Engelsk
Ret 400 ord Engelsk ple Jeg vil virkelig sætte pris på det ^_^
Er der nogen professionel som kan rette mine 400 ord så jeg kan se mine fejl fordi så kan jeg se forskellen så jeg ikke gøre det igen min lærer sagde jeg skulle finde nogen som var gode til engelsk.
Jeg vil blive mega glad for og sætte pris på det. ^_^ ple
Komma og forståelse er det meste.
Min lærer siger at mit engelsk er som direkte dansk så bare gerne se hvordan i vil have skrivet det. :)
Svar #1
07. februar 2015 af Soeffi
Into the Wild is about the young guy Christopher McCandless who after completing university donate his savings away to charity....måske: Into the Wild is the story about young Christopher McCandless who after graduation from university donates his savings to charity.
After that, he travel away from his family and friends without, say goodbye...måske: He then leaves family and freinds without saing goodbye.
He disappears without a trace, however we are allowed to get on his trip, which eventually end up in the wilderness. The film is bassinet on a true story...måske: The film about his trip into the wilderness is based on a true story.
Svar #3
08. februar 2015 af Stygotius (Slettet)
5 timer siden af Soeffi
Into the Wild" is a story about the young guy Christopher McCandless who after completing university donates his savings away to charity....måske: "Into the Wild" is (the) a story about one young Christopher McCandless, who after graduation from university donates his savings to charity.
After that, he travel away from his family and friends without, say goodbye...måske: He then leaves his family and (freinds) friends without (saing) saying) a goodbye.
He disappears without a trace, (however), but we are however (are) allowed to get on his trip, which (eventually end up in) takes us into the wilderness. The film is bassinet on a true story...måske: The film about his trip into the wilderness is based on a true story.
Skriv et svar til: Ret 400 ord Engelsk ple Jeg vil virkelig sætte pris på det ^_^
Du skal være logget ind, for at skrive et svar til dette spørgsmål. Klik her for at logge ind.
Har du ikke en bruger på Studieportalen.dk?
Klik her for at oprette en bruger.