Søgning på: essay virkelighed eller reality. Resultater: 12541 til 12560 af 52987
-
Oversætnings/tolkeprogram?
ForumindlægHej derude! Jeg har brug for et oversætnings-redskab jeg kan downloade til min bærbar. Jeg forestiller mig noget i retning et oversættelsesprog.. Sådan at oversættelsesprogrammet ved et museklik kan oversætte engelske tekst til dansk.. Jeg er villig til at betale den pris det koster.. Jeg ska... -
Et andet ord for eddike?
ForumindlægEr et andet ord for eddike ikke methylcarboxylsyre? -
Hvis nu....
ForumindlægHEJ. Når jeg har gået i folkeskole, og skal ud af 9. klasse, vil jeg gå i gymnasiet. Mit spørgsmål er, hvor meget i gennemsnit skal man have for at gå i gymnasiet. -
reduktion
Forumindlæghvordan ville du reducere: 8a^3 * b * a^-2 / (2b)^2 jeg er på rimelig bar bund. -
Idræt på 2 niveauer
ForumindlægEftersom jeg har idræt på 2 niveauer på henholdvis C og B niveau, i kraft af valgfag, ville jeg gerne vide om karakteren i det obligatoriske c-fag også får en plads på eksamenbeviset, når man har idræt valgfag på B-niveau. Samme gælder faget Naturgeografi, som også fås på 2 niveauer. Er der nog... -
Osmose
ForumindlægHey folkens! Jeg har problemer med dette spørgsmål vedrørende osmose, håber nogen kan hjælpe. Hvorfor har marmelade en længere holdbarhed end ferskt kødpålæg? Tak på forhånd :) -
Rette 10 korte sætninger??
Forumindlæg1. Min broder kom med en hund 2. Hunden var en gave til min søster 3. han havde fået hunden af en ven 4. han har nu boet i huset i 2 år 5. han købte huset af min far 6. dengang boede jeg endnu hos mine forældre 7. om vinteren spadserer han til sit arbejde 8. i dag har jeg købt møbler til mit være... -
Hjælp Mekanik
ForumindlægNogen der kan hjælpe mig med følgende: http://Billedeupload.dk/showpic-1256.jpg -
matematik eksamenssæt B-niveau
ForumindlægHej folkens. Nogen der ved om det er muligt at finde alle de tidligere eksamenssæt gennemarbejdet og korrekte? Skal ikke bruge dem til at kigge efter, men derimod se hvordan de forskellige typer opgaver som man kommer ud for, skal løses. -
Opgaver
ForumindlægHej Er der nogen, som kan hjælpe mig med at svare på nogen af de vedhæftede opgaver? Man skal ikek regne noget ud - man skal bare forklare ;-) -
En lille hjælp Tak:)
ForumindlægEr der nogen som kender nogle gode hjemmesider til at få hjælp i de forskellige fag? eksamstof? altså lære grammatikken osv. eller er der nogle eksams prøver på nettet, bl.a Engelsk,Dansk, tysk, fysik, biologi, geografi, osv osv.. :D -
At isolere på TI-89
ForumindlægHej Hvordan isolerer man på TI-89? Jeg har en ligning, hvor jeg skal have isoleret x: 2*pi**y*x+4*pi'y^2 = 4 Vil ikke have hjælp til udregningen, jeg vil bare have at vide hvordan det gøres på TI-89. Tak :) AL.. -
Baglæns reducering
ForumindlægEr der en der kan forklarer mig om hvordan jeg reducere baglæns? Jeg forstår det ikke. Jeg kan sagtens reducere, men omvendt, forstår jeg det ikke. Eks: 9a^2 − 30a + 25 På forhånd tak. -
Andengradsligning og diskriminant
ForumindlægJeg løser denne ligning 6x^2-18x+12=0 vha. diskriminantformlen. Facit er 1 og 2. Men jeg får hele tiden diskriminanten til at give -36 når den skal give 36. Er der nogen der kan se hvordan jeg fejler? Og så har jeg også et mere grundlæggende spørgsmål: Hvorfor er det andengradsligninger er l... -
Kraft og ligevægt - til imorgen!!!
ForumindlægHejsa... Sidder med store problemer i opg b. http://billedeupload.dk/showpic-1256.jpg Kan ikke forstå hvordan man "viser" hvor den kritiske højde for F befinder sig på stolpen. Det har vel noget med N2 for rotation at gøre! Nogen der kan hjælpe??? -
Det haster!
ForumindlægDet jeg vil spørge er, om der er nogen af jer derude, som har lavet opgaverne 15.3 + 17.1 + 17.5 på side 58 i ''ISIS C'' bogen? Mvh. Hadi -
konkurrencesituationen ? hjælp
ForumindlægJeg er i gang med at skrive SRO, og jeg forstår ikke et spørgsmål.. Jeg håber i vil hjælpe / forklare mig det: Udarbejd herefter en analyse af konkurrencesituationen for virksomhedens forretningsområder i Danmark? -
Immunsystemet
ForumindlægHej Hvad menes der med at immunforsvaret er blevet udviklet ved eksponering af patogener? Hvordan er det det?? -
Læserbrev
ForumindlægJeg sidder lige nu og prøver at finde ud af det her læserbreve halløj og ved egentlig ikke om det kører for mig? Jeg har aldrig rigtig læst læserbreve og derfor heller aldrig set hvordan man "svare tilbage" på et. Hvis nogen af jer bare har en lille idé om det, er i mere end velkommen... -
Faktaboks
ForumindlægHej derude. Er der nogen der ved, hvor meget en faktaboks må fylde. Må den fx fylde en hel side? Gitte
