Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12441 til 12460 af 109300
-
Kombinatorik
ForumindlægHej, Dette spørgsmål indgår i sandsynlighedsregning Jeg er lidt lost her!...Hvis nu der står: K(13,4) = 715.....Jamen Hvordan er man nået frem til tallet 715??? -
Hvilke fag skal jeg mon op i?
ForumindlægJeg har lige fået 3 skriftlige eksamener offentliggjort: Dansk (A), Kemi (A) og Matematik (A). Sidste år var jeg op i 3 eksamener - altså mangler jeg kun 4 eksamener, hvis vi antager, at man skal op i 10 i alt. Hvor stor er chancen så for, at jeg kommer op i Historie (A), Engelsk (B), Religio... -
STUDENT 2008
ForumindlægSå er der jo nogen som bliver studenter om ikke så længe :D Men jeg har lige et spørgsmål; hvor lang tid går man med huen efter man har fået den. Jeg tror seriøst at jeg aldrig tager min af hehe ;D Held og lykke med eksamen allesammen (Også jer der har nogle år tilbage endnu):) -
Haster
ForumindlægJeg sidder og er ved at lave en opgave i biologi som hedder giftstoffet rotenon. Men jeg kan ikke finde ud af b og c er der nogen der kan hjælpe?? Det er en opgave fra 2003i august -
Valgfag eller at trække et fag op?
ForumindlægHej. Jeg går i øjeblikket i 1.g på en STX-uddannelse. Jeg skal vælge et valgfag til 2.g og til 3.g. I øjeblikket ved jeg ikke, om jeg vil trække engelsk op på A-niveau i 3.g eller om jeg bare skal vælge et valgfag på c-niveau... Er der nogen der kan give en klar forskel på engelsk b-niveau og a-... -
3g's opgaver
ForumindlægHvordan er det gået med 3g's(og 2hf's for den sags skyld) opgaverne i det danske land? Selv fik jeg 10 i engelsk om Hamlet -
Rettelse til eksponentieludvikling
ForumindlægHej. Jeg har regnet denne opgave ud, men er usikker på om den er rigtigt, nogen der gider, at tjekke om det er sådan den skal beregnes, Tak på forhånd :) På en arbejdsplads var timelønnen i 2001 174,85kr. i timen, og i 2002 var den 178,88kr. i timen. Hvad vil timelønnen være i 2011, hvis det foru... -
tal og regning hjælp
Forumindlægjeg forstår ikke det her er der nogle der kan hjælpe det kommer her: OPGAVE 17 At gange med 11. A Forklar, om det at gange et tal med 11 er det samme som at gange med 10 og så lægge tallet til. Giv eksempler. B Forklar, hvorfor man i nogle tilfælde kan gange et tocifret tal med 11 ved at fi... -
Kan jeg blive optaget?
ForumindlægHey, jeg er i en situation, hvor jeg tænker over om jeg kan blive optaget på KU eller ej. Jeg ville gerne søge ind på det kemiske fakultet, dog tænker jeg igen over om jeg kan blive optaget eller ej. Som I nok ved at 3.G'erne har fået skriftlig eksamens karakter tilbage og kemi uddannelsen ... -
AT om Heysel eller Hillsborough?
ForumindlægEr det nogen, som har Heysel eller Hillsborough som emne i årets AT om katastrofer? :-) Hvis der skulle være nogen, ville jeg lige høre, om I vil dele jeres problemformulering og problemstillinger til emnet? Jeg har selv om Hillsborough, og har overvejet en problemformulering som lyder: &qu... -
Vil have nogle fejl, der kan rettes
ForumindlægHej alle sammen. Leder efter nogle fejl, som jeg kan rette dvs kongurensfejl, artikel..... Skal forberede mig til en skriftlig eksamen Har prøvet at lede lede efter nogen, men vil gerne have flere Håber i kan hjælpe -
Litteratur om Socialdarwinisme.
ForumindlægJeg skal skrive AT synopsis om Socialdarwinisme, og mangler derfor noget litteratur om dette emne. Er der nogen der har et godt forslag til noget litteratur jeg kan bruge? Og hvis der er nogen der har en god vinkling på dette emne, må i meget gerne komme med forslag, har ikke helt besluttet mig f... -
En symmetrisk terning kastes en gang. Find sandsynlighederne for hver af følgende hæn delser: A. man får et ulige øjental B. man får ikke en 6'er C. man...
ForumindlægEn symmetrisk terning kastes en gang. Find sandsynlighederne for hver af følgende hæn delser: man fa°r et ulige øjental man fa°r ikke en 6'er man fa°r hverken 3 eller 4 øjne. har brug for hjælp til denne opgave:) med forklaring på tekst -
hjælp det haster
Forumindlæghej jeg skal op til engelsk eksamen, her på fredag, og jeg har svært ved at snakke, fordi jeg ikk er så god til engelsk, evt. der er nogele der kan hjælpe? Ps. har virkelig brug for det:( -
Småord
ForumindlægOkay, et par småord jeg skal ha hjælp t at oversætte til engelsk for har ingen ordbog. Hvordan siger man bl.a på engelsk? Og hvordan kan man oversætte "på nippet til at forkludre situationen" -
Valgfag??
ForumindlægHej alle sammen, Jeg går i 2.g på linjen Bioteknologi A, Matematik A og Fysik B. Jeg skal her om meget snart vælge valgfag og vil virkelig gerne have Engelsk på A (Hvor jeg så i alt ville få 5 a-niveau fag). Men har hørt at hvis man opgraderer Engelsk til A, så kan man ikke gange sit gennemsnit... -
i en model kan udviklingen i befolkningstallet beskrives ved....
ForumindlægHej, min opgave lyder. i en model kan udviklingen i befolkningstallet beskrives på førøerne beskrived ved: N(t)= 106.t2-398.t+48456 hvor N(t) betegner befolkningstallet på førøerne til tiden t ( målt i antal år efter 2011) a) tegn grafen n, og benyt modellen til at bestemme befolkningstallet p... -
Befolkningspyramider
ForumindlægJeg ved ikke hvordan jeg skal kunne aflæse den her pyramide og jeg er slet ikke god til den slags!! Men er der en kvik elev, som kan aflæse dne for mig og fortælle mig hvad den viser? Her er linket : http://www.census.gov/ipc/www/idb/country.php I skal gå ind og skrive Lebanon og 2011. og så klik... -
6 A-fag og eksamen uden undervisning
ForumindlægKære alle derude Jeg er 1. g'er på et gymnasie og går i FyMa-klassen. Jeg vil gerne hæve kemi til A-niveau i 3. g, men jeg vil også gerne hæve engelsk til A-niveau. Det er ikke muligt, så jeg håbede på, jeg kunne gå op til eksamen i engelsk A i løbet af min gymnasietid (gymnasiet tilbyder ik... -
Eksponentielle funktioner
ForumindlægAntallet af industrirobotter med god tilnærmelse er vokset eksponentielt siden år 2001. I 2001 var der 2093 robotter og i 2011 var dette tal vokset til 6096. a) Bestem en forskrift, der beskriver udviklingen i anvendelse af robotter siden 2001 Skal jeg så bestemme forskriften ved hjælp af...
