Søgning på: fransk eksamen mundtlig. Resultater: 12401 til 12420 af 42938
-
Hvordan??
ForumindlægHey mennesker! Jeg skal til mundtlig danskeksamen her om nogle uger, mere eller mindre en månede, men det er min første mundtlige eksamen ever, og min lærer er mega lort til at hjælpe mig. Jeg aner ikke hvordan man laver en dispotion til dansk. Jeg har lavet nogle i fransk og engelsk, m... -
Usikkerhed omkring metoder til min AT eksamen. hjæælp
ForumindlægHej. Min at eksamen er lige rundt om hjørnet, og er i tvivl omkring nogle punkter, som jeg gerne vil have styr på. Problemformulering Hvorfor har nutidens unge brug at iscenesætte sig gennem nyere medier, og hvordan bliver de iscenesat? Problemstillinger 1) Hvordan karakteriserer Anthony Gidden... -
Hvilke type emner er det man kan trække til mundtlid dansk eksamen?
ForumindlægDumt spørgsmål, men jeg kan ikke huske hvilke emner det er man kan trække til dansk eksamen. Noveller Udpluk fra romaner Lyrik Digte Er der flere? -
hænger sammen med det skrftl?
ForumindlægHej hej Jeg ville spørge folk, der ved noget om dette. Er det sådan det hænger sammen, at lærerer giver mundtlige karakterer ud fra skriftlige. Jeg spørger fordi, jeg siger mere end min sidekammerat, hun har fået 9, hvor jeg har fået 7- Men hendes stile er gode. Men er lam i timerne.. Hvad ske... -
Biologi B eksamen - Evolution. Vigtigt!
ForumindlægHej derude! Jeg står og skal op til bio b eksamen imorgen, og jeg har trukket temaet evolution, og mit emne er livets opståen og udvikling. Jeg skal forberede en fremlæggelse med fokus på livets opståen og udvikling, ved at tage udgangspunkt i vedlagte bilag og i eventuelt relevant ekspe... -
Tæller årskarakter med om dumper dansk eller ikke?
ForumindlægHej Jeg har dumme mig lidt og fået 02 i skrifeligt dansk her til eksame karaker. Jeg skal også op til mundtlige eksame om ikke så længe, og hvis jeg nu kommer til at kludre i det og får under 02 Tæller års karakerne så med, fik 7 både i mundtlig og skriftligt i gennemsnit om hvorvidt jeg best... -
Erfaringer med at klage over sin eksamens-karakter?
ForumindlægJeg dumpede i en eksamen i dag (00), og det mest ironiske er, at jeg selv sad med følelsen, at jeg ihvertfald ville få 4-7 stykker. Altså det ikke dårligt, og det gjrode de heller ikke udtryk for, men det heller ikke fantastisk. Jeg har læst bedømmelseskriterierne for det pågældende fag, og jeg m... -
gamma's bølgelængde? (eksamens rapport)
Forumindlægjeg skriver teori til min fysik eksamen's projekt lige pt. og det omhandler farver og lyset brydning samt spejling. lad mig starte med at tage fat på farver: jeg har fundet farvernes bølgelængde osv. men jeg faldt over en artikel der beskriver kort de bølger der ligger uden for farvespektra... -
Biologi/kemi eksamen mandag d. 14/12
ForumindlægHey sp. Jeg har virkelig brug for jeres hjælp inden min eksamen. Jeg har afleveret en rapport, men er stadig ekstremt usikker på tre spørgsmål samt at jeg sikkert har skrevet et eller andet fucked diverse steder :) 7. Opskriv det afstemte reaktionsskema for fotosyntesen og angiv struktur og p... -
engelsk skriftlig eksamen 24 maj 2017
ForumindlægHej amigos fra studieportalen! Jeg har været oppe i engelsk eksamen idag, hvor jeg valgte at besvare A, en analyse af "Smile" af Roddy Doyle. Jeg følte virkelig det gik dårligt og vil gerne bekræfte om jeg var helt galt på den eller om det er noglelunde ellers stresser det mig bare!! Så... -
Analyse 0
ForumindlægStuderer matematik og har pt. et fag kaldet analyse 0 med mundtlig eksamen. Ville høre om andre har haft erfaringer med faget og kunne fortælle lidt om hvordan det gik og om den tilhørende eksamen, som jeg er lidt usikker på hvordan jeg skal forberede mig til. -
HJÆLP TIL BILLEDEANALYSE (DET GYLDNE SNIT) DANSK EKSAMEN I MORGEN!
