Søgning på: engelsk brev. Resultater: 10101 til 10120 af 25907
-
Hjælp til Australien stil.
ForumindlægHej. Er der nogle, der har nogle ideer til, hvad jeg kan skrive om i min engelsk stil om Australien. Alt kan bruges! Jeg er helt tom. :d -
Eksamen, hjælp!
ForumindlægHej! Jeg sidder og skal lave engelsk synopse, men jeg kan ikke finde ud af hvilket emne jeg vil fordybe mig i, det skal være noget med Irland. Nogle idéer? :-) -
Studier efter gym.
ForumindlægHvad kan vælge at læse videre, når jeg vælger studieretningen: Spansk a Engelsk a -
Afmelding fra medicinstudie!
ForumindlægJeg står med lidt af et problem. Jeg har idag modtaget brev fra KU, hvori de skriver, at min rustur osv. starter næste fredag, og hvilke hold jeg er på osv.. Problemet er, at jeg den 4. august sendte afmeldingsbrevet til KU, dvs. hvor jeg frabad pladsen i år. Er det bare en administrativ fejl... -
Analyser og oversæt - Fra dansk til tysk - Hjælp !!!
ForumindlægI morgen vil jeg skrive regningen. Hvem har skrevet bogen? Hvor har bøgerne ligget? Hun vil køre til Munchen. Lise og Hans er kørt med Peter. Hvem har set min avis? Jeg har ikke set din avis. Hvornår har du fået din nye cykel? Køberen vil komme igen. Vi har ikke skrevet kontrakten. Har han skr... -
Oversæt fra dansk til tysk HJÆLP!!!!!!!!!!!
ForumindlægI morgen vil jeg skrive regningen. Hvem har skrevet bogen? Hvor har bøgerne ligget? Hun vil køre til Munchen. Lise og Hans er kørt med Peter. Hvem har set min avis? Jeg har ikke set din avis. Hvornår har du fået din nye cykel? Køberen vil komme igen. Vi har ikke skrevet kontrakten. Har han skre... -
Santangelbrev Colombus
ForumindlægHej. Jeg har brug for hjælp mht. historie og opdagelserne. Santangelbrever er det brev som Columbus skrev til det spanske hof ved hjemkomsten fra den første rejse. Det jeg gerne vil have hjælp til at besvare er, hvilken hensigt Columbus har mht. at skrive brevet? Jeg vil umiddelbart skyde på, at ... -
AT i Psykologi
ForumindlægJeg skriver AT i Psykologi B og Engelsk A. Mit emne er autisters kommunikationsvanskeligheder. Jeg bruger Hans Aspergers teori om det autistiske menneske, og en teori af Simon Baron Cohen: "Theory Of mind." Min vejleder havde først sagt at jeg brugte psykologi som et samfundsvidenskabe... -
Valg af emne - HJÆLP!
ForumindlægJeg er virkelig på bar bund mht. valg af emne til AT under emnet rejser - opdagelser, forandringer og ny viden. Jeg kunne godt tænke mig at kombinere biologi eller kemi med enten dansk, historie eller engelsk? Er der nogle der har nogle gode forslag? Evt. noget i forbindelse med alkohol og stoff... -
Beregning af gennemsnit
ForumindlægHej hejNår man skal beregne sit gennemsnit for sin studentereksamen, hvordan gør man så helt præcis?Hvis man fx har fået karaktererne:Årskarakter:Dansk: 11Matematik: 10Engelsk: 9Eksamenskarakter:Dansk: 10Matematik: 11Skal man så ikke regne gennemsnittet af årskaraktererne, og gennemsnittet af eks... -
Privat Hjælpelærer søges.
ForumindlægJeg er en pige på 15 år, går i 8. klasse ( starter i 9. efter sommerferien ) Jeg har problemer i engelsk og matematik, og derfor søger jeg en privat hjælpelærer der kan hjælpe mig, jeg vil rigtig gerne have, at undervisningen skal forgå hjemme hos mig på københavn. Undervisnings timer og løn ka... -
Spørgsmål til en linje på CBS
ForumindlægHej alle. Jeg står i den situation at skulle sige ja tak eller nej tak til studieplads. Jeg er optaget på Bsc in business administration and servicemanagement. Jeg ved hele uddannelsen foregår på engelsk, men jeg ved ikke hvordan det er med de skriftlige opgaver! Er der nogen der ved... -
double-endcapped
ForumindlægHej, jeg sidder med en oversættelse, der handler om kompressorolier til Klimaanlæg. Olierne kan være enten "double-endcapped" på tysk: doppelt-endverschlossen eller "einfach endverschlossen". Det betyder, at den kemiske struktur er hermetisk lukket og ikke reagerer f.eks. med... -
student text
ForumindlægHej studerende, jeg staar og mangler en student text til en opgave i engelsk paa laerer seminariet KDAS, jeg har endnu ikke fundet en og vil hoere om der evt. er nogen der har en som jeg kan faa. Det skal helst vaere en text skrevet af en elev i de nederste klasser af secondary school, eller folk... -
Bloody Sunday?
ForumindlægHej :) Nogen der kan forklare mig rent hvad der skete, hvorfor det skete og andet, på bloody sunday dag. Det kunne også være nogle hjemmesider hvor det står på engelsk el. dansk om hvorfor det opstod. Har selv prøvet at søge om det, men det var ik meget jeg fandt. Evt. en bog med titel og forfat... -
TI Interactive hjælp
ForumindlægHej.. Jeg står i den situation at jeg skal til eksamen i skriftlig engelsk om lidt tid... Jeg har tænkt mig at udnytte TI programmet, til at score en højere karakter... Men jeg kan ikke rigtig finde ud af programmet? Så er der nogen der ligge inde med en god guide til TI-Interactive? :) -
Hjælp til forståelse af karakter
ForumindlægHej, første post Jeg har skrevet en opgave om fængselssystemet i USA, i Samfundsfag og Engelsk og endte med at få en lav karakter. Jeg ville derfor høre om der er en sød sjæl der vil læse opgaven igennem og se om opgavens stemmer overens med dette, da jeg har svært ved at forstå grundlaget for d... -
sononymner
Forumindlægbanish = Bandlys, landsforvise/forvi Hvad kan sononymet være(på engelsk) Rigtige sononymer? Disgiuse = mash, cover Encourage = excited, glowing Friar = holy person ELLER MONK? Heir = inheritor messenger = stimulate, assue Monastery = abbey, clister Noble = Passinate = ? Pilgrim = traveller, ... -
Fødselsdagskort
ForumindlægHejsa allesammen. Jeg skal sende et postkort til England. Men forsiden står på dansk og jeg vil gerne have det oversat til engelsk, så de i det mindste ved, hvad der står :D Bare for at være på den sikreste side vil jeg gerne spørge jer hvordan det skal oversættes. En fødsler som dig... skal hav... -
Fag som student i IB for Medicin
ForumindlægHej Studieportalen! Jeg undrede mig over, hvilke fag jeg skal have i IB for at studere medicin i DK? (kunne i skrive om det specifikke fag skal være HL/SL?) Og hvad med de andre europæiske lande? Hvilke krav stiller de? Lige nu har jeg Matematik HL, Kemi HL, Dansk HL, Engelsk A SL, Fysik SL, ...
