Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12601 til 12620 af 109300
-
Hvilken linjefag?
ForumindlægHej Studieportalens medlemmer Hvilken linjefag(gymnasium) skal jeg tage, hvis jeg gerne ville være advokat? Hilsen Sarah -
Definition af "bestået"
ForumindlægJeg står i den situation at jeg ønsker at komme ind på en uddannelse der har matematik b som et af kravene. Nu forholder det sig imidlertidigt sådan, at jeg til den mundtlige eksamen i matematik b fik 5 og til den skriftlige fik 9.Når der så står at "Specifikke adgangskrav er matematik og en... -
Bestem m
ForumindlægHey Folkens! ved ikke helt hvordan man finder m. I den vedhæftede fil ser du opgaven. FOR problemet er, hvad b er? -
Den Motiveret ansøgning
ForumindlægEr der nogle der har et exempel på en motiveret ansøgning ? Jeg søger ind på en Service og Turism linje og på en Business admistration linje -
Terminsprøver..
ForumindlægHej.. Jeg skal snart op i engelsk B og dansk A terminsprøve... Jeg har slet ikke styr på hvad man gør I hvilke opgaver selvom jeg har skrevet en masse stile som har givet 00 og 02 -3 :S Kan I hjælpe mig?? Hvad gøre I henholdsvis ved engelsk stil og dansk stil.. Hvordan starter I ? Hvad går det he... -
Jura
ForumindlægDavs Studi'zzz Mine lærerer siger, at man skal bruge Mat B for at blive optaget på Jura studiet. Jeg surfede lige rundt of fandt: Adgangskrav Specifikke adgangskrav er dansk A, engelsk B samt enten historie B, idehistorie B, samfundsfag B eller samtidshistorie B. Håber i kan hjælpe !! ;D -
re/om eksamen
ForumindlægHej. Jeg går i 3.g og har været oppe i alle skr. og 2 mundtlige eksaminer. mit spgm er: hvis man er utilfreds med sine karakterer i de mundtlige eller skriftlige, når man får dem d. 15/16, kan man så tage dem om inden sommerferien ? Og hvordan foregår det?? -
et vilkårlig andengradspolynomium har forskriften f(x)=ax^2+bx+x vi ved,at f^' (x)=2*a*x+b.hvis tangenten er vandret ved et bestemt x,så er f^' (x)=0...
Forumindlæggiver ikke rigtig mening for mig :/ -
Faldskærm
ForumindlægHej sp Jeg har brug for hjælp til opgave b). Jeg har prøvet flere gange at løse opgaven, men jeg ved ikke helt hvordan. Er der nogle af jer kloghoveder, der måske kunne hjælpe. Tak på forhånd. -
Kan man læse et fag igen?
ForumindlægHej, Jeg står lige pt. i den dumme situation at den karakter jeg fik i matematik, bestemt ikke er en jeg er tilfreds med. Jeg har afsluttet det på B i år, og eftersom jeg ikke skal bruge mere end b, vil jeg høre om man kan læse det igen? Hvis ja, vil det betyde ny årskarakter? Og hvordan/hv... -
Løsning af differentialligning
ForumindlægHej brugere på studieportalen Jeg sidder her og prøver at træne til studentereksamen i matematik for 1-årig forløb til A-niveau. Jeg træner eksamenssættet fra 21. maj 2004 (2004-8-1), og er stødt på nogle problemer undervejs. Jeg håber at nogle kan hjælpe mig, så jeg kan øge min indsigt til eksa... -
Hjælp til svær opgave (HASTER)
ForumindlægHej Jeg har følgende opgave 2010 2011 Pris 5 8 Mængde 2 4 Profit 10 32 Stigning i profitten er altså på 22 Spørgsmål a) Hvor meget af den samlede stigning i profitten på 22 kommer fra mæ... -
Lineær funktion
ForumindlægHej en der hjælpe mig med opgave b i den vedhæftede opgave? Den måde jeg vil løse den på er det samme som af, ved enten at sætte 10 eller 21 ind på x's plads. -
Øvelsesopgaver
ForumindlægDet er ikke et lektiespørgsmål; men ville høre om I kendte nogle hjemmesider, hvor man kan downloade øvelsesopgaver til Skriftligt Matematik HHX B eksamen. Jeg ved godt, at Studienet.dk har nogle opgaver, men det er mere vejledende løsninger og ikke hvor man selv skal løse dem. Jeg søger neml... -
2 karaktere i fort. sprog
ForumindlægJeg har fortsætter tysk, dvs. tysk på b-niveau.Inde på Lection, som vores skole bruger tiul karaktergivning, kan jeg se, at jeg har to karakterer for tysk, både mundtligt og skriftlig. Kan det passe, skal der ikke kun gives en fælles karakter, når det er b-niveau? -
Serviceøkonom udd.
ForumindlægJeg skal skrive min hovedopgave på min serviceøkonom uddannelse indenfor sport og event. Min spørgsmål er såmænd bare, om der er nogen som har en idé til, hvad jeg kan skrive om???? Jeg er bedst til at skrive noget om event, men indenfor sport interesserer jeg mig mest for fodbold! Opgaven ska... -
Pensum for HHX
ForumindlægHej:) Jeg skal begynde på HHX efter somerferien, og jeg vil derfor spørge, om der er nogen, der kan fortælle mig, hvorhenne jeg kan finde pensum for: Vikrosmhedsøkonomi, afsætning, international økonomi, engelsk, matematik, historie, samfundsfag og dansk på på HHX på henholdsvis A, B og C nivea... -
Opgave 4) Om en funktion oplyses at: g(x)=1/3∙ x^3 - 6 ∙ x^2 + 5 a) Bestem g’(x) b) Løs g’(x) = 0 c) Bestem monotoniforholdene for funktionen g(x)
ForumindlægHjælp :) ? -
Vægt og rumfang
ForumindlægHej, er der en venlig sjæl herinde som kan hjælpe mig med opgave b? Jeg skal beregne vaskens vægt, men jeg har ingen anelse om hvordan det skal gøres.. Jeg håber at kunne få noget hjælp :) -
Akademisk studenterkursus (København)
ForumindlægHej, jeg er en elev, som bor i udlandet nu og måske overvejer at læse på ASK? Men har nogle spørgsmål vedrørende ASK; 1. Er niveauet sværere/højere på ASK, da det kun varer 2 år? 2. Hvor meget lektier/afleveringer får man i gennemsnittet på ASK? 3. Miljøet, menneskerne, lærerne og selve atmosf...
