Søgning på: kemi a skriftlig eksamen. Resultater: 12621 til 12640 af 176852
-
hjælp med at beregne a
Forumindlægjeg sidder med et spørgsmål hvor jeg har to ligninger med to ubekendte. har isoleret b og fundet et udtryk for a som jeg har indsat i det andet ligning. og skal nu isolere a, men hvordan gør jeg det? 1 = (27/6a)*2a 1=(1/6a)*2a*27 1= (2a/6a)*27 1=(1/3)a*27 a = ... ? CAS-programmet siger a = 3,... -
A-niveauer fag på STX
ForumindlægHej allesammen :) Jeg tænkte på, om der er nogen der ved hvor mange A-niveau fag man MAX på have på STX? NU tænker jeg ikke skema mæssigt, men om det er muligt at have over 6 a-fag og om bonus bliver regnet med? Tak på forhånd -
find a/b
Forumindlægjeg sidder fast i denne opgave og håber der nogle som kan hjælpe mig, om tallene a og b oplyses, at 7a-2b =2 5a+4b =15 find a og b. (der er brøkstreg mellem de to ligninger..) -
Samfundsfag A, studentereksamen 2014
ForumindlægEn der ligger inde med en besvarelse på eksamenssættet, Samfundsfag A, studentereksamen den 28. maj 2014? Hvor fællesdelen og delopgave A er besvaret. Det ville virkelig være en stor hjælp, da jeg er meget presset på tid - og ikke kan nå at blive færdig. På forhånd tak! -
Potensffunktion, find a
ForumindlægOpgaven lyder: "Når x-værdien vokser med 30%, så vokser y-værdien med 60%. Bestem eksponenten a." Har fået a til 1,79 da jeg har sagt 1.60 = 1.30a og løst for a. Er det rigtigt? -
Hjælp til mat A opgave
ForumindlægHej... Jeg har fået stillede følgende opgave som jeg forgæves har forsøgt at få løst:(Fra Systime's mat A bog s312 ø11):Det antages, at indkomsten for studerende er normalfordelt. Fra undersøgelser vides, at 10% af studerende har en indkomst på højst 80.000 kr., og at 10% har en indkomst på o... -
jura eksamen i december
Forumindlæghej kan jura eksamenerne godt forgå i december måned eller er det først i januar? -
AT-eksamen imorgen!
ForumindlægHej! Vil meget gerne have hjælp til metode og teorier. Jeg har været inde og læse de fleste indlæg men det var ikke svar nok. Jeg har om borgerkrigen i Kenya der var oppe i medierne i marts/april. Der har jeg brugt naturvidenskab til at analysere erhvervene i Kenya (eller mangel på samme efter bo... -
metoder til AT eksamen HASTER
ForumindlægHej, jeg skal snart op til min AT. Men vil lige have helt hundrede styr på metoderne, hvis nogen lige kunne skrive meget kort om hvad den induktive, deduktive, kvalitative og kvantitative metode går ud på... Tak på forhånd, håber DU kan hjælpe -
Hjælp om umættede olie please eksamen
ForumindlægHej. I min rapport bliver der spurgt om hvorfor vi laver forsøget i mørke altså putter dem i alufolie. det går ud på at jeg skal finde ud af hvilken af de 3 olivenolie,smørfedt (smeltet), og vindruekerne er mest umættede. og efter jeg puttede dem i 3 reagens glas, tilsætter vi 2ml heptan fordi ... -
ligning skal løses med hensyn a
ForumindlægSkal løse denne er den nogen der kan gi en hånd er helt blank 2a^2 +2a:a+4-6a=2:1+4:a -
Hjælp til at indsætte a og b
ForumindlægOpgave 2a-b2= Når a=3 og b=4 -
Fysik B eksamen, Alene?
ForumindlægHej allesammen.. Har lige fundet ud af at jeg som den eneste skal op til fysik eksamen på b-niveau i morgen. Hvordan kan de være når den ene del af eksamen er gruppearbejde? Skal jeg så bare være alene? -
Nested narrative (a story within a story)
ForumindlægHej Jeg arbejder i øjeblikket med en novelle, som har en nested narrative eller (story within a story) Jeg forstår fuldt ud hvad det er, men jeg forstår ikke rigtig hvorfor man vælger at bruge denne type? Hvad er effekten af en nested narrative? Tak på forhånd :) -
Hjemmesider med modeller IØ A
ForumindlægHey, jeg ville høre om der findes en hjemmesider med modeller fra bogen International Økonomi A bind 1, og evt 2? -
A-nive.. *2
Forumindlæghej...jeg forstår ikke helt det med at A-niveau vægter med 2...hvordan skal tage hensyn til det når man regner snittet..??. -
Alder og vægt opgave A
ForumindlægHej er der nogen der kan hjælpe mig med A) hvor gammel er en rotte, der vejer 50 gram? Mvh Isabella -
Bestem koordinatsæt til A og B
ForumindlægHej, har opgaven har fået A=(6,6) og B=(14,6) vha. af pythagoras, vil gerne høre om det er rigtigt og om der er andre(hvilke) måder at løse det på -
bestem a og b i forskrift
Forumindlæghej derude. har lige et spørgsmål jeg ikke kan finde rundt i, den lyder på: Den lineære funktion f(x) = ax + b går gennem punktet (8,4) og har en absolut y-tilvækst på Δy = -6 for en absolut x-tilvækst på Δx = 3. Bestem tallene a og b. -
Asymptoter, bestem a & b
ForumindlægHey...\nTænkte på om jeg kunne få lidt hjælp til denne opgave:\nEn funktion g er givet ved g(x)=(bx^3+x^2-9x+4):(ax^3-4x^2+2x-4)\nBestem a og b\nDet er sgu lidt svært at komme igang med.