ForumindlægJeg har lige et spørgsmål vdr. billedeanalyse til dansk eksamen! Jeg har to billeder jeg har analyseret, men jeg kan ikke finde ud af det gyldne snit, det ser nemt ud, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det på mine to billeder Det første er Erik Henningsens 'Sat Ud' Det andet er Lau... -
STX Biologi A Eksamen 24. maj 2017
ForumindlægNogen som har det her eksamens sæt færdiglavet? -
SAMF. A EKSAMEN - ØMU KRISE OG INTERNATIONAL ØKONOMI
ForumindlægJeg vil høre om der er nogen derude der vil hjælpe mig med min 24-timers eksamen i samfundsfag!! Jeg har om emnet Globalisering og international økonomi og har fået en række artikler om hvordan EU skal klare sig ud af krisen og hvordan Tyskland taler for en monetaristisk strategi og Frankrig ... -
et lille spørgsmål, men mega vigtigt. Eksamen i morgen!!
ForumindlægJeg har skrevet således. Men hvordan har OT noget med energi at gøre? på forhånd TAK!! CO2 er en kemisk forbindelse mellem kul og ilt, som opstår under forbrænding af kulstofholdigt materiale, hvor forbrændingen har rigelig tilgang af ilt. Denne afbrænding, som danner CO2, er en afbrænding af fos... -
vinkel mellem linje og y-akse, haster eksamen i morgen
Forumindlæghej, er der nogen der kan hjælpe mig, jeg har ledt over alt hvordan man skal finde skal finde en vinkel mellem en linje og en y-akse og for den sags skyld også en x-akse. håber der er en der kan hjælpe. -
Hvor lang tid må vi snakke til AT-eksamen?
ForumindlægHej guys. Jeg skal til årsprøve i AT, og jeg vil bare høre.. hvor lang tid har vi til at snakke selvstændigt? Jeg ved det er bedst at kunne snakke så selvstændigt som muligt, uden at de skal stoppe en for meget og hjælpe en. Mit oplæg er godt 12 minutter, er det for meget? Jeg har hørt at der e... -
Mdt. eksamen i Engelsk B - at perspektivere.
ForumindlægHejsa. Hvis man skal perspektivere en tekst til nogle andre, hvad er det så man lige skal sige? Som det er nu har jeg næsten ikke noget overblik over de opgivet tekster, og jeg vil derfor spørge, hvor godt det er nødvendigt at sætte sig ind i dem? -
Medicin - Gns af samlede karakterer eller adgangsgivende eksamer?
ForumindlægKort og simpelt spørgsmål. Gns. på medicin er det udregnet udfra snittet på de adgangsgivende eksamer (Altså matA, KemiB,FysikB) osv. eller er det det samlede snit fra studentereksamen? Hvis det er det samlede snit man går udfra, har man så ikke en uretmæssig fordel, hvis man som jeg færdiggør mi... -
Hvordan et gen normalt kommer til udtryk - hjælp - haster eksamen i morgen!!
ForumindlægJeg har til min biologi eksamen fået spørgsmålet Hvordan kommer et gn normalt til udtryk? Og nu har jeg svaret på det, men nu er jeg kommet i tvivl og tror jeg er galt på den. For jeg har svaret sådan noget med øjenfarve og dominante og recessive gener. Men så har jeg læst noget om det et andet...
