man skal bruge? Eller får man, når man har startet, at vidt hvilke bøger man skal købe? SK -
standby optag.
ForumindlægHej allesammen. Er der nogle som kan fortælle mig om standby- pladserne bliver uddelt løbende, eller om man får svar d. 15 august? -
Medicinstudie
ForumindlægHej allesammen, sagen er den at jeg efter sommerferie skal starte på medicinstudie i AU og er rigtig spændt på at begynde. Jeg har lige et spørgsmål, som jeg håber at I/du vil hjælpe mig med at besvare. Sagen er, at jeg aldrig har været den skarpeste kniv i skuffen til faget fysik på gymnasium, ... -
Kan man ændre valgfag i 3g????
ForumindlægJeg har valgt matematik på A niveau og skal have mat på a efter ferien. dog fortryder jeg det og ønsker jeg valgte engelsk a i stedet for mat a. jeg ved godt at man normalt ikke kan ændre valgfag, men i mit tilfælde var mat alligevel ikke et af eksamenerne dem der valgte mat på b niveau skulle op... -
Atlantis AT 2019
ForumindlægHej :) Jeg har tænkt mig at skrive om Atlantis i old og engelsk. Jeg har mit materiale i old (myten om atlantis) og jeg kan ikke rigtig finde noget engelsk materiale hvor atlantis indgår. Jeg ville hører om i havde nogen gode ideer til hvilke engelsk materiale man kan vælge? -
Valg af valg
ForumindlægHej, Jeg skal til at vælge fag og emne i AT Jeg har tænkt på "den narcissistiske facebook-generation" hvor jeg vil skrive i psykologi C - men mit problem er så: skal jeg vælge dansk eller engelsk som andet fag?? Altså hvad ville være fordele og ulemper ved de to fag? I dansk: Artiklen &... -
HTX bøger i IT/KOM
ForumindlægHej alle sammen.. Er der nogle der går på HTX eller har gået, og kan huske hvad (it/kom) og (Engelsk bøgerne) hedder. Jeg vil meget gerne høre fra jer (HTX`er), hvad de bøger hedder. Eller hvis i kender nogle gode bøger så i kunne anbefale mig, bliver jeg meget glad. Hilsen-^^-{Ali}-^^-
