Søgning på: engelsk eksamen 2009 b. Resultater: 12841 til 12860 af 132250
  • Engelsk Oversættelse - Haster utrolig meget :/

    Forumindlæg
    God aften SP.. Har nogle evt. kort tid til at gennemgå(rette) min engelsk oversættelse igennem, da jeg ikke selv er 100% sikker på den er rigtig: De økonomiske problemer for legetøjsforhandlere er følgen af en foruroligende udvikling i barndommen. Der er mindre behov for legetøj, fordi de fleste ...
  • Hjælp til een lille engelsk sætning.. Haster lidt.

    Forumindlæg
    Hej.. Kan simpelthen ikke finde ud af, hvad denne her sætning skal hedde!! håber der er nogle der lige gider komme medet par ideer.."På 100-året for Holmes' påståede død...."Det er sådan set kun det med 100-året der volder problemer..Tak på forhånd
  • Sam næste år på B niveau

    Forumindlæg
    Hej, jeg vil spørger om, hvad man laver i samfundsfag, fx. hvilke emner arbejder man med? Hvis jeg os kunne få nogle begreber som man skal lære henaf forløbet? Da jeg skal næste have samfundsfag på B niveau, så vil jeg nemlig have lidt kendskab til hvad det er.
  • Reducering af 2a*(a-b)+(a+b)^2-b^2

    Forumindlæg
    Hej! Jeg har besværligheder med at reducere den sidste del af udtrykket. Nogle som kan guide mig.. 2a*(a-b)+(a+b)2-b2 2a-2ab+(a2+b2) - b2 (hvad gør jeg herefter? - a2 * b2+b2b2 = a4+b4 ) er det korrekt?!
  • Mangler Kemi B til diplom udd.

    Forumindlæg
    er det egentlig muligt at tage kursus og bygge sit kemi C til B efter sommerferien, for derefter at søge ind til en retning indenfor diplomingeniør til vinter?
  • Forskellen på et Teknologi A og B projekt?

    Forumindlæg
    Hvad er forskellen på et teknologi A og et teknologi B projekt? Her snakker jeg mest om opbygningen og indholdet. Er det helt det samme, bare med mere og dybbere indhold eller hvad? Eller hvilke andre analyser er der i et teknologi A projekt?
  • Filosofi c eksamen?

    Forumindlæg
    Hejsa, hvor længe varer filosofi eksamen?
  • f(x)=b*a^x

    Forumindlæg
    Hvordan finder jeg b?? har brugt a= ( log?(y_2 )-log?(y_1 ))/(log?(x_2 )-log?(x_1 ) ) til at finde a, men hvilken formel skal jeg bruge for at finde b?? punkterne er (2,20) og (4,80)
  • Stor forskel på Kemi C og B?

    Forumindlæg
    Hejsa :) Situationen er den, at jeg overvejer enten at hæve fysik eller kemi til B-niveau. Er hf enkeltfagsstuderende og finder hverken fysik eller kemi c specielt svært. Men synes springet fra feks. mat c til b var mega stort og tør ikke at hæve kemi til B hvis springet ligeledes er så s...
  • engelsk oversættelse ejefald

    Forumindlæg
    Hej alle sammen. Er der en som er god til engelsk som vil hjælpe mig? Engelsk er ik lige min gode side.. jeres opgave er at rette for ejefald og hjælpe mig med at skrive nogle sætninger i "mere engelsk" og ikke direkte oversat fra engelsk. tak for forhånd Music in the Underground It i...
  • Skriftlig dansk eksamen

    Forumindlæg
    Hej Jeg skal til skr. dansk eksamen om 2 dage..Jeg har eksamensangst, og har virkelig brug for gode noter.Er der nogle der har nogle gode råd omkring den skr. dansk eksamen, har noter om ismer og andre gode noter?Håber der er nogle, der kan hjælpe mig!!Hilsen Tik
  • Mat mundtlig eksame

    Forumindlæg
    Hej. Hvordan forbereder man sig bedst til matematik eksamen?Jeg betragter mig selv som rimelig god til matematik, men den mundtlige eksame er jo noget helt andet. Jeg er ikke typen der laver noter mens jeg læser, men er det nødvendigt at lære alle beviserne udenad?Ved godt det er et lidt kedeligt...
  • Bisidder til eksamen i epidemiologi/biostatistik

    Forumindlæg
    Jeg søger en super klog tutor som kan være min bisidder til min eksamen d 11. januar fra kl 10-16 hjemme hos mig selv i kokkedal. En som kan hjælpe mig hvis jeg går i stå - måske jeg kan ringe til? Eksamen er iøvrigt i epidemiologi og biostatistik.. sms mig gerne på 232292007..
  • Engelsk C - Bøjningsformer - hjælp!

    Forumindlæg
    Hejsa, jeg har en grundlæggende forståelse for engelsk sproget, og har aldrig haft særlig svært ved at formulere mig på engelsk, derimod når det kommer til det analytiske - altså, grammatikken I Engelsk faget, så halter jeg gevaldigt... Jeg undrer mig derfor, om der er nogle der meget kort kan f...
  • Dansk A eksamen - STX 2016

    Forumindlæg
    Hvordan gik det til eksamen?
  • b's betydning i et andengradspolynomium

    Forumindlæg
    Er der nogle, der kan forklare mig, hvordan b har betydning for toppunktets placering og for parablens form?
  • Forkortelse af (3a+3b)/(a+b)

    Forumindlæg
    Hej, skal forkorte 3a+3b a+b Men ved ikke hvordan jeg skal forkorte den mere. Hilsen Anders
  • Monotoniforhold og areal - opg 4 b

    Forumindlæg
    Hej jeg har allerede stillet spørgsmålet, men jeg prøver igen. Jeg skal have hjælp til opgave b.
  • DANSK MUNDTLIG EKSAMEN

    Forumindlæg
    Hej jeg har trukket impressionisme til mundtlig eksamen og jeg har valgt "frøkenen" af Herman Bang er der nogen der kan hjælpe mig med at analysere den? Er virkelig ude på dybt vand!!!
  • SSO og mundtlig eksamen

    Forumindlæg
    Hey!Hvis man skriver SSO i matematik, kan man så komme op i den til mundtlig eksamen? Min lærer siger nemlig at det kan man først ved den nye gymnasie-reform!