Søgning på: tysk fremlæggelse. Resultater: 12541 til 12560 af 20009
-
Hjælp!! :(
ForumindlægHej :) jeg går på gymnasiet , og eg skal snart starte på en tysk aflevering . Jeg er meget i tvivl om akkusativ , dativ , og genitiv .. Er der mon en der kan hjælpe ? -
Kan en lige hurtigt kigge den igennem?
ForumindlægHej kan jeg få en til lige hurtigt at læse min tysk stil igennem for fejl? Har vedhæftet den siden her. :-) -
Hjælp til at rette
ForumindlægHej alle nogen der vil hjælpe med at rette denne tysk opgave? der står tal ud for hvor der er fejl, ordne skal rettes til det rigtige, og skrives hvorfor der skal stå det. På forhånd mange tak. -
ordbøger..
Forumindlæghey.. kender i en eller anden adresse med ordøger..dansk-tysk og dansk-engelsk...plss hjælp mig for jeg kan ikke bruge håndordbøger, er meget langsomt for jeg er ordblind... -
ordbøger
Forumindlæghey...kinder I en eller anden hjemmeside med online oversættelse, altså online ordbøger...det skal være tysk-dansk...det vil hjælpe mig meget..! -
En kort sætning.
ForumindlægEn, der vil være venlig at rette en tysk sætning, - som jeg har oversat. Sig til - for så, sender jeg den som ''indbakke-besked'' :) -
Kz-lejrene og 9/11..SSO
ForumindlægHvad kan man dikutere i en opgave om tyskerne kz-lejre? gerne flere forslag!.. Samme spørgsmål omk. 9/11!.. -
rettelse
ForumindlægHeeej en der evt vil rette lidt lidt tysk? gerne over mail? vil bare gerne ha den kigget igennem for småfejl -
haster
ForumindlægHej er der en der vil være sød, at kigge en kort tysk stil igennem på lidt under en side? i så fald vil det være skønt hvis du så skriver en besked til mig herover haster nemlig :) -
"På andet år"?
ForumindlægHvordan ville man sige 'jeg har tysk på andet år i gymnasiet'? Er 'im zweiten Jahr' rigtigt?? På forhånd tak -
Til dig T83
ForumindlægHej.. være venlig at tjekke indlæget 'Rettelse!!! PLZ:)' under tysk forum... på forhånd mange tak!! -
Oversættelse til dansk?
ForumindlægHar hentet en opgave herinde som skal oversættes til dansk, da jeg er helt væk til tysk :D ... Håber i kan hjælpe?? -
oversættelse
ForumindlægHej ... Jeg skal oversætte en dansk tekst til tysk.. men hvordan er det nu lige med hvornår man skal bruge akk. dativ, nom.. osv? Håber der er en som kan hjælpe -
vil i ikke godt hjælpe det haster
Forumindlæghej... skal oversætte en tekst fra dansk til tysk og ville spørge om der ikke er nogle der ville oversætte den for nu har jeg prøvet mange gange og jeg kan høre det ikke er rigtig... ville i ikke godt hjælpe? tak -
bukser
ForumindlægHej, Hurtigt spørgsmål: Når man snakker om bukser på tysk er det så i flertal eller ental, fx: Damerne har lange bukser på. -
Hvordan skal hvis bruges her?
ForumindlægHej Jeg vil gerne sige sådan her: ... også Familie Baumann, hvis fremtid nogle gange ser meget dyster ud Hvordan skal jeg bruge hvis i dette tilfælde? Hvad hedder det på tysk? -
"det udviklede sig"
ForumindlægHvordan siger man på tysk: "det udviklede sig en konflik mellem ......" Das entwickeln zu ein Konflikt zwischen.... -
Genitiv
ForumindlægHar en sætning der lyder: Min kones arbejde er hårdt. Vi skal oversætte den til tysk, og er der ikke nogen der kan hjælpe med reglerne til genitiv? På forhånd tak :-) -
Oversættelse træningsopgave nr. 1
ForumindlægEr der nogen som tilfældigvis har lavet en oversættelse, af en træningsopgave nr. 1 i tysk? Det er sandsynligvis et udleveret ark hvor der er to træningsopgaver på. :) Håber der er en derude ;) -
Tid?
ForumindlægHej alle jer. Vil bare lige høre hvordan I ville oversætte "et spørgsmål om tid" til tysk? Eine Frage über Zeit, måske?` På forhånd tak :)
