Søgning på: matematik fp9 maj 2016. Resultater: 12861 til 12880 af 34041
  • Fejl i sætningen

    Forumindlæg
    Hejsa er er nogen, som kan forklare mig fejlen i den følgende sætning. We are today sitting in the new auditorium. Tror det er noget med today og sitting at gøre. Men er ikke helt sikekr. MVH Pokemonorm.
  • Reaktion, syntese,

    Forumindlæg
    Hej Er der nogle der kan svare mig på hvordan man kan sørge for, at en reaktion kun forløber i en retning ved at anvende basen pyridin som opløsningsmiddel??
  • Mdt. eksamen i AT

    Forumindlæg
    Hvornår afholdes den mdt. eksamen i AT? Og kan det passe at der kun vil være to lærere til stede, en af vejlederne og en censor udefra?
  • Glukose, Fruktose, Sukrose, Stivelse og Cellulose?

    Forumindlæg
    Hej alle sammen.. Er der nogle af jer som kan hjælpe mig med noget biologi.? Jeg skal nemlig til imorgen finde ud af hvilke fødevarer der findes glukose, fruktose, sukrose, stivelse og cellulose i? På forhånd tak :D
  • grammatik

    Forumindlæg
    Jeg vil gerne have lidt hjælp til at løse denne grammatikopgave 1 Substantiv (navneord) 2. Verbum (udsagnsord) 3. Adjektiv (tillægsord) 4. Adjektiv (tillægsord) 5. Adverbium (biord) Hvilke ordklasser tilhører nedstående ord (ordklasserne markes ved at sætte et af de 5 tal ba...
  • Terminsprøver

    Forumindlæg
    Hvad sker der hvis man får -3 i en terminsprøve? Kan man så ikke komme på gymnasiet selvom man har et gennemsnit på 8?
  • Engelsk eksamenssæt august 2009

    Forumindlæg
    Hej Er der nogen herinde som er i besiddelse af eksamenssættet til skr. engelsk (B) fra august 2009? Har meget brug for både 1. og 2. del af eksamenssættet men især 1. del da jeg har sværest ved det grammatiske! Håber på et hurtigt svar! :)
  • Globalisering hjælp

    Forumindlæg
    Jeg skal sammenligne kina og afrika,ang hvad kina har gjort godt, og hvorfor firmaer, fra europa og usa investerer i kina og ikke i afrika, hvad har kina gjort godt. en der kan hjælp mig, og komme med nogle gode bud ? på forhånd tak.
  • Samf A sygeeksamen 2009, haster

    Forumindlæg
    Hey derude :) Er der nogen der kender emnerne til skriftlig samfundsfag A sygeeksamen 2009, da jeg skal til termisprøve i morgen? På forhånd tak :)
  • Hjemmeside

    Forumindlæg
    Der står man skal angive hvornår man har besøgt hjemmesiddn. Er det selve den dag hvor jeg har besøgt hjemmeside jeg skal angive eller skal jeg angive hvornår hjemmesiden er lavet eller angivet?
  • 1973 Danmark: Krise - økonomi og politik

    Forumindlæg
    Hejsa Jeg sidder til Stx's 24timers historieeksamen i øjeblikket. Jeg har trukket det overordnede emne, Kriser - økonomi og politik. Jeg har fået følgende materialer 1. "Jordskredsvalget" 1973 (tekst om valget af Per Bendix) 2. Fremskridtspartiets første program 1973 (uddrag) ...
  • energi

    Forumindlæg
    forklar ved brug af faglige begreber om energi, hvorfor det kan give mening at opføre solcelleanlæg selv om nyttevirkningen er lavere end solvarmeanlæg. Er helt tabt!
  • Yoghurt

    Forumindlæg
    Nogle der kan hjælpe med denne opgave? Jeg har skrevet lidt om, at det vil forhindre bakterier, men det fylder ikke så meget
  • hat/haben

    Forumindlæg
    Hejsa. Jeg har fået lidt hjælp til de her sætninger, bl.a. at det skal være hat. Men jeg er stadigvæk i tvivl, da det er flertal: ". Aber Maria erzählt, dass sie nicht Liebeskummer haben" - jeg syntes selv den er rigtig, bortset fra det sidste.. Skal det være haben eller hat? ".....
  • Danmarks nedtur - hjælp søges.

    Forumindlæg
    Hej, vi er igang med stort eksamens-samfundsfags-projekt og jeg har VIRKELIG meget brug for hjælp. Hvis der sidder nogen der ude der har bare en smule overskud til at hjælpe mig vil jeg blive ovenud lykkelig! Jeg har trukket en opgave som lyder: 1) Redegør for bilaget nedenunder "Danmark ska...
  • reducering af udtryk

    Forumindlæg
    Jeg sidder og bokser lidt med at reducere følgende udtryk: ((x+h)^2)-h(h+2x) Nogen som kan hjælpe mig? Mvh. Camilla
  • kvote 2 medicin- fra bioanalytiker

    Forumindlæg
    Hej Håber nogen herinde kan hjælpe mig, da jeg er desperat efter at læse til medicin. Jeg er bioanalytiker studerende og jeg mangler næsten et år. Jeg har gennem uddannelsen haft en del praktik på hospitaler, hvor jeg bl.a. har arbejdet med læger. Jeg fandt jobbet som læge RET spændende, da m...
  • Hvad betyder seperatsfred og interessesfære?

    Forumindlæg
    Overskriften siger det hele :) Er der en der kan komme med en simpel forklaring på de to begreber? på forhånd tak!
  • Folkeskolens afgangseksamen?

    Forumindlæg
    Skriftlige eksamener og mundtlige eksamener hvilken kommer først? Og hvilken har man læseferie til + Hvornår får man læseferie & hvor lang tid varer den cirka?
  • FSA 2010 Terminsprøver

    Forumindlæg
    Til alle jer som havde FSA 2010 afgangseksamen (sidste år) i folkeskolen: Kan i ikke skrive hva den skriftlige opgave skulle handle om indenfor TYSK, ENGELSK, DANSK? På forhånd tak!!!!!:)