Matematik

Hjælp med matematik !!!

27. juni 2014 af bjerg11 (Slettet) - Niveau: B-niveau

Hej 

Jeg har lavet denne delopgave fra HF matematik b-niveau 2011

Jeg ønsker, at I herinde kan give mig en respons med en karakter/procentvis af opgaven, tak 

Kommentere alt det I vil om den  ! 

Det har taget 45 minutter.  

Vedhæftet fil: Dokument1.docx

Svar #1
27. juni 2014 af bjerg11 (Slettet)

Her er opgavesættet 


Brugbart svar (0)

Svar #2
27. juni 2014 af Andersen11 (Slettet)

#1

Vær opmærksom på, at der blev givet opgavesæt i HF Mat B 3 gange i 2011. TIlsyneladende drejer det sig om dette opgavesæt

http://www.uvm.dk/~/media/UVM/Filer/Udd/Gym/PDF11/111209%20hfe113%20MAT%20B.ashx

Opg 1 er korrekt.

Opg 2 ser ud til at være korrekt, men forklaringen omkring spm. nr 2 er mangelfuldt formuleret.

Opg 3 er korrekt.

Opg 4. Man kan ikke angive de præcise værdier for 2.-gradspolynomiet koefficienter. Man skal angive fortegnet for hver af konstanterne a, b, c og d ud fra grafens udseende og placering i koordinatsystemet, og svarene skal begrundes. Det er ikke gjort her.

Opg 5. Funktionen i svaret er en korrekt stamfunktion til integranden i det opgivne integral. Men svaret er ufuldstændigt, da der ikke er angivet den arbitrære integrationskonstant.

Opg 6 er korrekt, men man angiver normalt en tangentligning på formen  y = ax + b .

Forklaringerne bør være mere udførlige.


Skriv et svar til: Hjælp med matematik !!!

Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk? Klik her for at oprette en bruger.