Søgning på: matematik a skriftlig eksamen. Resultater: 8921 til 8940 af 181598
-
Er det normalt i Gym i matematik timer ?
ForumindlægHej , for det første vil jeg sige at jeg har gået i 1.g for 3 måneder og hver gang i matematik timer , giver min lærer giver bare opgaver til elever som vi skal løse uden at forklare eller lave en eksempel hvordan man løser opgaver men nogle gange viste han eksempel, men han forklarede ikke t... -
Apartheid engelsk eksamen
ForumindlægHej, nogen der ved noget om apartheid, hvem startede det? hvorfor startede det? det kunne være meget dejligt hvis i kunne hjælpe :) -
eksamen 3-årigt u. hjælpemidler
ForumindlægEr vi ikke enige om, at den var utrolig nem? Nå, men vil høre hvad I fik i sidste opgave 10? -
Gode råd til engelsk mundtlig eksamen?
ForumindlægHey alle Hvordan har i tacklet den mundtlige eksamen (b-stx) ? har i nogle gode tips eller råd til hvordan man skal læse op, og hvilke ting der hiver op til selve eksaminationen ? Peter -
Eksamen - det er egentlig latterligt!
ForumindlægHej alle sammen I dag har jeg været til mundtlig engelsk. Jeg havde forberedt mig sådan nogenlunde, selvom jeg havde lidt svært ved at tage mig sammen til at lave noget, jeg læste faktisk slet ikke op på tekstopgivelserne... Jeg var skide nervøs, hvilket jeg ikke havde regnet med, for jeg ... -
Matemaik A 13 august 2015
ForumindlægNogle der ligger inde med eksamensættet for matematik A 13 august 2015, som jeg må få? -
AKUT SRP-hjælp til matematik!
ForumindlægHej alle! Jeg har to ting her: 1. Vis at skæringsfladen mellem en kugle og en plan er en cirkel. 2. Redegør for at overfladen af en kugle er 2-dimensionel ved at indføre sfæriske koordinater. Skal jeg i 1'eren komme med eksempel, hvor jeg indfører nogle tal og værdier? Ellers er jeg h... -
Matematik C niveau hjælp.
ForumindlægHej sider med en opgave jeg sider fast ved opgaven lyder sådan. Det handler om en løbetest på 12 minutter hvor jeg har resultater fra 2 løbere. løber 1 løber 2 Distance ( meter ) 2300 3300 Kondital 40 62... -
Mundtlig eksamen i erhvervsøkonomi c (stx)
ForumindlægHej folk Jeg skal op til mundtlig erhvervsøkonomi c eksamen (stx) 3.g, her på fredag, og ville derfor høre om der er nogen som har prøvet at være oppe, og hvordan det foregik?? hvad der spørges ind til osv. Jeg har siddet og skrevet noter de sidste 5 dage, alt fra porters strategier, de forskell... -
Produkt til historie eksamen
ForumindlægJeg har om danmarks besættelse og har valgt delemnet hævnens time... nogle gode ideer til et godt produkt???????????? -
Hjælp til matematik opgave med funktioner
ForumindlægHvordan løser man den vedhæftede opgave? Jeg har fundet, at a = ca. 2,5 er det rigtigt, og hvad med de andre konstanter? -
Mundtlig Dansk A stx - kan man godt....
ForumindlægKan man godt komme op i pragmatik og argumentation i mundtlig dansk A? -
Emneforslag SRP - Matematik + Biologi
ForumindlægHer kan du finde emneforslag til studieretningsprojekter i Biologi-Matematik. Du kan du også selv kan bidrage med forslag (Emne, problemstillinger, evt. litteratur). Biostatistik Biologiske forsøg udført med efterfølgende statistisk inferens Genetiske algoritmer Optimering af ikke-differentiable ... -
Tysk A niveau 24 timers
ForumindlægHey Peeepz Ville hører om nogen derude ved hvad der forventes til den mundtlige Tysk Eksamen på A niveau i gymnasiet. Altså hvad de lægger vægt på osv. Derudover må i meget gerne fortælle mig lidt om hvordan selve fremlæggelsen skal struktureres. På forhånd - Vielen Dank -
Andengradspolynomium - betydning af a, b og c
ForumindlægHej Når jeg læser om konstanten b så forstår jeg det som at hvis a er negativ og vores andengradspolynomium ligger højre for y-aksen, så må b være positiv. Min lærer har givet mig fejl for den, men hvad mener de så med at hvis a og b har modsatte fortegn af hinanden, så ligger den på højre side ... -
2 hurtige til mundtlig eksamen
ForumindlægTo hurtige spørgsmål:I forbindelse med stykkevis linearitet og sumkurve, har jeg læst følgende:"Ved kummuleret frekvensfordeling kan F betegne betegne funktionen bestemt ved at f(x)= kummulerede frekvens af x."Er der ikke nogen der er sød, at forklare mig ovenstående?2. spørgsmål er ang... -
Årsprøve i matematik - andengradspolynomier
ForumindlægHej, Jeg skal til matematik årsprøve og vi skal forberede nogle spørgsmål. Jeg har fået nedenstående af vide, dog ved jeg ikke rigtig hvad jeg skal gøre? f(0) = c (0;c) f´(0) = b Udover det er der nogen der kunne give en god forklaring på hvad c betyder? Tusind tak for hjælpen :) -
Forberede sig til skriflig engelsk eksamen , 2år HTX
ForumindlægHeeej Skal til engelsk eksamen i morgen. Hvordan forbereder man sig lige til en skriftlig eksamen Nogle som kender noget gode grammatik hjemmeside, så det lige kan blive finpudset.. Der står at man må bruge alle hjælpemidler i del 2.. Gælder det også egne opgaver fra skole forløbet ? -
Potensiel udvikling, find a og b
ForumindlægHej alle sammen, denne opgave er opgave 2 i augusteksamen 2007, matematik B-niveau (STX). Det er delen uden hjælpemidler... "En funktion er af typen f(x)=b*x^a, og der gælder, at f(2)=4 og f(4)= 64. Bestem tallene a og b." Hvad gør jeg? Umiddelbart ville jeg tro, det er formlen med ... -
Forberedelse til Matematik B
ForumindlægHey. Jeg gik ud af folkeskolen med flotte karakterer i 2008, hvorefter jeg gik på Teknisk Skole og blev færdiguddannet Web-integrator i april 2010. Nu starter jeg så på Aalborg Universitet på "1-årigt adgangskursus til ingeniøruddannelserne", hvor jeg starter med Matematik på B (Svarer ...
