Søgning på: matematik fp9 2023 december. Resultater: 12581 til 12600 af 32822
-
Hjælp til VØ opgave!
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder med en VØ opgave som jeg har brug for lidt hjælp til.. Opgaven lyder således: I handelsvirksomheden RANDERIS anskaffede man i begyndelsen af år 10 en varebil for kr. 200.000. Man forventede, at denne varebil efter 5 år ville have en scrapværdi på kr. 25.000. Man an... -
zappa, VIGTIGT!! :)
ForumindlægHej:) Jeg håber at i vil hjælpe mig med at rette den. Det er et referat til zappa, december 1961(juleaften). (I må meget gerne bygge noget til hvis det er) :) 1000 tak på forhånd:) Jeg kunne dsv. ikke sende den i fil. men her er den :) December 1961 De sad i en hestesko i klassen. Mens læ... -
erhvervsøkonomi
ForumindlægHej alle sammen! Jeg sidder med en erhvervsøkonomi opgave som jeg har brug for lidt hjælp til.. Opgaven lyder således: I handelsvirksomheden RANDERIS anskaffede man i begyndelsen af år 10 en varebil for kr. 200.000. Man forventede, at denne varebil efter 5 år ville have en scrapværdi på kr. 25... -
ingen SU i Januar? Hvem oplever det samme?
ForumindlægJeg har søgt SU (første gang i mit liv ) :-) den 2. December og afleveret mit ekstra skema som udenlandsk statsborger fordi jeg kommer fra Tyskland men har boet og arbejdet her i rigtig mange år.Jeg har afleveret alt til tiden men kan se ``i min su`` at den har stadig samme status fra den 3 decem... -
SU hvis man bliver væk fra sygeeksamen?
ForumindlægJeg har fået SU i december og januar, indtil jeg kan gå til syge-eksamen i januar. Det viser sig så desværre, at den syge-eksamen, som skolen kan tilbyde, ikke kan tages online, og da jeg tager uddannelsen online og bor i den anden ende af landet, er det ikke så smart. Så spørgsmålet er: Hvis j... -
SRP
ForumindlægHej Studieportalen. Min klasse og jeg har skrevet SRP her i december måned. Vi afleverede opgaven den 18 december. Vi får så karakter den 20. Febuar. I min klasse er vi bare begyndt, at gøre hinanden super nervøse og bange for, om vi nu har gjort det rigtigt osv. F.eks. har jeg haft læst min SR... -
GSK-eksamensbevis er stadig ikke kommet?
ForumindlægHej folkens, jeg færdiggjorde et GSK-forløb (tysk 0→b) tilbage i december måned, d. 3 december for at være præcis, og jeg har endnu ikke fået et bevis tilsendt?? I 2018 opgraderede jeg også et fag (mat b→a) og der havde jeg den skriftlige eksamen d. 7 (mener jeg nok) og den mundtlige de... -
Leas grydelapper
ForumindlægHej, jeg har brug for lidt hjælp til en opgave, den er meget kompliceret synes jeg. Hvor mange grydelapper skal Lea sælge, og hvor høj skal prisen for et par grydelapper være, hvis hendes overskud skal være ca. 500 kr. Man skal bruge 120 g garn til et par grydelapper. I et nøgle garn er der ... -
Rigtigt studievalg?
ForumindlægJeg er startet på International Virksomhedskommunikation med tysk og europæiske studier i år. Jeg har meget længe været meget i tvivl om, hvorvidt, jeg skulle vælge en humanistisk eller naturvidenskabelig videregående uddannelse. Jeg valgte netop dette studie, da jeg havde en ide om, at det nok v... -
Nervøs for HTX standpunktskarakter.
ForumindlægHej alle sammen, d.11 august havde jeg startet på HTX. Det er virkelig en fed skole, og har fået nogle rigtige gode venner. Det er gået godt indtil nu. Har kæmpet mest med den første matematik aflevering vi har haft. Jeg har svært ved matematik og jeg synes det er det sværeste fag der findes. Men... -
opret katte
Forumindlæghejsa jeg vil godt vide noget om at opdrage en kat -
Bestem a, tangent
ForumindlægHejJeg skal bestemme a så grafen f(x)=x^3 - 2x^2 + ax + 1 har én vandret tangent.Hvordan gør jeg? -
Hjælp til en funktion!
ForumindlægJeg mangler hjælp til denne opgave.. Er fuldstændig blank :SEn funktion f er givet ved f(x)= 1/8x^4 + 1/2x^3 - 3/2x^2 - 4xBesten f´(x)DEt oplyses at ligningen f`(x)=0 har løsningerne -4, -1 og 2.Bestem monotoniforholdene og de lokale ekstrema for f.Bestem værdimængden for f. -
Forskellen på DTU og KU ?
ForumindlægFørst og fremmest, tillykke til alle studenter i 2009 :) Ansøgninger skal jo være sendt inden søndag den 5 kl 12.. Jeg er stadig i tvivl omkring de forskellige uddannelser, så har nogle spørgsmål.. Hvad er forskellen på uddannelserne som findes på DTU og KU? Jeg ved at man på DTU både kan blive u... -
Hjælp
ForumindlægJeg forstår simpelthen ikke hvordan jeg løser denne opgave, er der nogle der kan forklare mig hvordan jeg gør?:( -
Højder i trekanter
ForumindlægHej i kloge mennesker ;) Mangler lidt hjlæp med en opgave, så her kommer den: Beregn højderne i trekant ABC. a=64 B=67 C=78 A=35 Hjælp tak.... :D -
5/12.. en karakter?
ForumindlægHej! I en fysik prøve fik jeg 5 ud af 12 rigtige? Hvilken karakter tror I, jeg får i karakter? -
Perspektivlærens hovedsætning?
ForumindlægHELP HELP HELP!!! Jeg skal forklare og bevise perspektivlærens hovesætning: Billedet li , af en linje l er en linje, som går gennem linjens spor Sl i lærredet, dvs. skæringspunktet mellem l og lærredet, og skæringspunktet Fl mellem lærredet og en linje gennem Ø parallel med l. Fl kaldes linjen... -
Jura
ForumindlægDavs Studi'zzz Mine lærerer siger, at man skal bruge Mat B for at blive optaget på Jura studiet. Jeg surfede lige rundt of fandt: Adgangskrav Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B, samfundsfag B eller samtidshistorie B. Håber i kan hjælpe !! ;D -
Diff.
ForumindlægHej, er der nogle, som kan hjælpe med denne opgave?
