Søgning på: livet og kærligheden. Resultater: 11901 til 11920 af 14598
-
Matematik på molekylær biomedicin
ForumindlægHej Har man matematik på bacheloruddannelsen i molekylær biomedicin ved KU, og i så fald, hvor meget og hvor dybdegående er det? -
Det refleksive individ? (Svar hurtigt, tak)
ForumindlægHej alle deruder Jeg har problemer med, hvad der menes med "Det refleksive individ".. Er der nogle kloge hoveder derude bag skærmene som kan hjælpe mig hurtigt?? Tak på forhånd :) -
Jeg er helt forvirret!
ForumindlægJeg er en 16 årig pige, som overvejer at skifte studie. Lige nu går jeg på STX, med linjen Mat A, Biotek A Fysik B. Selv det matematik som vi bare har på C niveau virker som en udfordring for mig. Jeg føler mig så dum, jeg spurgte virkelig mange gange ind til problemløsningen til én af de andre e... -
oplysningstiden
Forumindlæghvad kan jeg kort fortælle om oplysningstiden og forfatterne i denne periode??? jeg kender kun Holberg -
Stil! fucking dårligt der ikk nogen som vil hjælp!!!
Forumindlægjeg skal ha en stil færdig til i morgen og jeg kan bare ik finde på nogen.. er der ikk nogen som vil hjælpe vil seriøst blive glad! den skal hanlde om eventyr be be be... HJÆLP!!! -
Hej alle sammen har virklig brug for hjælp
ForumindlægHej alle sammen har virklig brug for hjælp til at rette min stil og gode ideer til at gør den endnu bedre for stinker til eneglsk og vil gerne forbedrer min karakter På for hånd tak -
Film analyse mode
ForumindlægHvis der er nogle af jer derude der sidder med en analyse model, til film, vil jeg meget gerne have den, det haster ;) tak på forhånd -
studentereksamen i skr. dansk 2007
ForumindlægHej, jeg synes det kunne være lidt spændende at høre, hvad I andre synes om stileemnet i skr. dansk? (Går ud fra at prøven var landsdækkende i dag:o) - hvilket emne skrev i om? Jeg skrev om 1´eren, men synes generelt at det var nogle lidt kedelige emner og ikke de mest saftige tekster... men tro... -
Immunforsvaret/probiotiske bakterier
ForumindlægHej I høj grad er det humane immunforsvar afhængig af probiotiske bakterier? Er det så meget, at vi slet ikke vil kunne leve, hvis vi ikke havde disse i os? -
Let regnestykke (hjælp)
ForumindlægJeg sidder her og gør mig selv forvirret.. Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg regne dette minus stykke ud??? (minus stykke)∨ 62 36 Jeg bliver forvirret over at sige 2 - 6? -
en skilsmissehistorie
Forumindlæghej! jeg er i gang med en fortolkning af "en skilsmissehistorie" og ved ikke hvad jeg skal skrive motivet er.. er der nogen der kan hjælpe mig? -
Dumpet til kemi eksamen
ForumindlægHeej alle sammmen. Jeg er idag (d. 11. juni) dumpet til min kemi eksamen. Det værste ved det hele er, at jeg nok nu ikke kan komme ind på universitet og læse biologi (der står med adgangskrav, at man ska ha kemi B, men burde det så ikke osse være bestået ?) Er der nogen som ved hvad jeg kan gø... -
Odysseen 11. sang
ForumindlægHej. Jeg skal snart til eksamenen og som en del af vores pensu, har vi fået odysseens 11. sang - men jeg har ikke nogle ret gode notet til den, og jeg har svært ved helt at finde ud af den. Det skulle vel ikke være nogen, som kan hjælpe mig med nogle noter til den Så er jeg evig taknemmelig!! -
Fotosyntesens trin 2: calvin cyklus
ForumindlægHej, kan I hjælpe med at vælge det korrekte svar til det vedhæftede spørgsmål? -
Skift fra medicin til biofysik
ForumindlægEr det muligt at lave om på reglerne, så jeg kan starte på biofysik i stedet for medicin? Jeg er blevet optaget på medicin i Aarhus. Studiestart for både medicin og biofysik er d. 3. september. Der er stadige ledige pladser på biofysik på KU -
Hvordan gjorde du?
ForumindlægSkal op til religionseksamen i morgen og føler mig også ret god rustet hvad angår baggrundsviden. Kunne god imidletid godt tænke mig at vide hvordan i, der har været oppe, fremlagde jeres tekst. Altså hvilken fremgangsmåde benyttede i? Og hvis i kan forklare lidt om hvordan i formidlede jeres ko... -
er der nogen der er så flinke at de lige gider og tjekke min engelsk stil/tekst igennem?
Forumindlæger der nogen der er så flinke at de lige gider og tjekke min engelsk stil/tekst igennem? jeg har vedlagt filen :-D på forhånd tak! -
Ekspotentielle funktioner
ForumindlægHej noglen der forstår opgaven her? på forhånd tak 1 Bestem vækstraten for såvel den sorte som den blå 2 forklar, hvorfor du skal finde fordoblingskonstanten for den blå funktion og halveringskonstanten for den sorte funktion 3 bestem henholdvis halverings- og fordoblingskonstanten ved aflæs... -
At gange gennemsnittet med 1,08
ForumindlægHvor mange A niveaus fag skal man have før man kan gange gennemsnittet med 1,08? -
Psykologiske gys - mediefag
ForumindlægHej Nogle der kan hjælpe mig med at definere "det psykologiske gys"? Jeg er kommet meget itvivl om hvad det egentlig er. (Skal bruges til eksamen i mediefag) På forhånd tak.
