Søgning på: biologi i fokus. Resultater: 8601 til 8620 af 14099
-
Nervøs
ForumindlægHej studi, Jeg skal op til en AT-prøve her på fredag og er allerede meget nervøs for, hvordan det kommer til at gå. Har lavet en udmærket synopsis, men min lærer siger, at han ikke kan svare på, hvad jeg skal fremlægge ud fra synopsen. Er blevet enig med mig selv om, at jeg bare tager det væs... -
Hjælp!
ForumindlægLige siden jeg fik at vide hvad en læge er, ville jeg godt være det, det er mit livs formål. men problemet er bare at jeg fik 4 i Matematik og så vidt som jeg ved skal man have Matematik på A-niveau, men ellers er je god til Dansk, Fysik,Kemi etc. mit spørgsmål er kan jeg blive læge selvom je... -
hummer -
Forumindlæghttp://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/12/29/190753.htm?nyheder Hvad vil du gøre? -
Fortolke
ForumindlægHej. Hmm .. Jeg har et par citater jeg skal tolke, men forstår dem ikk rigtigt. Nogen der gider hjælpe mig med at tolke dem: "I denne verden er det ikke nok at klare sig godt. Det er succes. Succes er at overhale de andre. At de dem forsvinde i røgen." "Hvad nu hvis man en dag ki... -
Nyt digt i konklusion?
ForumindlægHej folkens Jeg er i gang med at skrive dansk/historieopgave, og den handler om Dan Turèlls barndom i `Vangede Billeder´. Før Konklusionen (jeg nu er ved), har jeg lige perspektiveret til et af hans storbydigte. Nu lyder spørgsmålet så, tror I jeg må indsætte et lille digt til slut i konkl... -
Kan det passe ?
ForumindlægHej Kan man ved at eftervise laplaces lov komme frem til at ens teoretiske hældninger fejler, og ens hældninger fra forsøget er dem der passer, hvis ens magnetfeltmåler har målt ukorrekte magnetfeltstørrelser? Tak på forhånd :( -
ny bruger
Forumindlæghey en ven fortalt mig om hjemmsiden, at man kan få hjælpe hvis man har problemer med sin skole-lektier, ved ikke ret meget om siden. håber der nogen der vil fortælle mig lidt mere om hjemmesidens regler og værdier. back to the topic.:) har brug for hjælp i en af mine fysik opgave, nogen der ka... -
Historie overblik!!!
ForumindlægEr der nogen der kan give mig et overblik over det vigtigste i historie? har meget brug for det -
kort tysk oversættelse
ForumindlægJeg her læst et par tekster om skoleuniformer. I den ene tekst læste jeg at skoleuniform er blevet til en stor succes i tyskland. Fordi at mobningen er faldet. Tyveri af mærkevarer tøj er os faldet. Den anden tekst jeg læste handlede om. to personer en pige og en dreng som skulle argumentere for ... -
Økonomiske studier
ForumindlægHvilke studier omhandler i kategorien "økonomiske"?? :-) -
Start et essay
ForumindlægHej, jeg håber at I vil hjælpe. Jeg skal skrive et essay, som skal tages udgangspunkt til Klaus Rifbjergs essay "Glæden ved vin". Det eneste problem er, at jeg lige kan komme igang - da det ikke er en tekst jeg skal tage hensyn til, så synes jeg det er sværere at starte den, for ... -
Karaktergennemsnit - HJÆLP!
ForumindlægHej Studieportalen Nu står det sådan til, at jeg i år har afsluttet 1.g på STX. Dog har jeg haft et virkelig dårligt år med en sløv læserutine, hvilket selvfølgelig er gået ud over mine karakterer. Jeg har afsluttet to C-fag - fysik og billedkunst. Jeg fik 7 i både fysik og billedkunst årskarakt... -
Multikulturalisme
ForumindlægHej! Er der nogen der kan forklare mig hvad multikulturalisme er? Jeg skal bruge det i forbindelse med England. Håber i kan hjælpe - det er SRP - så det haster :D -
Hvad gør jeg???
ForumindlægJeg har nu fået karakterer i Samfundsfag C, som vi selvfølgelig kun har haft i et år. Jeg har fået 4, hvilket jeg synes er yderst urimeligt, da jeg var en af de mest aktive i klassen, med de bedste svar. Jeg er yderst utilfreds, og har altid haft ideén om, at min lærer ikke kunne lide mig. Hvad... -
passion of the christ
ForumindlægHvad synes I om filmen? -
ellipsen - ækvivalens
ForumindlægHey... er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan man kan forklare ækvivalensen mellem ellipsens egenskaber (belyst ved analytisk og geometrisk fremstillinger)?? -bare med ord? -
Aaarg
Forumindlæghvis jeg skal starte kan jeg spørge om nogen for det første har læst hjertevirus - vodka og pink grape. har nogle spg jeg ikke helt kan svare på tak -
Medicin studiet optagelse 2017
ForumindlægJeg har et snit på 10,6 og kan derfor ikke komme direkte ind på medicinstudiet i forhold til sidste års adgangskvotienter. Men i Århus var stand-by på 10,4? Vil det så være sandsynligt, at jeg bliver optaget? Dog bekymrer det mig, at der er flere ansøgere på medicinstudiet i år. -
Avis artikel
ForumindlægHeej :) Nogen som kan hjælpe? Hvad hører en avis artikel ind under? Er det samfundsvidenskab eller humanvidenskab? På forhånd tak! -
studere i udlandet for at blive advokat
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg vil gerne vide hvis det er muligt at studere i udlandet for at være advokat. Netop fordi jeg er 3 sproget ( taler engelsk, fransk og dansk ). Eller er det muligt at have et international uddannelse også bruge det for at blive et advokat. Hvad er addgangskravene ? ...
