Søgning på: engelsk eksamen 2008 stx. Resultater: 8941 til 8960 af 58387
-
HJÆLP TAK! Kreativt Produkt Til Engelsk Fremlæggelse??!
ForumindlægHej Jeg er pt. igang med en fremlæggelse i engelsk, med emnet ''Canadian Culture.'' hvor jeg fortæller om: Forskellige traditioner i Canada, sprog, kunst og økonomi. Jeg er meget på bar bund i, hvad mit kreative produkt skal være. Mange tak på forhånd. Hilsen Ida -
Omskriv til korrekt engelsk
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med at omskrive denne sætning til korrekt engelsk "One of the boys stacked shelves in a supermarket, and the other one lived with a women Sylvia have never meet" På forhånd tak. -
En sød pige der er god til engelsk???
ForumindlægHej jeg har brug for en der kan hjælpe mig med at oversætte et brev til engelsk?? brevet skal sendes til min onkel i usa, men desværre er jeg ikke så god til engelsk, er der en der kan hjælpe??? Se filen :)) -
Kræver engelsk b - men er dumpet.
ForumindlægHej alle sammen. Håber der er en der kan svare på mit spørgsmål. Jeg er lige kommet ud af 3.g - og nu vil jeg så gerne læse videre på ruc. Jeg kunne godt tænke mig at læse samf-bas, det kræver bl.a. engelsk B - jeg har engelsk A, men er desværre dumpet - så i og med jeg tager et fri år nu, kunne ... -
Oversættelse fra dansk til engelsk
Forumindlæghej.. jeg har brug for noget hjælp til engelsk. jeg har lige et par udtryk på engelsk jeg er i tvivl om. De rigeste. ...at øjet ikke kunne følge dem. Nogle troede... ...og at de kom fra helvede. Verdens undergang måtte være nær. Gamle folk på landet var rædseslagen, når de så eller bare h... -
SRP Emne? Engelsk - Historie
ForumindlægHej, jeg har besluttet for mig at blande Engelsk og Historie i min SPR opgave.. Jeg har planlagt at skrive om Bob Marley og hans liv, og så bruge nogle af hans tekster som Engelsk.. Er der nogen der kan hjælpe med en god problemformulering? P.F.Tak :-) -
lektiehjælp i Engelsk og Matematik
ForumindlægHej Jeg læser ved universitetet i København og bliver tilsommer Bachelor i Engelsk med tilvalg i Matematik. Da jeg gerne vil have undervisningserfaring, tilbyder jeg lektiehjælp i hovedsageligt engelsk og matematik. hvor, hvornår og løn aftales individuelt. jeg håber det har interesse MVH Ka... -
mundtlig eksamen! hjælp ?
Forumindlægjeg skal op til mundtlig eksamen og en ugestid og vi har på forhånd fået de spørgsmål vi kan trække. Et af emnerne som hedder "ligninger og uligheder" starter således: Gør kort rede for begreberne ligninger og uligheder, samt de metoder vi kan gøre brug af ved løsning af disse. (Dette m... -
Oplæsningsstykke til eksamen
ForumindlægHej Jeg går i 9. klasse, og har valgt Kurt Westergaards Muhammedtegning som mit prøveoplæg til afgangsprøven. Jeg har endnu ikke valgt noget jeg skal læse om til eksamen som kunne være debat, anmeldelser, digt osv. Ved virkelig ikke hvad jeg skal vælge og læse op foran lærer og censor. Er der ik... -
Haster - bio eksamen
ForumindlægHej Jeg har 24-timers eksamen - Jeg har om nervesystemet og giftige stoffer i miljøet. Jeg har fået udleveret nogle spgsm. og derudover 3 artikler. Der står at man skal kommenter de vedlagte artikler. Vil det sige at jeg bare skal gi en kort resume af artiklerne eller er der mere??? Udove... -
Matematik eksamen
ForumindlægHej alle sammen. Jeg går på hhx første år, og har valgt matematik-linjen (det var det eneste jeg havde af valg, da alt andet var taget (skulle skifte skole i sidste øjeblik)). Det vil sige jeg har matematik på a-niveau, men har aldrig været en ørn til matematik. Kan godt finde ud af det i grove t... -
Optagelse af eksamen!!!
ForumindlægHej Alle derude!!! Jeg vil høre om det er lovligt at optage sin eksamen, enten via en recorder altså lyd bare? Og skal lærerne nødvendigvise vide det? Må man også optage sin vortering det er jo på et offentligt sted? Jeg ser tit journalistiske tv programmer lave undercover optagelser for at g... -
Klage over eksamen
ForumindlægHej alle Jeg fik en ret skuffende karakter i årets dansk A eksamen. Jeg valgte et essay og endte med karakteren 4. Efter bedste evne mener jeg ikke, at det er til den karakter, hvilket to lærere på skolen indtil videre har givet mig ret i. Jeg er nu i gang med at udforme en klage og i den ... -
Eksamen 2012
ForumindlægHej med jer! Hvor mange af jer var oppe i matematik skriftligeksamen i dag? Og hvordan gik det? Jeg synes, den var ret svær! Håber, der er nogen, der vil svare. Så kan vi snakke om nogle af opgaverne. :D -
Emneforslag SRP - Matematik + Engelsk
ForumindlægJf. kapitel 1 i SRP-bogen, er dette en fagkombination, som vi ikke længere anbefaler. Her kan du finde emneforslag til studieretningsprojekter i Engelsk + Matematik. Du kan du også selv kan bidrage med forslag (Emne, problemstillinger, evt. litteratur). -
ENGELSK RETTELSE, BETALER HJÆLPER.
ForumindlægHEY derude, jeg skal i morgen bruge noget hjælp til en engelsk opgave, hvor jeg skal have rettet en stil. modsat efter hjælpen, vil jeg gerne betale hjælperen kontant, som tak for hjælpen. I bedes skrive hvis i er intereseret. :-) -
Oversættelse - Forskrift på engelsk?
ForumindlægHej derude! Er der en, der kan hjælpe mig med at oversætte ordet "forskrift" til engelsk. Det skal bruges i følgende sætning: "Afkølingskurven er en eksponentiel funktion med forskriften...." Jeg har forsøgt at slå ordet op i ordbogen - desværre uden held. ... -
Eksamen i morgen hjælp!
ForumindlægMit hoved er stået af nu... Hvis man nu sætter 427,05 kr ind på en opsparing hver måned i 24 måneder med en rente på 2.10% pa, hvor stor vil opsparingen da være ? Finder foskellige formler alle steder :S -
USA, eksamen! hjælp.
ForumindlægHej :) Jeg sidder lige igang med min 24-timers samfundsfag eksamen og har trukket emnet USA's politiske system - i sammenligning med det danske. De tilhørende bilag handler om valg i både usa og danmark, lidt om valgdeltagelse og om bush har ekspanderet sin magt. Jeg mangler lidt hjælp ... -
HASTER! EKSAMEN I MORGEN
ForumindlægHej alle. :) Jeg skal til eksamen imorgen og har lavet min analyse af sangen: Run DMC - It's Tricky. Jeg vil bare lige høre om der er nogen der gider at kigge på den og se om jeg har lavet fejl eller ej, da jeg ikke ligefrem er den bedste til musik :) - Skal op imorgen, så det nytter ikke i k...
