Søgning på: historie noter hf. Resultater: 8541 til 8560 af 33009
-
Hjæææælp :O
ForumindlægNogen der ligger inde med nogle lækre noter i old? Har selv nogle, men føler ikke at det er nok til når jeg skal op til eksamen.. tak på forhånd :* -
Impedans
ForumindlægHej! jeg er igang med et opgave, om at forklare hvad er en impedans, hvordan det kan bruges til dagligdagen og hvordan det kan beregnes ? Men har søgt lidt på nettet, men har svært ved at finde ud af hvad det endelig er for noget og hvordan man kan beregne det. det eneste jeg er kommet frem til ... -
Spørgsmål til filmen Pride and Prejudice
ForumindlægHej,Jeg har nogle spørgsmål, jeg ikke lige kan besvare, håber i gider at hjælpe mig. Spørgsmålene drejer sig om filmen Pride and Prejudice:1) Har filmen et budskab?2) Er den i modsætning til et tidligere historiesyn?3) Er det en skildring af historiens indflydelse på enkeltmenneskers liv?4) Er de... -
Kort engelsk tekst, hjælp
ForumindlægJeg har oversat en kort tekst. Er i ikke søde at læse den igennem og evt fortælle mig store fejl? (ved godt jeg er idiot til engelsk :( ) In the 1970s an American doctor discovered that you could help ill people with laughter. At that time, many people thought that it was nonsense, but today ho... -
Kan man måske få noget hjælp tager mindre end to minutter! :)
ForumindlægHej, jeg ville gerne have om at du ville rette denne stil? :) Tak på forhånd, jeg ville sætte stor pris på det! :-D The differences between my life and an Amish person: Amish women make their own long, dark - colored dresses. They cover their hair with cloth hats, called a prayer hats... -
Oversættelse! :)
ForumindlægJeg ville ønske at du kunne jeg hjælpe mig, er i en stor knibbe! :) The differences between my life and an Amish person: Amish women make their own long, dark - colored dresses. They cover their hair with cloth hats, called a prayer hats. And women do not wear jewelry. As a Muslim a very la... -
Adverbier - Adjektiver. Haster
ForumindlægHej :) Er der en der gider rette disse tre sætninger med henblik på adverbier/adjektiver?? 1.Det var formodentligt utrolig kedeligt at læse den ene middelmådige stil efter den anden. It was probably unbelievably boring to read the one indifferently assignment after the other one. 2. Alligevel v... -
Faust
ForumindlægHej,Jeg skal op i tysk A til eksamen. Vi opgiver stykker fra Goethes Faust-drama (Urfaust / Faust 1)... Jeg har sådan set nogenlunde styr på det efterhånden. Men, jeg vil alligevel lige høre om der er nogen som har nogle gode notér eller lign. til det? Det ER godt nok et SVÆRT (men fedt) stykke... -
den kolde krig.
Forumindlæghej.jeg sidder lige og læser op til hirtorieeksamen om den kolde krig..indimellem støder jeg på ordet EKSPANSION... er der nogen af jer, der kort kan fortælle mig, hvad det helt præcis betyder..?på forhånd tak -
jeg har et spørgsmål
ForumindlægHey folks! Jeg skal holde den her "tale" i morgen, hvor jeg skal sige: "... og så slog det mig, hvorfor ikke snakke om foråret.." , mit spørgsmål er så, hvordan jeg får sagt den her sætning så det ikke lyder "dansk".. jeg fandt et ord, i ordbogen, som måske kunne br... -
any mistakes?
ForumindlægIn whose nameThis text tells about terrorism, and especially the question “ How can some people do this? And why?”. By one of the biggest terrorist attacks, “the attacks on world trade center, in 2001”, it is very difficult, to point on a reason, why these men were doing this attack. It couldn’t... -
EKSAMEN
ForumindlægHej!Da jeg står og skal op i samfundsfag høj niveau i næste uge, vil jeg høre om andre har erfaringer med, hvordan det hele forløber? Er der nogen specielt, som man skal huske på - og hvordan kan et spørgsmål evt. lyde? Håber nogen kan hjælpe:)Hvad kom I forresten selv op i?Venligst Sofie -
a = f'(x_0), hvorfor?
Forumindlægy = a(x-x_0) + y_0 => y = f'(x_0)(x-x_0) + y_0) Hvorfor kan a = f'(x_0)? (Bare sig, hvis jeg skal skrive resten ind/uddybe) -
Grammatik
ForumindlægHey Jeg sidder med en engelsk delprøve 1 og skal forklare hvorfor det hedder doesn't seem og ikke doesn't seems Det er ikke kongruensfejl, men jeg kan ikke finde ud af hvad det så er. -
hvordan uploader jeg mine opgaver?
ForumindlægJeg vil da gerne stille mine opgaver til rådighed, så andre kan inspireres. Hvordan gør jeg? -
Er fysik C's pensum det samme som sidste års?
ForumindlægHej :-) Er der nogen herinde som ved om pensumet for fysik på c-niveau, er det samme som sidste års pensum? Håber der er nogen der kan svarer på det :-) På forhånd tak! -
Hjælp!!!
ForumindlægHej :) jeg skal op til terminsprøverne efter jul dvs. i januar :D og ville høre om der var nogle af jer der havde nogle ting til hvad de vigtigste ting ville være at læse på op til prøverne? og om i havde nogle fif til de mundtlige? :) -
differentiering
Forumindlæghvordan regner man det her ud? -
FSA mundtlig dansk eksamen
ForumindlægHej. Hvad må man egentlig medbringe til FSA mundtlig dansk? På forhånd tak -
Hurtigt spørgsmål!!!!!!
ForumindlægHej alle sammen :) Skal op i dansk prøveform B til middag i morgen Hvad må jeg have med der ind???? For nogle siger ingenting nogle siger synopsen og nogle siger stik ord og enkelte siger jeg må have min analyse med men IKKE læse op Jeg spørger da jeg ikke vil forhindre mig selv, men heller ikke ...
