Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 11941 til 11960 af 109300
-
analyse-delen. Afsætning A, Engelsk A.
ForumindlægHej jeg er igang med SRP og mit område er Danmark/USA - kulturforskelle indenfor fastfood og er virkelig kommet i tvivl om min opgave! Jeg begyndte med at lave hofstedes modellen men da jeg læste min analyse opgave igennem var jeg sikker på der var noget forkert. Så ville høre om der var en venl... -
SRO opgave - Samfundsfag og Engelsk. Søger hjælp til rettelse.
ForumindlægHej. Er der en, som har tid til at sætte sig ned og rette min SRO opgave? Den er ikke 100% færdig. Der skal rettes stavefejl, kommafejl osv. Jeg tager også gerne imod forbedringer mm. Håber virkelig at der er en, som kan hjælpe. Jeg kender nemlig ikke selv en, som kan rette den. (opgaven er vedhæ... -
Engelsk the white man's burden - please hjælp!
ForumindlægWhat is it today’s reader finds so repugnant about Kipling’s poem? If you were a citizen of a colonized territory, how would you respond to Kipling? Compare with the view of the Britons and their relationship to the world found in James Thomson’s ‘Rule Britannia’ ... -
b) Hvad hedder kønshormonerne hos hhv. kvinden og manden, hvilken funktion har de, og hvor dannes de?
ForumindlægHvad hedder kønshormonerne hos hhv. kvinden og manden, hvilken funktion har de, og hvor dannes de? -
b. Forklar hvad oxidation betyder i forhold til en primær, sekundær og tertiær alkohol.
ForumindlægPlease help me x_x -
Jeg mangler Del prøve 1 B-niveau 2014 STX
ForumindlægHej allesammen :) Jeg mangler Del prøve 1 B-niveau 2014 STX. Det ville være fantastisk, hvis nogen herinde har den og vil dele den med andre. evt. henvis til hjemmesider, hvor prøven er tilgængelig. På forhånd tak -
tilbydning af mat c og b lektier hjælp i hele uge 24
Forumindlæghej alle jer som vil fin pusse jeres mat lige før eksamen. Har overstået eksamen i matematik B, så tilbyder lektier hjælp i den uge der kommer nu til en ret fornuftig pris. Det vil forgå i Århus. mail mig på [email protected] -
i en trekant ABC og A^1B^1C^1 er vinkel A = vinkel A^1 og vinkel B= vinkel B^1. envidere er AC=2 og A^1C^1=6. arealet af trekanten A^1B^1C^1 er 21. beregn i ...
Forumindlægi en trekant ABC og A^1B^1C^1 er vinkel A = vinkel A^1 og vinkel B= vinkel B^1. envidere er AC=2 og A^1C^1=6. arealet af trekanten A^1B^1C^1 er 21. beregn i trekant ABC længden af højden fra vinkel B -
Mangler jeg et fag? -hjælp!
ForumindlægHej Studi Håber I lige kan hjælpe, for er lidt i tvivl. Jeg har haft eller har følgende fag på STX: samf A, eng A, fransk A, historie A, dansk A, biologi B, drama C, religion C, idræt C, oldtidskundskab C, fysik C, matematik C, naturgeografi C, filosofi C. Som udgangspunkt havde jeg samf på b-ni... -
Ret 400 ord Engelsk ple Jeg vil virkelig sætte pris på det ^_^
ForumindlægEr der nogen professionel som kan rette mine 400 ord så jeg kan se mine fejl fordi så kan jeg se forskellen så jeg ikke gøre det igen min lærer sagde jeg skulle finde nogen som var gode til engelsk. Jeg vil blive mega glad for og sætte pris på det. ^_^ ple Komma og forståelse er det meste. Mi... -
Andengradspolynomier Bestem a eller b så ret linje har netop et skæringspunkt
Forumindlægvedhæftet. Er det meningen, at jeg skal løse andengradspolynomiet og de to x værdier jeg får skal jeg så bruge for at isolere i de rette linjer? -
Jeg er ret dårlig til Engelsk så vil bare håber om der var nogen som vil rette mine 22 linjer ple :) skal vis det i morgen
ForumindlægHåber bare om nogen vil rette mine 22 dårlige Engelsk sætninger :) -
Hjælp med matematik !!!
ForumindlægHej Jeg har lavet denne delopgave fra HF matematik b-niveau 2011 Jeg ønsker, at I herinde kan give mig en respons med en karakter/procentvis af opgaven, tak Kommentere alt det I vil om den ! Det har taget 45 minutter. -
Bestem koefficienterne a , b og c i polynomiet p(z)
ForumindlægJeg sidder og bryder hovedet med den her (se vedlagte fil) Jeg kan ikke rigtig komme igang... s_3=9 -
Ernie Breaks - short story
ForumindlægHej alle, Jeg er i gang med at lave en aflevering i engelsk, fra studentereksamen 2013 og har valgt B'eren som hedder "Ernie Breaks". Jeg mangler noget inspiration - er der nogle der har lavet den og evt. kan sende? :) Tak! -
Søger en lektiehjælper til 24-timers eksamen (Biologi B, STX 3.g) i Aarhus
ForumindlægHej! Jeg er en 3.g'er som søger en lektiehjælper som kan hjælpe mig med min 24-timers eksamen (Biologi B) i Aarhus. Bemærk at jeg søger en lektiehjælper som er dygtig til biologi. Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det. Skriv venligst en privat besked for mere info. Mvh. -
Søger hjælp til biologi b 24'timers eksamen 3.g
ForumindlægHej! Jeg er en 3.g'er som søger en lektiehjælper som kan hjælpe mig med min 24-timers eksamen (Biologi B) i København. Bemærk at jeg søger en lektiehjælper som er dygtig til biologi. Jeg vil selvfølgelig gerne betale for det. Skriv venligst en privat besked for mere info. Mvh. -
y=a/x som (x²/a²)-(y²/b²)=1 ???
ForumindlægHej er igang med min SRP opgave men er løbet ind i et problem. Jeg kan ikke se hvordan jeg skal vise at formlen y=a/x kan skrives på forlen (x²/a²)-(y²/b²)=1 Jeg håber meget at der er nogen der ved hvordan dette skal gøres og gerne inden alt for længe, da jeg snart skal aflevere. på forhånd tak ... -
SRO Kemi B Hvilke emner er relevant at skrive om?
ForumindlægHej, Jeg skal skrive en SRO på KEMI B og FYSIK B Jeg er virkelig dårlig til kemi og kunne godt tænke mig at få en smule hjælp med hvad der kunne være relevant at tage med. Jeg har vedhæftet en fil med de emner han har forslået. Det skal fylde ca. 3 sider. Her er Opgaveformulering: Formålet med ... -
Spørgsmål om Studieområde
ForumindlægHej, Jeg er ikke sikkert om det er rigtige sted at stille min spøgrsmål. Jeg vil gerne spøger om uni-uddannelser. Jeg har færdiggjort midicine uddannelse i mit hjemland, og vil gerne start forfra her i Danmark på Dansk. Hvad er krav før man kan start? Tak på forhånd.
