Søgning på: fysik noter c. Resultater: 9561 til 9580 af 84813
-
I am no good at it
ForumindlægHej alle. Har undret mig lidt over hvorfor det hedder "I am no good at it" og hvorfor det ikke er not good ? Nogen der kan forklare hvornår man bruger no og not? Louise -
Idéforslag til SRP
ForumindlægHej medstuderende. Har I bud på eventuelle emner i SRP: Fysik A og Historie A? -
Ascorbinsyre
ForumindlægJeg har fået en spørgsmål som lyder: Udregn indholdet af ascorbinsyre i en enkelt C-vitaminpille og sammenlign med varedeklarationen. Som jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg skal svare på?? Det vil være en kæmpe hjælp hvis I kunne hjælpe mig:)) -
AT eksamen - evaluering og fremgangsmetode til den mundtlige eksamen!
ForumindlægHejsa folkens. Godt, jeg har så d.d. været oppe til AT eksamen og har fået mig et stort 10tal så det er jeg ovenud lykkelig for. Nu skal i høre hvordan jeg har gjort. Som det ser ud er det meningen at man skal have 10min til egen monolog hvor man fremlægger sin synopsis og 14min med åben dialo... -
MEDICIIIN?
ForumindlægHeeej jeg går i 2.g nu , og har siden jeg har kendt mig selv altid villet læse medicin i fremtiden. Altså det er VIRKELIG noget jeg brænder for , jeg interesser mig virkelig meget for det. Men har et problem. Jeg afslutter matematik B i år, og min lærer har givet mig 00 både i mundtlig og skrifll... -
Hjælp med eulers metode numerisk til SIR
Forumindlægi dokumentet er der noter til hvordn man kan benytte Eulers metode ved SIR-modellen -
Hjælp geografi
ForumindlægHej er der nogle af jer, der har nogle geografi noter, jeg kan få. Det haster skal op på torsdag. -
Læse
ForumindlægHvordan læser i op til oldtidskundskab? Har I nogle gode råd? Altså man får jo ikke så meget ud af at læse Odysseen igen. Skal man bare kigge sine noter igennem? -
Kombinatorik og sandsynlighed
ForumindlægEn kattefigur kan lande på fem forskellige måder: på benene, på venstre side, på højre side, på ryggen og på snuden. Eleverne i 10. A kaster et stort antal gange med en kattefigur og noterer for hvert kast, i hvilken stilling den lander. På baggrund af deres observationer opstiller de tabelle... -
Søger hjælp til latin..!
ForumindlægJeg skal til eksamen i latin i år, og desværre ikke helt vildt styr på det..Nogle der vil hjælpe mig lidt?? foreksempel med nogle noter eller noget andet?? så skriv til min mail---> ida_mam@hotmail.comVille være så dejlig hvis der var en der gad at hjælpe mig.. -
Engelsk gramatik
ForumindlægMin datter vil have tatoveret følgende tekst: The things that does not kill me, only makes me stronger Er det korrekt gramatik at der skal et s efter 'make' ? På forhånd tak Tina -
Notesystem i evt. Word?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg har hørt noget om, at man et sted kan downloade et SUPER smart notesystem til sin computer, så det er meget nemmmere at have styr på sine noter osv. Ved i hvor man finder dette og kan downloade det henne? KH Naja. -
Kalender til windows skrivebord
ForumindlægHej Hvor kan man finde en kalender som man kan have på windows skrivebordet (så man kan laver noter som lektier og aftaler osv.)... Har prøvet at surfe lidt...de fleste er bare noget prøve noget, hvor man så skal betale efter 1 månedsforbrug. Nogle ideer til hvor man kan downloade det og... -
ej . total forvirret ??
ForumindlægJeg har tænkt på at rejse til England efter 3.g for at forbedre engelsk .. jeg vil være der 3-4 måneder .. Men jeg skal også supplere 3 fag, MAT B til A, fysik c til B og kemi til B men jeg har overhovedet ikke haft kemi på gymnasiet .. hvad synes i jeg skal gøre først? jeg vil gerne ind o... -
Engelsk B, På videregående uddannelser
ForumindlægHeey.. Jeg har ved nogle videregående uddannelser set at engelsk er niveaukrav på b, kan det så betyde at forelæsning på uddannelserne foregår på engelsk/ og bøgerne kan være på engelsk. Der er også ved nogle videregående uddannelser, hvor der ikke står noget om engelsk, men bare matematik A, ... -
Studireretning = SRO??
ForumindlægHey. Jeg er 3.g'er og har studiretningen: Mat A,fys B, kem B Er der nogen af jer, som ved om jeg kan vælge at skrive SRO i Kemi B (hovedefag), samt biologi c og evt historie som delfag?? -
Enkeltfag ?
ForumindlægJeg er interesseret i at vide, om det er muligt at læse fysik B enkeltfag i sommerferien mellem 2.g og 3.g. -
Eksamen! Kirkekampen i DK i middelalderen
ForumindlægHejsa Har trukket diverse kilder fra Harald Blåtand og frem til jyske lov. Alt dette omhandler kirkens og kongens magtkamp. Er der nogen der har nogle gode ideer til perspektiveringer, problemstillinger eller andet der kan score points? Alle relevante noter, kilder og fx billeder modtages med k... -
Antal stikord til FSA i Samfundsfag
ForumindlægHej studieportalen.. Jeg skal op i samfundsfag, i Folkeskolens Afgangsprøver på mandag, men min lærer siger, at man kun må medbringe 1 side noter til besvarelse af sin problemstilling. Derudover, må man selvfølgelig have de noter, man har lavet i forberedelsestiden.. Jeg har lige læst bekendtgø... -
lille sætning
ForumindlægHej. har problemer med at oversætte den sætning til noget der bare minder om engelsk. så håber der er nogen der gider hjælpe mig. Ikke kun kvinder ligger under for tidens krav om veltrimmede kroppe. Not only women who is lying under the time’s demand about (veltrimmede, slog det op men der var...
