Søgning på: tysk disposition fodbold. Resultater: 8981 til 9000 af 19198
  • HJÆÆÆLP TIL TYSSSK

    Forumindlæg
    Har en tysk oversættelse, som jeg har problemer med. Er der en som er god til tysk??
  • sætning

    Forumindlæg
    hejsa jeg ville lige spørge om denne sætning er rigtig: Auf dem Bild sehe ich eine Frau mit der deutschen Flagge auf der Wange. Neben ihr steht ein Mann mit der deutschen Flagge. Die Frau sieht glücklich aus und man sieht, dass sie sich in die deutsche Gesellschaft integrieren möchte dansk: ...
  • Hjælp til dansk stil - forståelse af opgave

    Forumindlæg
    Jeg har vedhæftet en stil, som jeg håber en eller anden hjælpsom sjæl vil læse igennem. Jeg har fået til opgave at skrive et resumé af en bog, og derefter redegøre for/diskutere hvorfor jeg har valgt at skrive de ting jeg har, og hvorfor jeg har valgt at undlade nogle ting. Jeg har dog lidt svæ...
  • Spansk?

    Forumindlæg
    Jeg er rigtig dårlig til Tysk, da jeg bestemt ikke interesserer mig for det, men jeg haft det fra 7. klasse og pt. går jeg i 9. klasse og skal snart til at vælge gymnasium. Så mit spørgsmål er hvordan er spansk på gymnasiet? Jeg elsker spansk og jeg kan godt lide spansk musik, og jeg kan ...
  • Statistik diskret variabel.

    Forumindlæg
    Hej! Jeg skal til eksamen på torsdag hvor jeg kan trække nogle delspørgsmål. Derfor er jeg ved at gennemgå dem og lave dispositioner over de forskellige spørgsmål og emner. Lige nu er jeg ved statistik. Jeg har et delspg, der lyder: I forbindelse med din redegørelse skla du komme ind på hvordan...
  • Gode Råd!

    Forumindlæg
    Hej!Jeg skal snart op til min mundtlig prøve i tysk. Så jeg vil godt spørge de erfaren om nogle gode råd som kan få mine karakter op.1) Hvad skal jeg bruge af grammatik til at få gode karakter2) Andre råd er også velkommen
  • Et problem. - mundtlig.

    Forumindlæg
    Mht. tysk, så har jeg ikke problemer med det skriftlige, eftersom jeg HAR styr på det meste af grammatikken på mit niveau (9.klasse), dog har jeg problemer med det mundtlige. Jeg var oppe i mdt. prøve sidste år, i tysk. Hvor jeg endte med et velfortjent 11-tal (ifl. lærer og censor). Men her i år...
  • Til sidst i sætning med både førnutid og omvendt ordstilling.

    Forumindlæg
    Hej! Hvis man nu har en sætning på tysk, som både indeholder førnutid og har omvendt ordstilling. Begge ord skal jo være til sidst i sætningen, men hvilket skal være efter det andet? - På forhånd tak!
  • Hasteeeer...

    Forumindlæg
    Hvordan siger man på tysk " sonaten om det gode menneske" plzzz.. folkens.... kan I svare hurtigt?
  • Pernille af Herman Bang

    Forumindlæg
    Er der nogle som har læst novellen Pernille af Herman Bang og kan fortælle mig om novellen foregår i Tyskland? Da der dukker nogle tyske navne/begreber op.
  • Årstal

    Forumindlæg
    Hej. Har fuldstændigt glemt hvordan man siger årstal på tysk, fx 1999 og 2015. Det ville være dejligt hvis, i ville skrive det med bogstaver. :-)
  • Haster

    Forumindlæg
    Hej. Nogen der kan finde en tysk stil? Det skal være en stil om Venner/Freunde. Be Be. <3
  • Et enkelt ord oversættelse !

    Forumindlæg
    Ordbøgerne kan ikke fortælle mig det så håber at en af jer ved hvad "smædesang" kan oversættes til på tysk??
  • Rettelse af oversættelse bedes!

    Forumindlæg
    Er der nogle der har mulighed for at rette min tyske oversættelse? Den består af blot 157 ord!
  • VIRKELIG BRUG FOR HJÆLP:(

    Forumindlæg
    Heej allesammen er der der nogle der ville hjælpe miig med at rette min tysk stil? Grammatik og sådan noget? :D
  • Tysksætning

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle, der kan hj&#230;lpe mig med en s&#230;tning p&#229; tysk?
  • Hvordan siger man "en aftale"?

    Forumindlæg
    hej. En ung dreng har en "aftale" med nogle venner. De skal se en film i biografen. Hvordan siger man "aftale" i denne sammenhæng på tysk? Verabredung? Haster lidt :)
  • hjælp!!

    Forumindlæg
    håber i kan hjælpe mig for er virkelig på skideren og skal fremlægge i morgen. er virkelig virkelig dårlig til tysk så håber på hjælp fra jer :)
  • Skole

    Forumindlæg
    Hej, Hvad skal man gøre hvis en lærer giver dig dårlige karaktere med vilje (tysk)? Jeg får ellers gode karaktere i alle andre fag. Please hjælp:)
  • Hovedsætning og ledsætning

    Forumindlæg
    Hej.. Er der nogen som kan fortælle mig hvor i den tyske hovedsætning står perfektum participium=kort tillægsform ALTID? (været/gewesen, blevet/geworden, haft/gehabt) - og hvor i den tyske ledsætning står perfektum participum = kort tillægsform ALTID? - Håber i kan hjælpe ;)