Søgning på: kemi a eksamenssæt 2016. Resultater: 11561 til 11580 af 152758
-
Hvordan aflæser jeg denne, hvad viser den? Konkret nogle som
ForumindlægKan hjælpe mig nogle bud -
Læsetest på HF
ForumindlægJeg fik her for lidt mit skema udleveret for HF, hvor der står, at jeg i den første uge skal igennem en såkaldt “læsetest”, som jeg har en lektion til. Hvad går denne “læsetest” ud på overhoved? Er der noget, jeg kan forberede mig på? -
sumfigurer
Forumindlægtegn en sumfigur med fem felter, og udfyld den med tallene 1,3,5,7 og 9 -
kumuleret frekvens og sumkurver
ForumindlægHej:) Har brug for forklaring og hjælp til opg 7b. billede er vedhæftet -
Den omskrevne cirkel
ForumindlægHej studieportalen, er der nogle, som kan forklare mig detajleret hvordan man laver den omskrevne cirkel i en trekant? Jeg vil gerne vise den til min mundtlig eksamen, hvis jeg trække et spørgsmål, som der omhandler dette. Mvh. Signe :) -
massevirkningsloven ?
ForumindlægJeg skal opskrive massevirkningsloven inkl ligevægtskonstanten for følgende 3 ligevægte: A) 1. 2 SO2 + O2 <---> 2SO3 2. 4 SO2 + 2 O2 <---> 4 SO3 3. 2 SO3 <-----> 2 SO2 + O2 Hvordan gør jeg det? B) Dernæst ønskes den matematiske sammenhæng mellem de 3 ligevæg... -
Farmaceut
ForumindlægHej .. jeg blev student i år.. og er i militæret nu, men jeg har tænkt mig at læse til farmaceut til næste år. men skal suplere nogle fag efter december måned.. mit problem er det at jeg har fået et elendigt gennemsnit fra stx pga. meget fravær og rigtig meget sygdom.. men kan se at alle er optag... -
Alle fag skal være bestået?
ForumindlægHej. Jeg går nu i 2.g, og har samfundsvidenskabelige linje. Jeg havde fysik og kemi i 1.g, men dumpede kemi (00) Jeg vil rigtig gerne læse jura - advokat, men der står at adgangskravene er at alle fag er bestået. Vil det så sige at mit C-niveau fag, gør jeg ikke kan komme ind på mit drømmestudie? -
Gennemsnit. Vægt?
ForumindlægHej :-) Jeg skal op i kemi her d. 25. juni. Jeg har fået årskaraktererne 10 og 12, men er kommet i tvivl omkring hvad der tæller med og hvordan og hvorledes med de forskellige vægte. Er der evt. en som kan udregne mit snit for mig, for de karakterer som jeg har fået indtilvidere, da jeg ikke ... -
Hvilket gymnasium?
ForumindlægHej.. jeg vil rigtig gerne vide lidt hvilke gymnasium der passer bedst til det jeg vil.. Jeg tænkter at jeg i fremtiden vil noget med medicin.. altså så det er noget med matematik, engelsk , fysik kemi osv.. ville det være bedst hvis jeg tog stx, eller htx? og hvis jeg vælger den studie retnin... -
opg.sæt aug ust 2000
Forumindlæghttp://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/opgaver/2000/2000-10-2.pdfopg 1:mit bud:a) 4ethanpenten3olb) Oxisation af ester."Forklar, at stoffet D kan udvise cis-trans-isomei, mens dette ikke gælder stoffet B"???(kan ikke finde ud af det)c) forklar Aminens systematisk navn ud fra dens forme... -
Plagiat
ForumindlægJeg skal op til terminsprøve i kemi i morgen, og har derfor downloadet løsningerne til flere af tidligere eksamenssæt. Hvis det så viser sig at terminsprøven er et tidligere eksamensæt, vil det så tælle som plagiat hvis man løser opgaverne ved hjælp af det downloadede eksamensæt? Hvis man selvfø... -
To-proton henfald
ForumindlægHey, Er der nogle der kunne hjælpe mig med opgave 6 i nedstående eksamenssæt? Jeg kan slet ikke finde ud af nogle af underopgaverne i opgave 6: http://us.uvm.dk/gymnasie/almen/eksamen/vejlopg-nyordning/fy/STX071-FYA%20V_vejl1.pdf /Malfoy/ -
Trekant - Skr. eksamen 2011 B STX
ForumindlægJeg sidder med eksamenssættet fra d. 18 Maj 2011 og arbejder med opg. 3, uden hjælpemidler. En trekant har siderne BC = 6 AC = 8 Hvordan regner man siden AB ud? På forhånd tak (: -
Link til fp9 2020, 2019 og 2018
ForumindlægHey jeg skal snart til eksamen og er lidt desperat efter nogle gamle eksamenssæt jeg kan øve på inden. Så jeg vil blive temmelig glad hvis i kunne dele det med mig, haha Hvis i har nogle tips vil det også være super brugbart, tak -
Angiv den aktuelle koncentration af fast bariumhydroxid i den vandige opløsning
ForumindlægEt hint til en Kemi C opgave. :-) Den jeg søger hjælp til er b) Er det ikke bare følgende i første omgang? Men hvad mener de med "Angiv den aktuelle koncentration af fast bariumhydroxid i den vandige opløsning."? -
Hvad skal I op i???
ForumindlægJa, som titlen antyder, hvad skal I op i til mundtlig eksamen og hvad synes i om det?Jeg får det at vide her kl. 12.00, men 3.g'erne fik det vist nok at vide i går kl. 24.00. -
Skriftlig årsprøve
ForumindlægHej... Jeg skal til Skriftlig årsprøve i matematik på c-nivaue og vil hør om nogle af jer har nogle gode fif til hvad jeg kan læse op på. Den 1 time er jo færdighedsregning, så vil gerne forberede mig så godt jeg kan :) Tak på forhånd! -
årsprøve engelsk!
ForumindlægSkal op til årsprøve imorgen i skriftlig engelsk b- niveau. Er der evt. nogen der har været oppe, og som ved hvilke emner man kan vælge imellem? Vil nemlig gerne lige være lidt forberedt da jeg skal forsvare et 12 tal overfor min lærer..:( tak på forhånd samt held og lykke ved det grønne bord ... -
Yoghurt
ForumindlægNogle der kan hjælpe med denne opgave? Jeg har skrevet lidt om, at det vil forhindre bakterier, men det fylder ikke så meget
