Søgning på: biologi a skriftlig 2022. Resultater: 9661 til 9680 af 154034
-
Er der nogen der ligger inde med denne opgave? Delprøve 1 Engelsk A Maj 2010 (STX) uden hjælpemidler
ForumindlægEr der nogen der ligger inde med Delprøve 1 Engelsk A Maj 2010 (STX)? Den er uden hjælpemidler -
Har jeg bestået engelsk?
ForumindlægHej alle sammen. Jeg blev student i sommeren 09,. Jeg havde engelsk A niveau, jeg fik 2 i mundlig og 0 i skriftlig - så nu er jeg igang med et supplerings kursus på VUC, engelsk B. Den uddannelse jeg gerne vil ind på kræver at man har bestået engelsk B. Men hvis jeg bare består engelsk B skriftli... -
Gør for hver af de tre grader A, B og C rede for, hvilken funktion f, g eller h den er graf for
ForumindlægJeg er lidt i tvivl om hvordan jeg skal argumentere i denne opgave. Er der nogle der kan hjælpe? Billede er vedhæftet. -
NV? Hvad er det?
ForumindlægJa, jeg læste det i forbindelse med gymnasiet. Tak på forhånd:) -
Bestem kurvelængden L af grafen fra punktet A(2:f2) til punktet B(10;f10))?
ForumindlægHejsa, Jeg sidde fast i den her opgave i min matematik aflevering og ved ikke helt hvordan jeg skal gå til den. Det ville være super dejligt med noget hjælp til denne, da jeg er helt lost :) Tusind tak :) -
Gymnasie, karakterer
ForumindlægHej!De karakterer jeg får i 1.g har de nogen indflydelse på mit gennemsnit i 3.g? -
Skift af gymnasium
ForumindlægHej, Jeg har på det seneste overvejet at skifte gymnasium. Jeg går på nuværende tidspunkt på Københavns Åbne Gymnasium, på linjen Samf A, idræt B, mat B, men er efter grundforløbet blevet meget glad for biologi og knap så glad for samfundsfag (jeg ser ganske enkelt ikke nogen mening med, at s... -
Hvilken gymnasium og linje skal man vælge hvis man gerne vil være revisor eller ingeniør?
ForumindlægHej jeg skal gå i gymnasiet efter sommerferien, men jeg ved ikke hvilken gymnasie jeg skal gå på og hvilken linje jeg skal vælge, når jeg gerne vil være enten ingeniør eller revisor.(revisor er nok den vigtigste eftersom det er den jeg mest har intryk af, men jeg vil også vide hvilken linje jeg ... -
OXFORD og Cambridge
ForumindlægHejsa alle sammen, jeg er en 16 årig dreng der går i 9. klasse. Jeg har drømmen om at læse medicin i Oxford, Cambridge og Yale. Jeg er virkelig god til bio (Har kun fået 12 taller, og der er gået 1/2 år), fysik og matematik. Jeg har dog nogle få promlemer i faget dansk. Synes i at det ville være... -
Omregning til meter fra lysår og supernovaens effekt
ForumindlægHej alle Hvordan løser jeg disse to opgaver ? På forhånd tak :-) -
Hjælp til Matematik A 7D2.4 Bestem k, når fordelingsfunktionen F opfylder, at F(6)=0,1
ForumindlægHej jeg har en opgave som volder mig del problemer Her er et billedet af opgaven På forhånd tak -
lyd
Forumindlæghej! er der nogle der kan hjælpe mig med at besvare på det her spørgsmål? hvordan 'virker' den menneskelige hørelse? tak på forhånd! -
Uv
ForumindlægHej, Er der nogen der ved hvad gør melanin? Hvad anvendes det ultraviolette stråling til? Hvad er uv-stråling? -
Osmose i forhold til gær og for meget sukker
ForumindlægHej jeg er lidt i tvivl om hvordan procesen osmose sker i forhold til gær og hvis gæret får for meget sukker? Vil være en stor hjælp På forhånd Tak -
HJÆLP TIL PROBLEMFORMULERING
Forumindlæghej alle sammen sidder er helt blank. Jeg skal have en problemformulering med darwisme, socialdarwisme og socialdarwinismen brug under 2.verdenskrig (hitler/fasicime) -
respiration
ForumindlægHvor og hvornår forekommer respiration i forskellige eukaryote celler? -
Eksamen
ForumindlægHej I sidehovedet til en skr. eks. , hvad skal der så stå? Skal man desuden skrive ''jeg sætter startkomma''? -
Øvelsesopgaver
ForumindlægDet er ikke et lektiespørgsmål; men ville høre om I kendte nogle hjemmesider, hvor man kan downloade øvelsesopgaver til Skriftligt Matematik HHX B eksamen. Jeg ved godt, at Studienet.dk har nogle opgaver, men det er mere vejledende løsninger og ikke hvor man selv skal løse dem. Jeg søger neml... -
Karakterer? forkert opfattelse eller?
ForumindlægJeg er ret sikker på nedenstående spørgsmål er besvaret op til flere gange. jeg har bare haft lidt problemer med at finde det helt korrekte udmeldning omkring afsluttende årskarakterer & eksamenskarakter.. Jeg skal f.eks. op i Mundtlig Fransk her i Juni. Jeg har fået 10 i mundtlig og skriftli... -
kan en mand med O res pos være far til A res neg hvis mor er O res neg?
Forumindlæg- En overvejelse om hvorvidt en mand kan være far til et barn, når moderen er O res neg, manden er O res pos og barnet er A res neg.
