Søgning på: engelsk b studentereksamen 2011. Resultater: 12621 til 12640 af 109300
-
24-timer eksamenshjælp!
ForumindlægHej Alle, Jeg skal til mundtlig eksame i Mundtlig engelsk B i 24 timers eksamen og ønsker, at kunne have lidt hjælp. Det er min sidste chance for at komme ind på en videregående uddannelse og som minimum skal jeg have 4, for at være 100% at jeg kommer igennem med et bestået engelsk B. Det er se... -
STANDBY-PLADS DANSK
ForumindlægHej! Jeg overvejer at søge ind på bachelor uddannelsen i Dansk, på AU. Det er jo for sent nu at søge ind på normalvis - men hvis jeg søger ind på en standby plads, kan jeg så starte op til sommer, hvor den normale studieopstart er, også for dem der søgte ind på det tidspunkt der var ansøgnin... -
Består man selvom man har fået 00 i mundtlig dansk ved afgangseksamen på stx?
ForumindlægHej, jeg står i den uheldige situation, at jeg dags dato har fået 00 i dansk mundtlig(afgangseksamen på stx). Og så er spørgsmålet, har jeg så overordnet bestået dansk eller hvordan? Mvh. Victoria -
Medicin?
ForumindlægHvad er efter jeres mening det bedste sted at studere medicin, og hvorfor? Jeg står pt. mellem KBH og Odense. Jeg bor tættere på Odense, og har også hørt at hospitalet lægger lige ved universitet, hvorimod det ligger langt fra i KBH, men er der en særlig god grund til at vælge KBH alligevel (ell... -
Studieretning
ForumindlægHej, Når jeg starter på gymnasiet har jeg tænkt mig at vælge denne studieretning: samfundsfag A, matematik B, erhvervsøkonomi C. Det jeg dog vil gøre er at hæve matematik til a og samfundsfag ned på b niveau. Desuden tager jeg fransk på a niveau som valgfag og muligvis engelsk på b. Jeg får god... -
Chancen for mat-eksamen?
ForumindlægHej, Jeg afslutter matematik på B her i 2.g. Derudover afslutter jeg 3 C-fag, og 1 andet B-fag. Jeg har altså mulighed for at komme op til 6 forskellige eksamener. Jeg har hørt, at det altid er 2 eller 3 dog. Men er der nogen der har en idé om, hvor stor chancen er for ikke at trække hverken mun... -
AU Kvote 2 - Medicin standby snit for tidligere år
ForumindlægHej, Er der nogen, som kender til standby-snittet fra de tidligere år på kvote 2 på AU på medicinstudiet? Hvad var den i 2010 og i 2011? Jeg kender godt kvote-2-snittet for de to år men ikke 'standby-snittet'. taak :) -
Humaniora - metoder????
ForumindlægHeeej allesammen! Jeg skal op i AT på tirsdag, det er gruppe eksamen.. Udfra en synopsis. Om krig, medier og teknologi.. Engelsk A, bio B og mediefag C. Jeg ville lige høre om I har nogle gode råd til hvordan jeg skal gribe eksamen an? Hvad er vigtigt og hvad er ikke vigtigt.. Metoder? Jeg har s... -
HA jura på AAU
ForumindlægHej SP'er, Jeg går i 3.g på HHX. Jeg vil gerne studere HA jura på AAU til sommer, men jeg har desværre ikke et høj gennemsnit. Mit gennemsnit ligger præcis på 4. Derfor er jeg i tvivl om, at jeg kan komme ind på studiet med det gennemsnit. På universitetets hjemmeside står der: "alle... -
Har brug for noget hjælp, tak
ForumindlægHvordan finder jeg A og B for en linær funktion hvis graften går igennem punkterne (2,5) og (4,11)? -
Fagsnit
ForumindlægHej alle sammen. Jeg vil gerne udregne mit fagsnit, da jeg gerne vil søge ind på jura (kvote 2) studiet i aarhus, men ved sku ikke hvordan det helt beregnes. Har kigget på forskellige hjemmesider, men kan ikke finde ud af det. De specifikke adgangskrav for jura er Dansk A, engelsk B, sa... -
SRP om Star Wars, Ringenes Herre, etc.???
ForumindlægGoddag! Mange af de emner jeg har fundet vedrørende SRP fanger ikke min interesse - med undtagelse af SRP-emner som beskæftiger sig med popkultur i en eller anden art. ___________________________________________________________ Følgende er serier, film og bøger jeg finder spændende (... -
optagelse
ForumindlægHej folkensDet er sådan at jeg har i 1.g haft mat på b-niveau, men jeg skal læse 2.g og 3.g i udlandet og har valgt matematik på et niveau der svarer til a i danmark (nærmere a+ faktisk).Men problemet er, at selve studiet er ret krævende og nogle andre elever har anbefalet mig at tage mat på et l... -
Hvad er en outline?
ForumindlægJeg vil gerne vide, hvad en outline er, og hvad der er vigtigt at få med i sådan en? Man skriver jo tit outlines i opgave A(som er nonfiction) og B(som er fiction) til de skriftlige terminisprøver, og man skal jo også lave enten opgave A eller B til den skriftlige eksamen i engelsk. Er der nogen,... -
Har jeg en god fremtid hvis jeg gennemføre stx?
ForumindlægHej. Jeg går i 1. g har valgt den kunstneriske linje. Min linje består af Dansk A, Historie A, Musik A, Engelsk A og Spansk A. Derudover vil jeg i 3. g have matematik op på B. Jeg regner med at hvis jeg består studentereksamen, s&a... -
studie i England
ForumindlægHej!Jeg skal starte i 3.g efter sommerferien, og synes efterhånden, at jeg meget snart skal til at beslutte, hvad jeg vil efter gymnasiet. Jeg overvejer meget kraftigt at tage et eller flere år til England. Jeg vil gerne studere på 'University of Oxford' eller 'University of Cambridge... -
Vdr. Terminsprøver
ForumindlægKan man på nogen måde finde ud af hvilken stil man skal op i til terminsprøve? Jeg mener bare at de ofte bruger den der var til studentereksamen året før, men hvordan kan man finde ud af hvad den hed? Kan man se det inde på Undervisningsministeriets hjemmeside?Venlig Hilsen Jan -
Hvor går DU?
ForumindlægJa, hvor går du henne?Kan du lide stedet?Fortryder du dit valg? -
Areal og omkreds
ForumindlægGennemgang af min Mat A STX eksamen 2011. Ved a) fik jeg 2y + 2x2 +π og derefter sad jeg fast. SE VEDHÆFTET DOKUMENT Ville være super rart med lidt hjælp! -
SRP emne
ForumindlægJeg er meget blank indenfor mit emne til SRP, jeg vil gerne skrive indenfor engelsk A og psykologi C, men hvis nogen har nogle ideer til emner må i meget gerne hjælpe??
