Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 9641 til 9660 af 63055
-
DANSK STIL DET HASTER
ForumindlægHEJ jeg skal skrive en stil om at er en fra dem på billedet og billedet er fra 1920 der er fire børn på billedet og jeg skal skrive hvorfor vi tagerr billedet. jeg tænker på at skrive at vi ikke havet forældre og der var en gamel dame der passet på os. men efter vi blev ældre spurgte vi om vore... -
Gennemsnits regning
ForumindlægJørn H.s Kost sammensættes ud fra hvor meget han bevæger sig. Ved hjælp af en skridttæller finder man ud af at han har løbet ca 11.000 skridt i en hjemmekamp. Man regner med at: 10% af skridtene er 30 cm lange 20% af skridtene er 120 cm lange 70% af skridtene er 70 cm lange Vis at Jørn H´s gennem... -
Eksamen: Fordybelsesområde: Noveller
ForumindlægHej alle! I går trak jeg mit dansk-fordybelsesområde til folkeskolens afgangsprøve. Mit fordybelsesområde blev noveller. Jeg har en pensumliste, der ser sådan ud: Henrik Pontoppidan - Ane Mette Herman Bang - Frøkenen Helle Helle - Køreplaner Naja Marie Aidt - Omstændigheder My Lindelöf - Myrstack... -
projekt?
Forumindlæghej er der nogen der kender til skizofreni? Er i gang med projekt og jeg vil meget gerne have en GOD problemformulering. hvor man virkelig kan sætte sig ind i det. Håber I kan hjælpe. vil betyde så meget -
Er STX for svært
ForumindlægHej, Jeg går i 10 og får 7 i alt undtagen matematik, der får jeg 4, ville STX være for svært, og hvad linje skal jeg vælge hvis det var STX jeg vælger? -
Sandsynlighed
ForumindlægNogle der kan hjælpe? -
Ligningsløsning
ForumindlægHej, Hvordan løser man ligningen; x3+cx=d og har den kun 1 positiv løsning? -
Læs op til eksamen. Hvordan skal jeg lige læse?
ForumindlægHej. Jeg skal op i mundlig dansk på mandag! Jeg skal til at læse op! Men hvordan søren gør man det? Vi har prøveform A skulle jeg mene! Det er den med 40 minutters forberedelse! -
Mundtlig matematik forberedelse?
ForumindlægHejsa, jeg skal op i mundtlig matematik en gang i næste uge. Tænkte på, hvordan kan man forberede mundtlig matematik? :) -
eksponentiel funktion
ForumindlægHej er der en som kan hjælpe mig med opgave c? Hvis i skal bruge mit resultat i opgave a så sig til, men c9;eren forstår jeg simpelthen ik hvordan man regner ud -
Nogen der kender nogle gode engelske romaner??
ForumindlægHej jeg har tænkt mig at læse lidt engelsk her i ferien: Men kender ikke nogle :) Så derfor spørgere jeg om der var nogen der kendte navnet på nogle fx gode engelske romaner. Sværhedsgrad: Let/mellem De må ikke være alt for svære, da jeg ikke er så god til engelsk læsning :) På forhånd ma... -
Hjælp til Mandela
ForumindlægHej! Jeg har brug for hjælp til noget man kan skrive om Mandela, jeg har skrevet en masse om apartheid. Selve det jeg skal skrive skal være ud fra et problem. Nogle som kan hjælpe mig?? -
Diameter - samme som tykkelse?
ForumindlægEr diameteren af en tråd det samme som tykkelsen af en tråd ? -
Den kolde krig
ForumindlægEr der nogen der kan forklare mig en hurtig gennemgang af den kolde krig og hvorfor at grønland blev en brik i den kolde krig? -
Grafer
ForumindlægHej derude. Nogen der kan hjælpe mig med denne opgave. Mener at: A = h Da den ikke har nogen hældning B= f Da det er den eneste graf der har en konstant hældning C = g ved ikke -
Matematik historie
ForumindlægHeeeeej, jeg har brug for hjælp til det her. Spørgsmålet lyder på: I skal skrive en matematikhistorie. Historien skal være meningsfuld, og der skal indgå så mange som muligt af følgende ord og begreber. I må selv gerne tilføje flere, hvis det giver mening. Begreber der skal benyttes: Median, ... -
14 år og efterskole?
ForumindlægHej alle :-) Går i 6. Kl nu, men vil gerne på efterskole. Det kan jeg ikke nu, men har hørt, at man kan starte på efterskole i 8. Altså når jeg er 14, er det rigtigt, og hvis ja, hvilke efterskoler tager så imod 14 årige? Ha... -
Mangler en god novelle!!
ForumindlægVi har lige trukket vores fordybelsesemner i dansk og har fået emnet "Den svære kærlighed" men har ikke lige nogen idé til hvilken novelle eller anden form for tekst jeg skal bruge. Nogle der har nogle gode ideer? -
Mediefag-eksamen
ForumindlægHvad er de vigtigeste fokuspunkter, som jeg skal fokusere mest på, når jeg skal til mediefag-eksamen? Evt. nogle gode fagberegber som man kan score point for? -
religions eksamen
ForumindlægHej alle :) Jeg skal snart op til kristendom/religions eksamen. Og mit spørgsmål kommer så her, hvad kunne spørgsmålet være, som jeg skulle tage stilling til, og svare på ? Er der nogle ting jeg kan forbrede mig på fra nu af ? håber på hjælp :)
