Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 11901 til 11920 af 176852
-
Fysik eksamen - bilag?
ForumindlægHej :) I forhold til fysik B eksamen ved den teoretiske del, får man så udleveret bilaget når man skal ind til forberedelse, eller hiver læreren det frem under eksaminationen? -
Studienet til Mundtligt eksamen
ForumindlægHejsa Er der nogle der ved om det er tilladt at bruge studienet til mundtligt eksamen, hvis man bruger det i exam mode? Eller vil det blive anset som snyd? -
hf enkelt fag?
ForumindlægHej. Jeg har et par spørgsmål. Er HF-enkelt fag og HF 2 år det samme, hvis man har et minimum antal HF-enkelt fag? Kan man overføre fag man har fået gode karakter i fra STX eller 1.HF til HF enkeltfag? Er der forskel på HF og STX, udover at der er flere A-fag på stx, men de kan dog suppleres ... -
(a-b)^2
ForumindlægJeg er kommet i tvivl om, hvad (a-b)^2 betyder. Jeg ved godt, at (a+b)^2 betyder a^2+2ab+b^2, men jeg kan ikke huske, hvor minustegnet skal være ved (a-b)^2, når man "regner den ud". Kan nogen give et hurtigt svar?Tak... -
I=I0 * a^ x
Forumindlæghvad står I=I0 * a^ x bruges den formel til at finde intensiteten hvad står a for -
Kend kemi 1 2 udgave
ForumindlægHej alle skønne mennesker. Nogen der har kend kemien 1 2. udgave liggende ? -
bestem a og b
ForumindlægHej hvordan er det nu man bestemmer a og b i en eksponential funktion? -
Den omskrevne cirkel
ForumindlægHej studieportalen, er der nogle, som kan forklare mig detajleret hvordan man laver den omskrevne cirkel i en trekant? Jeg vil gerne vise den til min mundtlig eksamen, hvis jeg trække et spørgsmål, som der omhandler dette. Mvh. Signe :) -
Psykologi eksamen - Råd?
ForumindlægHej alle, Jeg har trukket Psykologi C som et af de fag, jeg skal til eksamen i. Eksamensformen er sådan, at vi har 48 minutters forberedelse og at vi så har 24 minutter til selve eksamen inkl. votering. Jeg har aldrig prøvet denne eksamensform før, så jeg vil høre herinde, om i kan give et par g... -
geografi notater og eksamen
ForumindlægHej Jeg skal snart op til geoC. eksamen og mangler notater, så hvis nogle af jer derude har, så må i meget gerne sende dem til min mail. Det er fra bogen "alle tiders geografi", men er det fra bogen "alverdens geografi" er det også fint nok. Jeg har det personligt sådan at j... -
Kemi der haster lidt - beregning af bly(II)oxid??
ForumindlægHjælp hjælp hjælp! Opgavel lyder på: Afstem reaktionsskemaet og beregn hvor mange bly(ll)oxid, der dannes ud fra 100 g. bly. Det afstemte reaktionskema ser således ud: 2 Pb(s) + O2(g) → 2 PbO(s) Er der en der kan finde ud af, at regne hvor mange bly(ll)oxid, der dannes ud fra ... -
AT eksamen
ForumindlægHey allesammen! Jeg skal op i AT eksamen på tirsdag i fagene Historie og retorik med emnet Stasi i DDr. Jeg skal lave en retorisk analyse af filmen "de andres liv". Ville bare høre om nogen af jer har styr på hvilke metoder man bruger i retorik og specielt i sammenhæng med analyse? På f... -
SRP spg mat(A) og fys(A)
ForumindlægHejsa allesammen! Jeg har et par "små" spørgsmål angående mit SRP: Er det meget relevant at beskrive matematisk fuld ud hvordan man kommer frem til løsningerne for andenordens differentialligningen: my'' + λy' + kmy = 0 (1) i forbindelse med Jordskælv og h... -
hjælp til at finde a i ligning
ForumindlægHej nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg finder a i denne ligning: 21 = 7*a^9 ? dette er en ekspontialfunktion! -
Bestem a i potensfunktion
ForumindlægFor ethvert tal a er en potensfunktion f givet ved: f(x)=x^a , x > 0 Bestem a, når det oplyses, at f(2x)=5*f(x) -
Dansk skr eksamen
ForumindlægHey alle. Er der en der skulle have lyst til at se min eksame afl igennem og komme med et seriøst bud på hvad den kan komme til at give ? -
Kan man gå eksamen om?
ForumindlægHej Er der nogen der ved om man på hf kan gå eksamen om, hvis man ikke er tilfreds med sin karakter uden at skulle tage hele faget om? -
AKUT HJÆLP TIL KEMI C (4 opgaver) 😭
Forumindlægjeg har prøvet at lave opgaverne, men jeg har sikkert skrevet alt forkert da jeg ikke forstår noget af det jeg har læst. jeg har taget faget på e-learning, hvilket nok var dumt. jeg vil virkelig gerne ind på min drømme uddannelse så please hjælp, da jeg ikke har nogen til at hjælpe mig med at for... -
Udregning af gennemsnit?
ForumindlægVille lige høre om nogle kan fortælle mig hvilke fag jeg skal regne med i mit gennemsnit? Har/vil afslutte følgende fag inden sommer: Dansk A mundtlig Dansk A skriftlig Engelsk B Mundligt Engelsk B Skriftlig Matematik B Mundtlig Matematik B Skriftlig Biologi B Mediefag C Tysk C Naturvidenskabelig... -
y=b*x^a bestem a og b
ForumindlægEr helt lost i denne her opgave. x 69 160 y 30 314 Denne sammenhæng kan med god tilnærmelse beskrives ved y = b*x^a Bestem a og b. Når til at sætte tallene ind i formlen og det er så det. Håber der er nogen der lige kan skubbe mig i den rigtige retning tak
