Søgning på: dan turell gennem byen en sidste gang. Resultater: 12281 til 12300 af 127115
-
Hvornår får man læseferie i 9 klasse?
ForumindlægHejsa. Som overskriften viser, hvornår får man læseferie i 9 klasse - og hvornår fik I? Hvis det er forskelligt til skole til skole. På forhånd tak! -
differentiere
Forumindlæghvordan differentierer jeg denne OA=2*(a2+a*(V/a2)+a*(V/a2 )) -
Fedtstoffer (triglycerider)
ForumindlægHejsa. Jeg skal ud fra følgende billag (vedhæftet) forklare opbygningen af triglycerider. Det eneste jeg kan komme i tanke om er følgende: Ttriglycerider er en af de typer fedtstoffer der findes, som består af tre fedtsyrer, som er bundet til en glycerolmolekyle via esterbindinger. Selve glycero... -
osmose og diffundering
ForumindlægHar brug for nogen, som lige kan se på min rapport omhandlende osmose og diffundering. Tror jeg blander disse to begreber rundt et par steder. Men det er lidt svært, og en på afstand kan nok se det bedre. Det er ikke en frygtelig lang rapport. Jeg har forsøgt at gøre den mest mulig kortfattet med... -
Den barmhjertige samaritaner
ForumindlægHej. Jeg er i gang med at analysere "Den barmhjertige samaritaner" og er gået i stå ved tema. Ved budskabet har jeg skrevet: "At man skal hjælpe dem, der har behov for hjælp, uanset hvem de er", men hvis der er nogen, der har noget at tilføje der ville det også være super.... -
Rationel funktion
ForumindlægR(x) = x2 /(x3-1) Bestem partialbrøksfremstillingen. Jeg har lavet mange af de her slags opgaver og hver gang er det en ny type. Opslitningen er vel på formen A/x + (Bx+C)/? Nogen der vil vise mig hvordan det skal gøres? -
Hjæælp.. innovations eksamen!!
ForumindlægHej alle! Jeg skal til eksamen i innovation, og jeg er lidt på bar bund lige nu. er der nogle som kan hjælpe med nogle gode råd til hvad man skal komme ind på til eksamen?? og hvad man evt. kunne gøre af kreative ting? Jeg håber der nogle der kan hjælpe mig lidt i gang :) -
kemi eksamesæt
ForumindlægHeeej super søde mennseker.. Jeg har brug for jeres hjælp endnu en gang... Jeg har brug for Kemi sTX A OPGAVESÆT FRA EKSAME 2010 og 2011. Det haster virkelig.. Håber i kan hjælpe... -
DET HASTER!!! klorofydannelsen!!!
ForumindlægHej søde mennesker jeg skal op til eksamen på mandag hvor i eksamespørgsmålene gentagen gange er blevet spurt - Diskuter vævet og lysets betydning for ”Klorofyldannelsen hos normalhvede”. jeg er helt lost håber nogen vil hjælpe -Mange tak :) -
Spansk
ForumindlægNu har jeg forsøgt uenderlige gange og det syntes stadigvæk at være umuligt, at oversætte "Mit tredje arbejde går ud på at gøre rent ude ved en familie"... Nogen der vil hjælpe???! Det skal bruges til en stil.. -
Planteceller og fotosyntese
ForumindlægHey x Jeg er i fuld gang med min biologi rapport, MEN jeg har lige et par spørgesmål! - Er det rigtigt at planteceller laver fotosyntese for at omdanne sollys til atmosfære? - Hvad kan man skrive til en hypotese om osmose? HJÆLP TAK! -
Puppet State (HASTER!)
ForumindlægHeej (: Jeg er i gang med at lave en rapport i samfundsfag om styreformer og jeg kunne godt bruge lidt hjælp (: En af mine styreformer er Puppet State/Puppet tilstand og jeg ved ikke så meget om det så jeg ville blive rigtig glad hvis der var bogen der kunne fortælle mig lidt om denne styreform.... -
fejlmelding på \my
ForumindlægHej Jeg vil gerne skrive det græske bogstav my, men jeg får en fejlmelding hver gang. Det jeg synes er underligt er bare, at jeg ikke får fejl hvis jeg f.eks. skriver \kappa eller \iota. hvad er det er er galt? -
Hjælp med denne sætning!
ForumindlægJeg har svært ved at lave denne sætning til tysk... Sætter stor pris hvis nogen hjælper mig TAK PÅ FORHÅND Det tyske mandskab fra München bliver også kaldt "de tyske rekordmestre" da de har vundet flere gange end alle de andre tyske fodboldklubber. -
Mindske antallet af socialt udsatte
ForumindlægHej, Jeg sidder og er i gang med min SRP, hvor jeg skal diskutere, hvordan man generelt kan mindske antallet af socialt udsatte i Danmark. Hvis der er nogen, som har nogle gode forslag eller indfaldsvinkler vil jeg være meget taknemmelig. På forhånd tak :) -
Vis, at v=w uanset, hvor på parablen punktet P ligger.
ForumindlægHey, jeg er i gang med en matematik opgave. Jeg har løst a dvs. jeg har bestemt vinklerne ved vektorregningm men jeg kan simpelthen ikke finde ud af b. Jeg håber i kan hjælpe os- -
DNA - HJÆÆÆLP! haster
ForumindlægHej jeg er i gang med at lave en aflevering om dna-tests og jeg skal selvfølgelig have et teori afsnit... jeg er blot i tvivl om hvad man kan have med i et teoriafsnit om dna test? Og nogle der kort og pædagogisk vil fortælle mig lidt om hvad DNA helt præcis er for noget -
Engelsk novelle
ForumindlægHej jeg skal om lidt i gang med min novelle, men jeg mangler lige det sidste for at komme i gang. Jeg har styr på, eksempelvis, anslaget, slutningen, og selve rygraden for min historie. Mit problem er lidt, at jeg er begyndt at være meget beskrivende når jeg skriver, skal siges det er lang tid... -
Demokratisering
Forumindlægjeg er i gang med en projektopgave, og har virkelig brug for hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hvad kræver der for at et land kan få demokrati? Tak på forhånd!:) -
Bestem tallene a, b og c
ForumindlægHej. Hvordan skal denne type opgave løses? Jeg er i gang med at øve typeopgaver og denne kommer meget ofte. Jeg har vedhæftet opgavebeskrivelsen. Tusind tak på forhånd.
