Søgning på: fysik noter 9 klasse. Resultater: 12661 til 12680 af 63055
-
Hjælp med tysk... - Bisætninger...
Forumindlæg1: Die Mutter ist froh, weil sie den Job bekam. 2: Sie erzählt darüber, als sie zu Hause kam. 3: Die Familie gefeiert, dass sie den Job bekam. 4: Tina erzählt Olaf, dass ihre Mutter nicht länger arbeitslos war. 5: Er fragt, wo der Job ist. 6: Tina erzählt, dass bei einem Architekt ist... -
Kan man godt sige det?
ForumindlægHej, jeg har lige 2 spg. Kan man godt sige de der to sætninger? - Sie haben Noten von 1-6. 1 ist sehr gut und 6 ist ungenügend. - De dänische Noten meisten ist von -3 bis 12. 12 hervorragend und -3 ist völlig unzureichend. -
Kuglens ligning
ForumindlægHej sp. Nogle der kan hjælpe mig lidt på vej med nedenstående opgave om kuglens ligning: Bestem centrum og radius for kuglen: (x^2+y^2+z^2)/9-9=0 Går ud fra at man skal omforme fra den udvidede ligning til kuglens standard ligning (x-a)^2+(y-b)^2+(z-c)^2=r^2, men forstår ikke helt hvordan Tak ... -
Truman, Marshall og kominform
ForumindlægI mit stress af historieeksamen og de utrolige antal side har jeg ikke nået at beskæfte mig så meget med overstående emner, så skulle nogle ligge inde med lidt noter til disse emner vil jeg gerne være den glade modtager af dem. -
Til Herter
Forumindlægheej ...jeg oprettede for ikk9; så længe siden et indlæg, med følgende overskrift :Folkeskole opg.hvor stor ville spilleomsætningen så være i år 2002, hvis den gennemsnitlige vækst fra 1993 er 25% om året ? (var spørgsmålet)da svarede du:1993 = 431,1 431,1*1,25^9 = 3211,95det forstår jeg ikk... -
Rettelse af stil
ForumindlægHej. håber der er nogen der gider se min stil igennem for fejl. Do you fear death? If you had to could you face death? The themes in this story are death and fear. Are you scared of death, because it is one, of few things, you cannot control by yourself? But our main character does it in this s... -
Praktik
ForumindlægHeisa.. Jeg går i 8 klasse ( 15 år) men skal finde en praktik plads til efter sommerferien hvor jeg så går i 9 klasse. Jeg kan ikke rigtigt finde nogen steder.. Jeg søger noget som læge.. Men har hørt at det er svært at få plads i sygehuset osv.. & kender desværre ikke nogen som arbejde... -
Breivik sagen? Hjælp til hvad problemet kan være hvorfor han gjorde det?
ForumindlægHey. Som alle der går i 9 klasse. Ved i at i har projekt uge som gælder til karakter til eksamen. Jeg har valgt emnet terror og er gået i synsvinkel på Breivik sagen. Jeg skal finde imorgen til hvad jeg tror kan være problemet hvorfor han gjorde det? Lad os sige f.eks. "Inspiration af Al... -
Hjælp til produkt om Fordomme
ForumindlægHej piger og drenge ?? Jeg går i 9 klasse, og jeg har projektuge på min skole. Min gruppe og jeg har valgt at have om emnet "stereotyper" og "fordomme", derfor vil vi lave en video med sammensatte videoer, og det er der jeg søger lidt hjælp. I skal sige noget som man måske ik... -
Studieretning med Kemi A?!
ForumindlægHej derude! Jeg skal snart vælge studieretning på HTX, da jeg skal gå der efter 9. klasse. Jeg har et lille problem: Jeg kan rigtig godt lide faget kemi, og vil derfor også gerne have det på gymnasiet. Der er en rigtig god studieretning med Kemi A, Biologi B og Psykologi C. Den er jeg meget inter... -
Chouette 3
ForumindlægHej jeg går i 9. klasse og har fransk læsebogen Chouette 3. Vi er kommet til kapitel 3 Une fugue vi har fået en opgave for der lyder: Fortsæt kapitlet. Er der nogen der har haft samme opgave eller bare har læst kapitlet. Jeg har lidt svært med hvad der skal ske. Det handler om en pige der er bang... -
Produkt til projektuge
ForumindlægHej alle. Jeg skal snart have projektuge i min klasse (folkeskole - 9. klasse). Vi har fået overemnet "Ungdom", og min veninde og jeg har så valgt underemnet "Problemer mellem forældre og teenagere" (altså hvorfor teenagerne tit er sure på forældrene osv. - vi skal lige finde ... -
At tale engelsk
ForumindlægJeg håber nogen kan hjælpe! Tak på forhånd! :) Jeg skal i 9. Klasse efter sommerferien, og jeg er ret dygtig i skolen, så jeg får kun 10- og 12 taller. Men i engelsk er jeg dårlig og jeg føler ikke jeg kan tale sproget, som... -
9;9;Den fotograferede virkelighed9;9; - dansk eksamen
ForumindlægGoddag til alle kloge mennesker herinde- jeg håber, at I kan hjælpe mig med et par enkelte spørgsmål. Jeg har trukket 9;9;Den fotograferede virkelighed9;9; til min dansk mundtlige eksamen (9. klasse) Jeg synes ikke rigtig, at det er noget, som vi i klassen har været i dybten med- så ... -
High school
Forumindlægemma skal i 8 klasse, hun ville gerne på high school efter 9 klasse, dsv ( om 2 år). hun har 21850 kr fra sin konfirmation på en bank konto i jyske bank til 2% pr år og .hendes forældre kan give hende 850 hver måned, hun mangler lidt penge efter 2 år, så hendes forældre skal låne nogle penge. Lå... -
Lineær funktion
ForumindlægHej alle jeg sidder fuldstændig fast i min matematik aflevering. Er der eventuelt en rar sjæl der kan komme med en forklaring så jeg kan finde frem til mit resultat? Grafen for en lineær funktion g går gennem punkterne (32,0) og (212,100) Udregn g(0) og g(100) -
Hvad flyver længst
ForumindlægHej, Jeg har et spørgsmålHVis man har 2 sten med samme rumfang og form. Men massen er forskellig. De bliver kastet afsted med samme kraft. Hvilken en vil så flyve længstFindes der en formel til udregning af dette?//Mads... -
regler for at tage et fag om
Forumindlægjeg er i tvivl om jeg kan tage min engelsk på b niveau om. jeg har en hel hf eksamen. her har jeg engelsk på c niveau fra 2006. Dog har jeg en engelsk på b niveau fra 1996. kan jeg er ikke tilfreds med karakteren og jeg ska bruge b niveau for at komme ind på medicin studiet. jeg ta9; den eksam... -
Eng.oversættelse - fejlretning
ForumindlægHej alle.Jeg har skrevet en oversættelse af nedenstående danske tekst:For fem hundrede år siden vidste man ikke ret meget om sundhed og hygiejne. I de tætbefolkede byer kunne man se rotter og fluer, der mæskede sig i alt det snavs og møg, som gaderne var fyldt med. Folk drak vand fra floder, der ... -
Karaketeristik - måleusikkerhed?
Forumindlæghvad kan man skrive om måleusikkerhed i en opgave om ´ karakteristikmodstand og pære?? og hvis det er en U,I sammenhæng der er tale om og jeg har lavet grafer til den, hvad viser hældningskoefficienten så? Altså vi bruger vel ohms første lov: R= U/ I som omskrives til U= 1/R * I og grafen er en ...
