Søgning på: engelsk stil om sport. Resultater: 12121 til 12140 af 48931
-
Susanne Bier HJÆLP!!
ForumindlægHej. Jeg skal skrive studieretningsprojekt mediefag/engelsk - jeg vil gerne skrive om susanne bier. Så ville høre om der er nogen der har ideer til et emne eller vinkel der omfatter susanne bier med henblik på både mediefag og engelsk ? Håber meget :)!! -
hader det
Forumindlæghver gang når vi får stil tilbage får jeg kun 7 og ikke afvide hvad jeg skal gøre for at få 10. når vi aflevere essays og store opgaver får jeg altid 10 men med stile aldrig. nogle der vil kigge på en eller fortælle mig hvad de tror det kunne være -
Har indtrængende brug for en vurdering af et essay
ForumindlægHejsa jeg har skrevet et Essay om dansk oplægget i 2007 kaldt "Masker" Jeg har virkeligt brug for at få en vurdering af min stil, altså hvor den ligger på karakterskalaen Angående selve skriveprocessen - Jeg læste oplægget og følte mig ret tændt på opgaven fra starten af, men jeg val... -
Drivhuseffekt
ForumindlægJeg har fået en opave stillet i fysik omkring global opvarming/drivhuseffekt, og en af opgaverne lyder på at forklare hvorfor iset i en vandkande i et drivhus ikke smelter, når isen ved polerne gør. - Selvom jeg sagtens kan skrive lange forklaringer omkring drivhuseffekten osv, så kan jeg ærlig ... -
rettelse
Forumindlæger der nogen der gider og rette de sætninger som jeg har oversættet på engelsk 1)he sit and see television 2)my father running in the wood every day 3)while we drove home, the car break down 4)the pupils sits and discus about their teacher. 5)Lisa walks in the street, then she meet some old frie... -
Hjælp til grammatiske fejl
ForumindlægHej alle:) Jeg har forsøgt mig med en fri stil i engelsk, men er ikke særlig god til engelsk grammatik.. Ville derfor høre om der var nogle der bare gad bruge 5 min på at skimte de værste grammatik fejl igennem? På forhånd tusind tak:) I am a lonely man. My wife has left me for eight years ago... -
Rettelse af kort oversættelse, tak
ForumindlægHej. Dette er første gang jeg benytter mig af Studieportalen dk. Er der nogle som kan kigge efter min oversættelse for eventuelle fejl? Engelsk oversættelse: Dansk -> Engelsk. Intet barn skal skamme sig over at være afrikaner. Det må være et af de slogans Sydafrikas nye præsident holder mest a... -
Hvad gør jeg?
ForumindlægJeg har lige læst min engelsk stil igennem fra engelsk skriftlig eksamen, og jeg synes virkelig det er noget lort det, som jeg har skrevet! Jeg har ikke fået rettet den ordentligt igennem, da der er trykfejl, og der er ord, som mangler, hvilket gør mig bekymret for, om jeg overhovedet får over ... -
Statistik Tutor søges i KBH
ForumindlægHej Jeg har en statistik eksamen jeg SKAL bestå til sommer 2014 i forbindelse med en optagelse på HA almen på CBS. Jeg søger derfor privat tutor i weekenderne med opstart i Februar. Det er et kæmpe plus hvis du kan statistik termerne på engelsk, da eksamen er på engelsk. Det drejer sig mere spe... -
klage over karakter
ForumindlægJeg har lige fået et 8-tal i english, hvilket jeg er meget vred over...Jeg havde ellers regnet med at komme op på et 10tal eftersom jeg var en af de kun 3 aktive i timerne og fik 9 sidst...Da jeg selv opfatter det som dybt uregelmæssigt har jeg tænkt mig at klage, men på hvilken måde kan jeg få æ... -
Optagelsesprøven :(
ForumindlægNogen der har været til optageselsprøven og som kan fortal at hvordan det er ?? Jeg er virkelig meget bekymret og nervøs, er virkelig bang for hvis det er svært og jeg ikke kan klarer det -
Ret oversættelse.
ForumindlægHej jeg har fået en tekst på engelsk, som skal oversættes til Dansk. Jeg har lavet det, men vil gerne have at nogen af jer derude vil rette den og finde mine fejl :) på forhånd tak : Christmas is Britain's most popular holiday. Its traditions and early ceremonies were rooted in pagan beli... -
Sætningsoversættelse på nettet
ForumindlægFandt på et tidspunkt en hjemmeside herinde som kunne oversætte hele sætninger til Engelsk.. Men kan ikke finde siden længere.. Så hvis der er nogen der lige ved hvad det er for en så skriv lige.. :) Tak.. -
rettelse til en kort spansk resume
ForumindlægElisa er spanier og bor i Madrid. Hun er 39 år og er gift med Fernando. Sammen har de en dreng der hedder Fernandito. Elisa arbejder som statsansat på det offentlige ministerium. I fritiden beskæftiger hun sig med familien, men tager også til koncerter, teatre og biografer. Indimellem studerer hu... -
Personling udstråling - mundtlig eksamen
ForumindlægFind flere eksamensrelevante sider her Guides Guide til mundtlig eksamen Brug din læsegruppe til mundtlig forberedelse Sælg dig selv til mundtlig eksamen - Personlig udstråling Test dig selv Test dig selv i pensum ”Har du en god røv, så er det med at vise den frem til eksamen.” Såd... -
Rettelse af et 200 ords resume
ForumindlægGrowing up – The Shining Mountain The article is about a girl name Caroline Wozniacki, she is 11 years old and come from Herfølge. She goes on the Herfølge School in 5. Grade. She is one of the best tennis players in Europe but she can end up being world-famous. She is very ambitious, targeted a... -
Kopiere ordbog?
ForumindlægMå man gerne kopiere dansk-engelsk ordbog ind til ens word-program og bruge den til eksamen, er det snyd eller er det lovligt? -
hvad er "paper" genren på dansk
Forumindlægjeg har fået en oppg hvor jeg skal skrive "a paper" i forbindelse med en engelsk opg. hvilken genre er det på dansk?? -
Engelskbog med grammatikregler (paragraffer)
ForumindlægHej, På mit gamle gymnasium havde vi, udover et øvehæfte, også en bog med grammatikregler, skrevet med paragraffer, i engelsk. Det har vi desværre ikke på mit nuværende, og jeg kan ikke huske hvad bogen hedder. Jeg kunne virkelig godt bruge den i undervisningen, da vores nuværende opgavehæfte he... -
HHX, HTX eller STX?
ForumindlægHej jeg ved ikke hvad jeg skal vælge efter 9.klasse så jeg tænkte om i kunne hjælpe mig. Jeg vil gerne være noget med Business eller Marketing/Management Noget i den stil.. Hvilke af disse(HHX,HTX ELLER STX) kan jeg vælge hvis jeg vil studere noget med Business osv.. Kan man også tage STX? Hvilk...
