Søgning på: engelsk eksamen 2010 stx. Resultater: 9961 til 9980 af 60468
-
AT: Engelsk & biologi
ForumindlægJeg skriver om Fedme i USA, i fagene engelsk og biologi, med mit udgangspunkt i dokumentarprogrammet "Super size me" af Morgan Spurlock. Jeg har svært ved at finde de rigtige metoder i biologi, men tænker lidt: Epidemiologiske undersøgelser, modeller, (feltundersøgelser), iagtagels... -
Dansk - Engelsk (26 linjer)
ForumindlægGod aften!\nEr der nogen som har tid, til at min engelske oversættelse igennem?\n\nSom det fremgår af titlen, skal der oversættes fra dansk til engelsk:\n\nEngelsk:\nIn 1927, Charles Lindbergh flew as the first, over the Atlantic. The trip took more than 33 hours. Earlier, he had worked with flyi... -
Socialrådgiver?
ForumindlægHej jeg vil uddanne mig som socialrådgiver, men jeg ved ikke om jeg skal tage STX, HF, HTX, eller HHX. Hvilken vej vil passe/ vil være en god ide til min uddannelse synes i? Og hvilke studieretning passer til uddannelsen? Jeg har søgt indtil videre stx og hhx, men jeg vil spørge jer der har må... -
Vedrørende skriftlig eksamen
ForumindlægJeg har fundet et godt, men LANGT samfundsfagsdokument, som jeg gerne vil have med til skriftlig eksamen i morgen.Må jeg ligge det over på computeren og kigge på det løbende til selve eksamen, eller skal jeg printe det ud og have det med i papirform? -
Rettelse af en halv sides Engelsk
ForumindlægHalløj gutter og gutinder :) Sidder lige her og tænkte på om en eller flere af jer kunne tænke sig at hjælpe mig med at rette denne halv sides engelsk jeg har skrevet. Har selv kigget den lidt igennem. Men er ik den skarpeste til at finde fejl osv. Så ville hører om i ville kigge på den? tekst... -
SRP - ideer til emne med engelsk
Forumindlæghej skal snart til at skrive SRP-opgave, skal faktisk ha' valgt emne til på onsdag, så ville lige høre om der var nogen som sad inde med nogle gode forslag. jeg er i den situation at jeg skal have engelsk med og derudover kan jeg så vælge dansk, historie, samfundsfag, psykologi vil meget gern... -
Matematik Skriftlig Eksamen
ForumindlægHej jeg var til eksamen for et par dage siden og vil gerne spørge om nogle kunne kigge på den og bedømme den (Eventuelt med en karakter)? :) Tak for at tage dig ulejligheden til at læse dette. -
Besvaret eksamen ark
ForumindlægJeg leder efter nogle besvaret eksamens ark fra de tideliger år i fysik 3 årig høj. En der kan hjælpe med hvor jeg kan finde dette? -
Lille engelsk oversættelse til rettelse
ForumindlægHej.Vil nogle være søde at tjekke dette igennem.Dansk version:I virkeligheden var han udsendt af den engelske kong William III, som prøvede at undertrykke de oprørske skotter med det gode gamle princip: Del og hersk.Han udnyttede det dårlige forhold mellem de to største klaner til at lade den ene... -
Hjælp mig til at oversætte dette sætning på Engelsk
Forumindlæg1. Engelsk tales over hele verden. 2. Bilen bliver ofte repareret. 3. Græsset bliver slået hver uge 4. Vinduerne bliver altid pudset i weekenden. 5. Cyklisten blev væltet omkuld af en billigst. 6. Bilen blev stjælet af nogle unge mennesker. 7. Vore pladser var allerede blev taget af nogle andre 8... -
Engelsk stil 230 ord
ForumindlægHej Jeg står med min engelsk stil oversat fra dansk på 230 ord, er der nogen kan finde fejl(specielt udvidet tid og simpel tid) er det som er sværest for mig. Her er den: Normandy Diary, the month of June 1984 It was a strange feeling to visit the Arromanches today. Everything looked peace... -
Mundtlig matematik eksamen
ForumindlægHejsa. Ville lige høre om der er nogle som har gemt deres mundtlig oplæg fra 10 klasses mundtlig eksamen, da jeg selv er i gang med min egen ville de være rart hvis jeg kunne se hvordan andre har gjort det? Taler om den "rapport" som de evt afleverede til lære og censor? Mvh TDD -
mat. B eksamen.
ForumindlægHej. Jeg skal til eksamen i matematik B i morgen. Jeg har så søgt lidt på dette, og har læst nogle indlæg. Jeg har så opdaget at, min klasse ikke har været alt det igennem, som nævnes i disse indlæg. Hvad gør man, hvis man får en opgave i noget man ikke har lært? På forhånd mange tak. -
Kemi B eksamen. gys!
ForumindlægJeg skal til kemi B eksamen her på tirsdag, så er godt igang med læsningen. Lige nu sidder jeg med en overskrift som hedder syre base ligevægte. Her vil jeg komme ind på vands selvionisering. Er der en her der udmiddelbart har andre forslag til hvad jeg kan snakke om til dette emne? -
eksamen i old ?
ForumindlægHej alle sammen. Hvis man trækker en sang fra Odysseen, hvad skal man så sige om den ? Man skal vel starte med at give et lille referat og hvad skal man så derefter? -
Hjælp til rettelse af Engelsk Stil! Urgent Matter!
ForumindlægGeneral hjælp til rettelse af mit engelske Essay. grammatik hovedsageligt -
SRP | Biotek A og engelsk A
ForumindlægHvad kan man skrive om i biotek A og engelsk A i SRP? -
Engelsk oversættelse til i morgen
ForumindlægDer er stadig walisere, Scotter and irere, der taler et keltisk sprog, Ligesom det der taltes af de keltiske stamme, der levede på de britiske øer for to tusinde år siden. Keltisk har dog ikke haft større indflydelse på det engelske sprog.Mellem det 4. og det 7. århundrede erobrede angelsakserne ... -
Engelsk stil : -) c/b niveau
ForumindlægHey alle :-) jeg er helt ny herinde, og jeg har hørt mange gode ting om det her sted. Jeg er startet i første 1g, og skal aflevere den første engelsk stil Jeg har en bøn til en, som er har lyst til at rette min stil. Den er kun på en side, og den skal afleveres på mandag, så vær sød at kontakte m... -
Skriftlig kemi eksamen
ForumindlægHej, Hvordan gik jeres skriftlige kemi eksamen, og hvilke resultater fik I?
