Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 10761 til 10780 af 109300
  • engelsk tekst: They’re lethal

    Forumindlæg
    Er der nogle, som har denne tekst eller har et resume af den? Jeg skal til engelsk eksamen i morgen og aner selvfølgelig ikke, hvad den handler om :-s
  • Opgavesæt engelsk A skr. 27/5

    Forumindlæg
    Er der nogle der har opgavesættet fra 27 maj i engelsk A? Helst første del uden hjælpemidler
  • Engelsk STX A eksamenssæt 2010

    Forumindlæg
    Hej :) Er der nogle der ligger inde med engelsk eksamenssættet 2010?? Eller blot kan beskrive hvad de handler om? På forhånd tak
  • Hooligamsne-- Forskel imellem dansk og engelsk

    Forumindlæg
    Hej. Nogle som kan komme på nogen lighede eller forskellige imellem dansk og engelsk hooligansme. ? tak på forhånd
  • Bestem a og b i en parbel med 2 kendte rødder

    Forumindlæg
    Hej Jeg er kommet lidt i tvivl, hvordan man bestemmer a og b i et andengradspolynomium. Den eneste koefficient jeg kender er c: f(x)=ax^2+bx+4 De to kendte rødder er: 2 og 4 Er der en som kan give mig et skub i den rigtige regning?
  • Eksponentiel model - En der kan hjælpe mig med denne opgave fra b-d?

    Forumindlæg
    Der er naturligvis prestige i at være den person, der har opholdt sig længst tid i rummet. Tabellen nedenfor viser flere rekorder for at have opholdt sig flest døgn i rummet sat i perioden 1962 til 1979. År efter 1962 0 1 3 7 9 11 15 16 17 Antal døgn 3,93 4,96 13,77 17,71 23,32 84,05 96,42 13...
  • Reducering af (a+b)^2-a(a+2b) og 2 mere

    Forumindlæg
    Hej, er lige startet på gymnasiet og sidder og bikser med noget matematik. Er der nogle der lige kan hjælpe mig med noget reducering? Det er til en aflevering der skal afleveres i morgen. :) Den første: (a+b)^2 - a(a+2b) Den anden: (x+y)^2 - 4xy Den tredje: (p-q)^2 + (p+q)^2 - 2(p+p)(p-q) Ha...
  • Biot-Savart og B-felt omkring en cirkulær leder

    Forumindlæg
    Hej derude. jeg sidder her og er ved at skrive om de sidste punkter til min SRP men mangler noget information. Så derfor: Har DU noget om Biot-Savarts lov OG/ELLER noget omkring B-feltet om en cirkulær leder, vil jeg meget gerne høre fra dig. Det er specielt matematikken omkring at udlede for...
  • Lidt rette hjælp til lille oversættelse dansk-engelsk

    Forumindlæg
    Teksten på dansk ser således ud, og skal oversættes til engelsk. Er enæggede tvillin.ger altid lige høje? Vil de begge være højre- eller venstrehånded.e? Og er det korrekt, at tvillinger ofte. er så tæt forbundne, at det kan skade dem, hvis de bliver adskilt – for eksempel ved forældrene...
  • Skal skrive engelsk stil - Hvilken genre er nemmest at skrive?

    Forumindlæg
    Jeg har fået en engelsk stil for, hvor jeg selv må bestemme genren Hvilken genre er nemmest at skrive i engelsk?
  • Hjælp, Prøve i morgen Afsætning B, Trojka 149-162

    Forumindlæg
    Nogle der har nogle notater til side 149 til 162?? Det haster! Min bog er blevet forbyttet!
  • Hhx matematik b eksamen 11.juni 07

    Forumindlæg
    Hej Jeg hae 2 spørgsmål vedr. den eksamen: 1. Findes der et sted på uvm's hjemmeside hvor man kan se en pointabel for de forskellige karakterer? (Jeg har prøvet at finde noget, men kan ikke rigtig) 2. Kan det passe at den opgave vi fik den 11. juni, også blev brugt til sygeeksamen den 17. ...
  • v(t)=a·tanh⁡(b·t)

    Forumindlæg
    Hvad er definitionen på denne formel? v(t)=a·tanh?(b·t)
  • Kemi B (stx, 2g) - hvilke emner?

    Forumindlæg
    Hvilke emner gennemgår man på 2-året? Første har gennemgået den der bog Kend Kemien 1, og andre bilag. Men HELT konkret hvilke emner plejer man at gennemgå i 2g?
  • DIO samtidshistorie B og International økonomi A HJÆLP

    Forumindlæg
    Hej alle! Jeg sidder lige i øjeblikket med DIO og jeg skal bl.a. analysere den økonomiske og politiske udvikling i Ghana med fokus på at afdække hvor de er kommet til... Men jeg er ret i tvivl om hvilke analyser eller modeller jeg skal bruge? Jeg håber i kan hjælpe derude...
  • Udled differentialkvotienten for f(x)= ax + b

    Forumindlæg
    Overskriften siger lidt det hele. Jeg ved godt jeg skal bruge 3-trins reglen, men hvordan er jeg ikke så sikker på. Håber der er nogen, som kan tage sig tid til at hjælpe mig.
  • HJÆLP!Nogen der har besvarelse til matematik b hf 2014 august!!!

    Forumindlæg
    http://uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF14/Proever%20og%20eksamen/140829%20hfe142-MAT-B-29082014.pdf ^det er denne opgavesæt vil betyde meget
  • Matematik B HTX eksamensprojekt opgave 3

    Forumindlæg
    Hejsa. Vi sidder og er i gang med eksamensprojektet i Mat B HTX. Vi er nået til opgave 3, og her er vi så gået i stå. Opgaven kan ses vedhæftet - i projektet har vi også fået en figur i Geogebra som vi skal anvende til hjælp med opgaverne. Vi har selv løst opgave a) og har fået vandret afstand ti...
  • Bestem en regneforskrift af formen f(x) = ax + b

    Forumindlæg
    Har lidt problemer, håber nogle kan hjælpe mig :-) Spørgsmålet lyder: Antallet af flyvninger vokser lineært i perioden 2000-2020. a) Bestem en regneforskrift af formen f(x) = ax + b, hvor f(x) betegner antallet af flyvninger x år efter 2000.
  • Hvorfor må a og b ikke være nul i linjens ligning?

    Forumindlæg
    Hej Hvad sker der hvis a og b giver 0 i linjens ligning ax+by+c=0? Så er c=0? Betyder det så, at vi ikke har en linje, eller hvad? Tak på forhånd.