Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12541 til 12560 af 20009
  • Hjælp!! :(

    Forumindlæg
    Hej :) jeg går på gymnasiet , og eg skal snart starte på en tysk aflevering . Jeg er meget i tvivl om akkusativ , dativ , og genitiv .. Er der mon en der kan hjælpe ?
  • Kan en lige hurtigt kigge den igennem?

    Forumindlæg
    Hej kan jeg få en til lige hurtigt at læse min tysk stil igennem for fejl? Har vedhæftet den siden her. :-)
  • Hjælp til at rette

    Forumindlæg
    Hej alle nogen der vil hjælpe med at rette denne tysk opgave? der står tal ud for hvor der er fejl, ordne skal rettes til det rigtige, og skrives hvorfor der skal stå det. På forhånd mange tak.
  • ordbøger..

    Forumindlæg
    hey.. kender i en eller anden adresse med ordøger..dansk-tysk og dansk-engelsk...plss hjælp mig for jeg kan ikke bruge håndordbøger, er meget langsomt for jeg er ordblind...
  • ordbøger

    Forumindlæg
    hey...kinder I en eller anden hjemmeside med online oversættelse, altså online ordbøger...det skal være tysk-dansk...det vil hjælpe mig meget..!
  • En kort sætning.

    Forumindlæg
    En, der vil være venlig at rette en tysk sætning, - som jeg har oversat. Sig til - for så, sender jeg den som ''indbakke-besked'' :)
  • Kz-lejrene og 9/11..SSO

    Forumindlæg
    Hvad kan man dikutere i en opgave om tyskerne kz-lejre? gerne flere forslag!.. Samme spørgsmål omk. 9/11!..
  • rettelse

    Forumindlæg
    Heeej en der evt vil rette lidt lidt tysk? gerne over mail? vil bare gerne ha den kigget igennem for småfejl
  • haster

    Forumindlæg
    Hej er der en der vil være sød, at kigge en kort tysk stil igennem på lidt under en side? i så fald vil det være skønt hvis du så skriver en besked til mig herover haster nemlig :)
  • "På andet år"?

    Forumindlæg
    Hvordan ville man sige 'jeg har tysk på andet år i gymnasiet'? Er 'im zweiten Jahr' rigtigt?? På forhånd tak
  • Til dig T83

    Forumindlæg
    Hej.. være venlig at tjekke indlæget 'Rettelse!!! PLZ:)' under tysk forum... på forhånd mange tak!!
  • Oversættelse til dansk?

    Forumindlæg
    Har hentet en opgave herinde som skal oversættes til dansk, da jeg er helt væk til tysk :D ... Håber i kan hjælpe??
  • oversættelse

    Forumindlæg
    Hej ... Jeg skal oversætte en dansk tekst til tysk.. men hvordan er det nu lige med hvornår man skal bruge akk. dativ, nom.. osv? Håber der er en som kan hjælpe
  • vil i ikke godt hjælpe det haster

    Forumindlæg
    hej... skal oversætte en tekst fra dansk til tysk og ville spørge om der ikke er nogle der ville oversætte den for nu har jeg prøvet mange gange og jeg kan høre det ikke er rigtig... ville i ikke godt hjælpe? tak
  • bukser

    Forumindlæg
    Hej, Hurtigt spørgsmål: Når man snakker om bukser på tysk er det så i flertal eller ental, fx: Damerne har lange bukser på.
  • Hvordan skal hvis bruges her?

    Forumindlæg
    Hej Jeg vil gerne sige sådan her: ... også Familie Baumann, hvis fremtid nogle gange ser meget dyster ud Hvordan skal jeg bruge hvis i dette tilfælde? Hvad hedder det på tysk?
  • "det udviklede sig"

    Forumindlæg
    Hvordan siger man på tysk: "det udviklede sig en konflik mellem ......" Das entwickeln zu ein Konflikt zwischen....
  • Genitiv

    Forumindlæg
    Har en sætning der lyder: Min kones arbejde er hårdt. Vi skal oversætte den til tysk, og er der ikke nogen der kan hjælpe med reglerne til genitiv? På forhånd tak :-)
  • Oversættelse træningsopgave nr. 1

    Forumindlæg
    Er der nogen som tilfældigvis har lavet en oversættelse, af en træningsopgave nr. 1 i tysk? Det er sandsynligvis et udleveret ark hvor der er to træningsopgaver på. :) Håber der er en derude ;)
  • Tid?

    Forumindlæg
    Hej alle jer. Vil bare lige høre hvordan I ville oversætte "et spørgsmål om tid" til tysk? Eine Frage über Zeit, måske?` På forhånd tak :)