Søgning på: tysk disposition eksempel. Resultater: 11841 til 11860 af 36004
-
Fysik eksamen B niveau
ForumindlægHejsa Er der en der vil hjælpe mig med at fortælle hvordan jeg bedst forbereder mig til fysik mundtlig eksamen? -
Karakter
ForumindlægHej, nogen der kan give en karakter vurdering på denne opgave? Det er engelsk på STX B-niveau -
Gode råd til afgangsprøve i engelsk?
ForumindlægHej, Jeg skal til 9 klasses afgangsprøve i engelsk i morgen. Har i nogle gode råd? :) -
Bør man repetere i ferien?
ForumindlægHej. Går i 3.g nu og ved jo allerede at der venter 4 mundtlige eksamener forude. Så jeg tænkte på om man burde bruge lidt af sin ferie på at repetere. Og i så fald hvordan man gør det mest hensgismæssigt.Og i hvilke fag, historie er vel svært at repetere nu for jeg kan umuligt huske alle tingene ... -
haster
Forumindlægsynopse om racism ?? skal kunne snakke i ca 7 min.. nogen hjælp stor tak på forhånd. -
At holde en tale
ForumindlægJeg går i niende klasse, og jeg skal på torsdag holde en samfundstale om demokratiet i Danmark. Min opgave tale bliver bedømt på det, jeg afleverer, altså talen og hvordan jeg fremlægger denne. Problemet er bare, at jeg er meget dårlig til at holde taler, hvis jeg ikke har et papir at støtte ... -
Engelsk eksamen - sværhedsgrad?
ForumindlægEr der nogen der har været oppe til mundtlig engelsk eksamen, 3g, højniveau, sproglig? Jeg skal op på tirsdag, og nervøsiteten er begyndt at blive ret slem! Hvor svær er oversættelsen? Det er den jeg frygter mest, nemlig. Og hvor mange fejl kan man lave i den, hvis man godt vil have en nogenlunde... -
Markedsrenten
ForumindlægEr der kun én markedsrente? Det siges jo at de fleste variable lån følger markedsrenten. Har alle lån så taget udgangspunkt i et F1-lån med nogle procenter oveni hvis det fx er et F3 eller et F5-lån?Tak på forhånd! -
Begrebet livsstil
ForumindlægHej,\nJeg kunne godt tænke mig at vide hvad begrebet livsstil med dine/jeres ord dækker over..\n\nGiv din mening til kende og støt Malfoy:D\n\nPå forhånd tak\nMalfoy -
Udviklings psykologi
ForumindlægJeg skal op i mundtligt engelsk, og hvor jeg har valgt at have udgangspunkt i en tekst, der handler om opdragelse af børn / forkælede børn og negative virkninger mm. Dertil skal min fremlæggelse vare i 5min, hvori jeg vil sige lidt om min egen udvikling som barn med skilte forældre og hvordan d... -
Permutation og Kombination
ForumindlægSkal skrive omkring de to nævnte emner i overskriften.. Men er ikke helt sikker på, hvad det er jeg skal beskrive? Er det noget med bimoialfordeling? -
Generelt om metoder.
ForumindlægHej alle andre 3g'ere, som sikkert sidder og bøvler rundt i AT lige som mig:) (ELLER JEG SOM ENDDA ER FÆRDIGE) Den første del af min klasse var oppe til AT eksamen igår. De fik af vide at metoderne var utroligt vigtige og ja næsten alt afgørende. Der var endda en enkelt som dumpede fordi meto... -
Oplæg
ForumindlægHejsa!!! Jeg har lige brug for en smule hjælp. Jeg har en eksamen hvor jeg har den terminale patient i fokus. (ingen bestemt diagnose) Jeg vil snakker kort om dødsprocessen med et forkus på centralnervesystemet, idet det er et af de steder man har nogle symptomer på, at døden er nær. Herefter vil... -
Dansk eksamen imorgen!!
ForumindlægHej, jeg har netop lavet hvad jeg kunne få ud af det dansk jeg har, det tager netop lige nu op til 4-5 minutter, og jeg kan ikke få mere ud af det, min lærer siger det helst skal tage op til 10 minutter, nogen idéer til hvad jeg kan gøre?? Jeg er ekstrem dårlig til at få mere ud af en tekst :/ -
B-niveau. Hvordan gribes eksamen an?
ForumindlægHej! Er der nogen der har været til eksamen B-niveau? Jeg er i tvivl om hvordan jeg skal gribe det hele an.. Hvad skal man særligt lægge vægt på? Og hvordan skal de 30 min. struktures? GODE RÅD? Håber nogen kan hjælpe lidt.. :) -
Forsøg til fysik eksamen
ForumindlægJeg skal op i FSA i fysik her om et par dage, men er i tvivl om, hvilke forsøg jeg kan bruge til de forskellige emner. Jeg skal bruge 2-4 forsøg inden for hvert emne (dem jeg har skrevet, er dem jeg allerede har). Induktion -Mini elværk Radioaktivitet - Geigertæller Baser Salte og neutralisation ... -
Hvad bruges Amperevindinger til?
ForumindlægHej, jeg skal til eksamen imorgen og kunne godt til mig at vide, hvad amperevindinger bruges til...? på forhånd mange tak! :) -
Terminsprøve.
ForumindlægHej, jeg skal til terminsprøve på mandag og har ingen idé om det. Det er dansk skriftlig fremstilling, men hvordan plejer det egentlig at være? Altså får man en tekst eller et billede som man kan vælge at skrive om eller videre på? Eller plejer det tit at være et brev? -
Historie eksamen
ForumindlægHej jeg skal til historie eksamen den 23 juni. Det er min sidste folkeskolen afg eksamen. Da jeg har skuffet lidt med de sidste 2 karaktere vil jeg gerne slutte det hele af med en meget god karakter i historie. Vil helst ikke have under 10 da det ikke vil være tilfredstillende på nogen måde. Jeg ... -
Hjælpemidler til eksamen
ForumindlægUNDERVISNINGSMINISTERIET SKRIVER I DAG 24. maj ”HjælpemidlerSom udgangspunkt er alle hjælpemidler (bortset fra kommunikation medomverdenen) tilladt ved prøverne - såvel i forberedelsestiden som undereksaminationen. En begrænsning i denne generelle tilladelse skal fremgå af fagbilaget eller af lær...
