Søgning på: matematik eksamen 2010 stx. Resultater: 11581 til 11600 af 65693
-
Matematik - DIFFERENTIELLIGNINGER
ForumindlægHej allesammen. Jeg har rigtig svært ved to opgaver, som jeg håber i vil hjælpe med at løse. Opgaverne skal laves uden hjælpemidler og i må meget gerne forklare det trin for trin hvad man skal. -
hjælp til matematik opgaver haster!!!
ForumindlægHej jeg har brug for hjælp til nogle matematikopgaver. Jeg vedhæfter dokumentet. På forhånd tak -
Hjælp til matematik opgave.
ForumindlægHej studiefolk:) Opgaven er nedenunder beskrivelsesboksen. Jeg har brug for hjælp med den sidste opgave, og hvis I kan vise mig mellemregningen samt forklar mig opgaven, ville jeg være i dybbest set glad:) På forhånd, tak:) -
Matematik - differenkvotient? Haster
ForumindlægNogle der kan forklare hvordan det differenkvotient fungere og hvad det bruges til (det med x_0 og dividere med h osv.)? Yderligere hjælpe med disse opgaver? -
EKSAMEN IMORGEN!! - hjælp!
ForumindlægHej, jeg skal til tyskeksamen imorgen, og håbede på at et geni, kunne kigge min "fremlæggelse" igennem? Håber meget på, at der findes en venlig, hjælpsom person derude =) „Es ist 15 Uhr“ ist eine Kurzgeschichte aus der Novellensammlung „einmal anders“, die Ursula Hermes gesammelt hat. ... -
Vækstmodeller (eksamen)
ForumindlægJeg har fået et eksamensemne, som hedder vækstmodeller. Herunder har jeg bevist a i potens, lineær og eksponentiel vækst. Er der nogen, som har andre idéer til hvad jeg kan komme ind på? -
Dansk mdt. eksamens forberedelse..
Forumindlægsøger en som kunne hjælpe med forbereldse til faget Dansk mdt. eksamen... jeg er virkelig elendig.. -
skr. FYSIK A eksamen
ForumindlægHvad synes I om skr. fysik A eksamen? Mener I den var svær el. nem? -
Vedrørende skriftlig eksamen
ForumindlægJeg har fundet et godt, men LANGT samfundsfagsdokument, som jeg gerne vil have med til skriftlig eksamen i morgen.Må jeg ligge det over på computeren og kigge på det løbende til selve eksamen, eller skal jeg printe det ud og have det med i papirform? -
Matematik Opgave hjælp
ForumindlægHej, har denne opgave, hvor jeg er usikker på b) og c) Jeg har lavet a), men kan ikke finde ud af b) og c) dog er jeg rimelig sikker på at jeg skal optimere i c) -
Matematik A hjælp
ForumindlægHej. Sidder med denne opgave som jeg simpelthen ike ved hvordan jeg skal gå i gang med. Har prøvet at tegne grafen ind i forskellige programmer, men kan ikke få det til at se rigtigt ud I en model kan længden af en bestemt type grønne leguaner som funktion af deres alder beskrives ved f(x)=... -
Besvaret eksamen ark
ForumindlægJeg leder efter nogle besvaret eksamens ark fra de tideliger år i fysik 3 årig høj. En der kan hjælpe med hvor jeg kan finde dette? -
Finanskriser og matematik hvordan?
ForumindlægJeg skal til at skrive SRP i matematik A og samf B på HTX. Emnet er finansielle kriser og jeg vil ind og se på hvordan den amerikanske nationalbank hånterede den finansielle krise 2008 og sammenligne det med hvordan den hånterede krisen i 1931. Den samfundsfaglige del er der godt styr på men mate... -
Kemi B eksamen. gys!
ForumindlægJeg skal til kemi B eksamen her på tirsdag, så er godt igang med læsningen. Lige nu sidder jeg med en overskrift som hedder syre base ligevægte. Her vil jeg komme ind på vands selvionisering. Er der en her der udmiddelbart har andre forslag til hvad jeg kan snakke om til dette emne? -
eksamen i old ?
ForumindlægHej alle sammen. Hvis man trækker en sang fra Odysseen, hvad skal man så sige om den ? Man skal vel starte med at give et lille referat og hvad skal man så derefter? -
Matematik C - højere forbedreeksamen
ForumindlægHej, er der nogle der muligvis har facit på HF Matematik C - højere forbedreeksamen gammel ordning fra august 2018? -
matematik 112 til salg?
ForumindlægEr der nogle der har den sidste nye matematik 112 til salg? Og mangler også "har du styr på din matematik" af Flemming Clausen, Jesper Tolnø... -
Matematik notater?
ForumindlægHey allesammen! Jeg skal op til Matematik terminsprøve her i morgen, så ville vide om der er nogle der har nogle som jeg kan bruge? :) Brøkregning, Rumfang, Brøkregning, Målestok, Familie Økonomi, Bevisfærelse, Kvadratrod, Uligheder, 2 Ligninger med 2 ubekendte og Algebra!:-) -
Mundtlig matematik
ForumindlægHej folkens, jeg skal op i matematik mundtlig, jeg har et spørgsmål som lyder ...> Gør rede for eksponenentialfunktioner og eksponentiel vækst. Kom ind på logaritmefunktioner. skal jeg fortælle hvad det er kendetgen ved eksponentialfunktion, og a og b værdien? -
Universitetsniveau - Matematik
ForumindlægHej Jeg er en 3. års biokemi studerende, som søger en god lære til matematik i KBH. Faget er (MatintroNat og undervises i KU ) Nogen der kender en rigtig god en eller er der nogen der kan hjælpe her ? På forhånd Tak
