Søgning på: dansk noter STX. Resultater: 11661 til 11680 af 57177
-
Procent til karakter
ForumindlægHvad vil i mene at 83,8% vil svarer til i karakter i retskrivning dansk. 8.klasse -
Er det muligt at skifte gymnasium efter 2 måneder?
ForumindlægHej, jeg har nu gået i Gymnasiet i over 2 måneder, og har indset at det ikke er rigtigt mig...Jeg passer slet ikke ind der, jeg vil rigtig gerne skifte til gymnasium i en anden by, istedet for at gå i den her i 3 år... 1. hvem skal jeg tale med? 2. Skal jeg vælge HF eller STX, og hvad er forskell... -
Personbeskrivelse og Miljøbeskrivelse.
ForumindlægHej med jer. Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg er lidt i tvivl om en dansk opgave, jeg har for. Hvad skal der være med i en Personbeskrivelse og en miljøbeskrivelse??? Jeg håber virkelig at i kan hjælpe mig. -
lille oversættelse på 5 linier
Forumindlægmodalverber :) 1.Mr Close har aldrig snakket villet snakke med sine naboer- Mr Close has never would talking with his neighbors. 2. Han har måttet sælge bilen He has had to sell his car. 3. Eleverne vil ikke kunne forstår problemet, hvis du ikke hjælper dem. The students would not understand t... -
At få top karakter når det virkelig gælder
ForumindlægHejsa.. Jeg ved at jeg kan score et 12 tal i matematik uanset om det er skriftlig eller mundtlig, men jeg har den tendens at jeg ved ikke om jeg skal tage herfra (studieportalen.dk) noter ligsom alle mulige andre gør/ eller jeg bare skal læse min bog grundigt og forstå sammenhængen. Eller om jeg ... -
hjælp til engelsk
Forumindlæghej er der nogle som er søde og rette nogle linjer som jeg har skrevet på engelsk please skal bruge det til imogen One of the major cultural similarities between the Danish culture and the one my parents practice is the great interest and demand for education. One of the things that I value a l... -
Tysk eksamen
ForumindlægHeeej.. Nogen der ved hvordan det kommer til at foregå til tysk eksamen i 2.g? Vi har jo 24 timers forberedelse til A teksten, hvor vi bare skal analysere den og fortolke etc. Hvad med B teksten, hvad skal man gøre der? På forhånd tak ;-) -
Oversættelse af sætning
ForumindlægHej Jeg har problemer med at oversætte en sætning, og håber derfor at nogen kan hjælpe mig. Feeisti pátriam divérsis géntibus unam, prófuit iniústis te dominante capi på forhånd tak -
Lemma, korollar, proposition - Inddeling af matematiske sætninger
ForumindlægHej! Sommerferien lakker så småt mod sin ende. I den forbindelse er jeg gået i gang med at genopfriske, visse, emner, fra det foregående studieår. I denne sammenhæng, er jeg blevet i tvivl om noget, fra den allerførste tid på studiet; netop spørgmålet, hvordan de forskellige sætninger, 'lem... -
Engelsk aflevering!!
ForumindlægJeg har lavet halvdelen af Afleveringen. Og jeg er ikke særlig god nok til engelsk Håber at i kan rette det ------------------------------------------------------------------ Suddenly said Jack: “ I know that you are very angry, but I am very sorry about what I have done. I know that you n... -
Gennemsnitskarakter? Folkeskole.
ForumindlægHej. Jeg har prøvet at regne det ud selv men har fået SÅ mange forskellige oplysninger om hvordan man gør, så jeg er forvirret. Jeg går i 9. klasse, og vil bare gerne vide hvor jeg står. Så, jeg skriver mine karakterer og så hvis I vil være søde at regne det ud? Mange tak. Og ja, jeg får ... -
Menon
ForumindlægEr der nogle der har noter til Menon?den er egentlig ikke så svær at forstå, men kan bare ikke danne mig et overblik over den.Lige et par spørgsmål:Har den egentlig noget at gøre med forsvarstalen?og hvad kan jeg perspektivere den til og evt nogle fif, vil være i top klasse.. -
terminsprøve
ForumindlægJeg skal imorgen til terminsprøve i fysik. Hvordan foregår det? Har jeg først prøve uden hjælpemidler eller hvordan? For at være ærlig, så er jeg elendig til fysik. Er der nogen der har nogen gode noter eller lign., som jeg må låne til imorgen? / Malene -
Mundtlig matematik 10.klasse
ForumindlægJeg går i 10.klasse og skal op i mundtlig matematik på onsdag. Jeg mangler derfor nogle noter der til. Dette ville være dejligt hvis der er nogle herinde der har det (gerne om geometri eller andet) som ville sende et link - håber meget på jeres hjælp :-) -
Hjælp til eksame
ForumindlægJeg har fået "fornøjelsen" af at skulle op i erhvervsret, og ville høre om der var nogen der lå inden med nogen super noter dertil. - hvis muligt måske til bogen "juraens-grundregler.dk" Håber der er nogen der kan hjælpe.. -
Fysik/kemi FSA
ForumindlægHej gutter. Jeg skal snart op i afgangsprøven i fysik/kemi, og ville derfor sætte meget pris på hjælp til et par forsøg og gerne noter. Emnerne er: Jordens magnetfelt Elektolyse Fremstilling af HCL Metaller Transformation Jeg ville virkelig sætte pris på hjælp! På forhånd tak ;) -
FYSIK-C EKSAMEN! HJÆLP!
ForumindlægHej. Jeg er virkelig en hat til fysik. Nogle der har opgaver om: - Densitet under Astronomi? - Lys som bølger - Bølgelængde for håndholdt laser, rilleafstand på cd - Absorption af gammastråling i bly Eller bare gode noter! Mange mange tak. -
Må man anvende citater i engelsk eksamen?
ForumindlægJeg skal op i engelsk og har emnet “Michael Jackson”. Må man godt nævne citater fra hans sange fx “Billie Jean is not my lover”? Vær sød kun at svar, hvis du ved det. Tak på forhånd! -
Ordvalg og grammatik
ForumindlægAt sætte en udvikling i gang --> To get started a development?? Hun udviklede sig ikke normalt som de andre børn--> She did not develope herself normally as the other children?? -
HJÆLP! Mundtlig mat C
ForumindlægHej håber i ville hjælpe! hvordan skal jeg forberede min mundtlig eksamen? jeg kan trække de emneopgaver vi har lavet det 1 år. såsom finansielregning, statelistik, polynomier osv. hvordan ville i mene jeg skal forberede mig?? er der nogen der har gode notater?? skal op den 10 Juni :(
