Søgning på: bioteknologi eksamen 2015. Resultater: 11521 til 11540 af 35503
-
Miljø afleverning
Forumindlæghjælp!!! -
Massen på en sten?
Forumindlægjeg har fået den her opgave, som lyder sådan her. "Vis ved beregning, at massen af de sten, der fyldt i 2 m af murens mellemrum, er ca.110 ton." men ved at en kubikmeter stenfyld har en masse på cc. 1,5 ton. og at arealtet af den trapetz er 36,75 m^2. håber der er nogle som kan forkla... -
Bestem t
ForumindlægHej, jeg sidder virkelig fast i denne opgave nogen der ved hvordan jeg bestemmer jeg t? -
f(x)
ForumindlægI en model kan antallet af bakterier i et forsøg beskrives ved: f(x) = 37 · x +15, hvor f(x) er antal bakterier til tiden x, der måles i timer efter forsøgets start. Hvornår er der 100 bakterier? -
Forklaring til Opgave i regnskabs analyse
ForumindlægHej jeg sidder med en case opgave hvor jeg mangler en forklaring hjælp tak på forhånd -
Hvorfor er solceller så dyre?
ForumindlægHej derude! Jeg er igang med en projektopgave, hvor jeg gerne ville fortælle blandt andet hvad vedvarende energi gør godt for os mennesker og hvordan det kan være med til at "bremse" global opvarmning. Mit problem er, at jeg ikke ved hvorfor ting som bla. solceller er så dyre (nu nævne... -
indekstal
ForumindlægEn der kan hjælpe mig med det nederste soærgsmål i opgave a? bestem prisen for en bestemt.... -
Densitet / olie
ForumindlægI en mad opskrift er der 15ml olivenolie. Olivenolies densitet er er 0.914 g/ml hvor mange gram olivenolie kommer de i maden? Den færdige mad vejer 550g. Udregn CMassen% for olivenolie i maden? -
Matematik på computeren?
Forumindlæghi..Jeg har matematik på A niveau, og vi har fået tilbudt matematik på computeren, og også selve eksamen bliver på pcen. Vil gerne Høre om i har erfaringer med det? evt. Ulemper? fordele? -
HASTER ..hjælp
ForumindlægHej Jeg sidder og forbereder mig til min AT-eksamen. og har haft en laaaaaaang diskussion med en veninde, om hvorledes AT-mundtlig skal foregå. hun mener nemlig, at synopsen er en springbræt til en selvvalgt vinkel, man snakker om til eksamen. men jeg mener at man bare skal uddybe de vigtigste ... -
TYSK årsprøve! hjælp
ForumindlægJeg skal til tyskårsprøve i morgen, og dvs at det ikke er en 24 timersprøve. Jeg får 24 min, til at forberede mig på. Men jeg er lidt i tvivl omkring, hvordan eksamen foregår. Foregår eksamen på dansk eller tysk? Skal man refere teksten på dansk, også snakke om budskab osv. på tysk? Please hjæl... -
Skal have AP igen???
ForumindlægHej derude. Sidste år startede jeg på STX og var oppe i NV og AP ligeefter nytår. Nu er jeg startet forfra, men skal have AP igen?? Men jeg har været oppe til eksamen i AP for et halv år siden?? Må man godt tage en eksamen om igen, nu hvor jeg har været oppe før??? -
gennemsnit...:0(
ForumindlæghejNu er jeg en af dem som er ret uheldig til eksamen.. har eksamens angst.. bange for eksamen, at lige så snart jeg kommer derind glemmer jeg alt..Ville lige høre om det er årskarakteren eller eksamenskarakteren der i vigtigst i år (2.g)Har hørt at man skal tag klassen om, hvis man har et gennem... -
Computere
ForumindlægBør private computere forbydes ved eksamen ? -
Årsprøve
ForumindlægHey alle. Jeg kom lige til at tænke over, hvis man har været til mundtlig årsprøve i 2 fag i 1.g (matematik og tysk) er der så en mindre chance for at man komme op i den rigtige eksamen i 2.g? :-) -
STRESS
ForumindlægHej , hvordan plejer i at forberede til eksamerne? Hvor lang tid , og terper i hele pensumet ? Er virkelig stresset over det... Og hvordan holder i orden i jeres ting osv.. tager i noter på com. eller hånden? -
Tæller årskarakter med til eksamensbeivs i 2019?
ForumindlægHvis jeg fik 02 i både skriftlig og mundlig i årskarakter, men får 12 både til skriftlig og mundligt eksamme. Vil mit snit bliver trækket ned af min årskarakter? -
idræt mdtl.
ForumindlægHejsaJeg skal til teoridelen af idrætseksamen i morgen.Hvis jeg f.eks trækker noget anatomi...ville det så være bevægelsesanalyse el. lign man skulle fokusere på?jeg er fuldstændig lost i denne mundtlige eksamen! -
Religion hjælp
ForumindlægNogen som har prøvet at være op i religion? I så fald, hvordan var det. Hvad forventes der? Skal snart selv til eksamen og er ret så nervøs da jeg har hørt det er rigtig svært at få en så nogenlunde karakter i. -
Guanin molekylformel
ForumindlægHej Jeg har oprettet samme spørgsmål i kategorien bioteknologi, men jeg har ikke modtaget noget svar, og jeg formoder, at det er pga. indlæggets placering - jeg opretter derfor nu samme spørgsmål her i kategorien kemi: Jeg sidder for sjov og prøver at løse et eksamenssæt fra bioteknologi på A n...
